Toon posts:

Outlook Express is onjuist geconfigureerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Daag iedereen, ik kreeg net na het openen van me mailbox een blauw scherm in XP (ik dacht trouwens dat dat niet kon) vergeten Foto te maken :(
Maar goed ik dus opnieuw opgestart en nu elke keer als ik outlook express open en dan een bericht wil lezen krijg ik de foutmelding. "kan het adresboek niet laden. Outlook Express is onjuist geconfigureerd. Voer de installatie opnieuw uit."

ik vind het allemaal leuk en aardig maar hoe voer ik in godsnaam de installatie opnieuw uit. Kheb al systeemherstel gedaan en schijfcontrole maar niets helpt ik blijf dit probleem houden, en dat is best irritant.

Weet iemand een oplossing voor mij

Groetjes Damnu

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:12

inXs

known as inXs

Je gaat in het configuratie scherm naar software, dan windows onderdelen toevoegen of verwijderen en daar haal je hem weg :) Je hebt toch wel de windows XP versie van outlook?? Of diegene van Office XP?

superB

Verwijderd

Topicstarter
kheb de xp versie van Outlook en via configscherm en dan software werkt het ook niet. daar staat alleen de optie internet explorer en die kan ik wel uitvinken en daarna weer aanvinken maar dat maakt ook geen F*ck uit

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:12

inXs

known as inXs

mmzz dan zou ik het zo ook ff niet weten. Sorry

superB

Verwijderd

Ik heb zoiets een keer eerder gehad (onder andere windows-versies trouwens). Ik weet niet meer precies hoe het was op te lossen, volgens mij moet je outlook express en adresboek uninstallen en dan opnieuw installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is dus ook hoe kan ik Outlook express opnieuw installeren want via config scherm werkt het niet :(

Verwijderd

Topicstarter
weet dan niemand een antwoord op mijn probleem

Verwijderd

En adresboek opnieuw installeren?

Verwijderd

Topicstarter
hoe doe ik dat dan, :)

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:53

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Op dinsdag 01 januari 2002 17:33 schreef damnu het volgende:
weet dan niemand een antwoord op mijn probleem
niet zo ongeduldig >:) :P
maar ik zou t niet weten :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet ongeduldig ik w8 nu al een paar dagen op antwoord en niemand weet het :'(

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 20:39 schreef damnu het volgende:
hoe doe ik dat dan, :)
Ik weet niet waar dat in XP zit. In andere windowsversies zit het gewoon onder configuratiescherm > software.
Pagina: 1