http://www.united.net.kg/
kheb hem nog niet getest maar het lijkt me wel wat!
Fijne jaarswisseling allemaal
later
kheb hem nog niet getest maar het lijkt me wel wat!
Fijne jaarswisseling allemaal
Op maandag 31 december 2001 18:41 schreef Cutebritney het volgende:
zou het de nieuwe F2s zijn?
ben benieuwd..strax ff proberen
12. Is there a bandwidth limit?
Yes, 100MB per month.
2. Is there a size limit of MySQL?
Yes. Currently it is 2MB.
Apart van de spelfouten, vind het allemaal redelijk amateuristisch opgezet, vooral gezien de soms kinderachtige dingen die in de faq staan, bijv:2. Why do you offer all this for free?
Becouse we want and we like to provide this service. We would also like to train you from a homepage maker to a webmaster.
Persoonlijk heb ik niet het idee dat dit iets is dat lang blijft draaien....10. Can you install some additional libraries, perl modules, buy a Mercedes 600 for me?
No, without any exeptions.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Erg wazige voorwaarde moet ik zeggen.United Net reserves the right to monitor any and all communications through or with our facilities. You agree that United Net is not considered a "secure communications medium" for the purposes of the ECPA, and that no expectation of privacy is afforded.
Dat klinkt als 'overal waar we ook maar een BEETJE geld kunnen verdienen met je gegevens zullen we dat doen'.Op maandag 31 december 2001 18:58 schreef DSmarty het volgende:
Erg wazige voorwaarde moet ik zeggen.
ze hebben alleen je mail adres. Geen persoonlijke gegevens, dus boeien!Op maandag 31 december 2001 19:02 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dat klinkt als 'overal waar we ook maar een BEETJE geld kunnen verdienen met je gegevens zullen we dat doen'.
Verwijderd
Verwijderd
Ja och het is maar spamOp maandag 31 december 2001 19:26 schreef Frodo_Baggins het volgende:
ze hebben alleen je mail adres. Geen persoonlijke gegevens, dus boeien!
Als je iemands email adres weet, dan is die iemand ergens geregistreerd. Daar kunnen zij dan weer de rest van de gegevens ophalen.Op maandag 31 december 2001 19:26 schreef Frodo_Baggins het volgende:
[..]
One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...
ja als je die ingevoerd hebt bij hotmail wel jaOp maandag 31 december 2001 19:32 schreef cobratbq het volgende:
[..]
Als je iemands email adres weet, dan is die iemand ergens geregistreerd. Daar kunnen zij dan weer de rest van de gegevens ophalen.
je bent ook nietecht handig bezig als je je real email voor ditsoort dingen gaat gebruikenOp maandag 31 december 2001 19:30 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Ja och het is maar spam
wat wil je, tis alleen om te testen.......Op maandag 31 december 2001 19:30 schreef Cybertje het volgende:
Your free account must not exceed 100Mb of transfer each month. 100Mb of transfer is about 10,000 web page views / 10kb each.
![]()
![]()
(No flame intended)
Verwijderd
mjah, heb je een mailinglist in sql dan jatten ze al die adressenOp maandag 31 december 2001 19:26 schreef Frodo_Baggins het volgende:
[..]
Verwijderd
Ik zie daar niet veel vreemd aan eigenlijk?Op maandag 31 december 2001 18:58 schreef DSmarty het volgende:
En dit bevalt me ook niet zo:
[..]
Erg wazige voorwaarde moet ik zeggen.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO