hp7200i gesloopt, is defect

Pagina: 1
Acties:

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-03 09:55
Ik schroef dat ding open. Zit er gewoon op de printplaat een draadje getrokken tussen 2 SMD componenten. Lekker dan, zeker een testmodelletje geweest ofzo. Vandaar dat ie zo snel kapot is :(

Is helemaal nog niet zoveel mee gebrand, ik heb hem gekregen.
Hij wordt heel vreemd herkent in de bios, allemaal vreemde tekens enzo, en windows snapt er al helemaal geen hol van :P

Wat kun je nog voor leuks doen met z'on ding, afgezien van in stukken zagen :{

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is wel normaal hoor zo'n draadje. Als er met een hele serie iets mis is gegaan tijdens te productie corrigeren ze dat gewoon met de hand.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik had een topic geopend om er een katapult van te maken, maar deze is door BC3 verloren gegaan.

Maar je kunt er in principe een mooie katapult van maken om je coasters weg te schieten.

repareren heeft denk ik weinig zin meer (mijn HP7200i is altijd brak geweest)

• KillerB
Op maandag 31 december 2001 18:15 schreef Bigs het volgende:
Is wel normaal hoor zo'n draadje. Als er met een hele serie iets mis is gegaan tijdens te productie corrigeren ze dat gewoon met de hand.
ow, ik dacht dat ze dat alleen bij de testmodellen deden.
Op maandag 31 december 2001 18:16 schreef terw_dan het volgende:
Ik had een topic geopend om er een katapult van te maken, maar deze is door BC3 verloren gegaan.

Maar je kunt er in principe een mooie katapult van maken om je coasters weg te schieten.

>:) een katapult :D
ik heb inmiddels al een lite-on 16x hoor, dus ik maak em ff schoon en probeer hem dan nog eens in een ouwe bak. als die het dan niet doet ga ik er wel wat moois van maken :)

• I_stealth_I
  • Laatst online: 21-04 11:21

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Op maandag 31 december 2001 18:16 schreef terw_dan het volgende:

]

hahahahah LOL, de mijne was op een gegeven moment zo brak dat ik elke maand moest stofzuigen en reanimeren

/dev/null

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op maandag 31 december 2001 18:28 schreef I_Stealth_I het volgende:

[..]

]

hahahahah LOL, de mijne was op een gegeven moment zo brak dat ik elke maand moest stofzuigen en reanimeren
Hij bestaat nog, dit was dus mijn topic (weliswaar onder een andere username, maar ik heb hem geopend).
ik vond hem wel gaaf.

Edit, nu moet ik natuurlijk wel zo snugger zijn de link erbij te zetten

[topic=252978/1/100]

• KillerB
hmm, die cdr bom is ook wel grappig, maar hij wordt niet meer herkent, moet ik hem zelf aansteken :{

• Cruz
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-10-2025
Btw, ook ooit meegemaakt dat een brander met allemaal vreemde tekens werd herkend met booten, en dat ie het slecht deed.

Toen zat de datakabel er aan de achterkant van de brander niet goed in...

Misschien dat dat bij jou ook het probleem was ;)

Kan je em nog in mekaar zetten? :P

• KillerB
nee hoor die zit wel goed ;)

Maar ik heb hem helemaal schoongemaakt en weer in mekaar gezet, en nu doet ie nog steeds nix... :(
Pagina: 1