[Counter-Strike] Beeld blijft soms hangen...

Pagina: 1
Acties:

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-11 18:47

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Hey peepz,

ik heb sinds een paar dagen dat in CS mijn beeld soms 10 seconden ongeveer blijft hangen. Het spel gaat gewoon door, ik kan mezelf horen schieten en zo. Weet iemand waardoor dat kan komen? Ik draai Win98SE, voor de rest zie sig. Ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad. Ik heb ook geen nieuwe hardware of software geinstalleerd of zo. Iemand een idee?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:51
Dat noemen ze nou lag :+

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 18:00 schreef Crash-Override het volgende:
Dat noemen ze nou lag :+
KIEL dat is geen lag. Ik weet wel wat een lag is. Mijn beeld blijft gewoon hangen op een bepaald frame, maar alles gaat door, ik hoor mezelf schieten, lopen, ik hoor anderen alles doen, ik hoor ook hoe ik dood ga. Dus het is geen lag. Maar wat is het wel en hoe krijg ik het weg?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-11 12:18
Lag is dat alles schokt en dat als het heel erg is alles stil staat en alleen jij zelf kan bewegen. Ik denk dat er bij jou iets met je videokaart is ofzo. Probeer eens je drivers opnieuw te installeren :)

The devil is in the details.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 18:15 schreef Marc00 het volgende:
Lag is dat alles schokt en dat als het heel erg is alles stil staat en alleen jij zelf kan bewegen. Ik denk dat er bij jou iets met je videokaart is ofzo. Probeer eens je drivers opnieuw te installeren :)
Hmmzzz gedaan maar heeft geen nut... :? Wat nu?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-11 12:18
Heb je ook al nieuwe drivers geprobeert?
Wat is eigenlijk je systeem?

The devil is in the details.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 18:22 schreef Marc00 het volgende:
Heb je ook al nieuwe drivers geprobeert?
Wat is eigenlijk je systeem?
Win98SE, rest check sig (stond ook in topic-opener). Maar ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad.... :?

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
schopje

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Kheb echt geen flauw idee, ik zou ff formatten. Klinkt radicaal maar CS is het waard.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 22:27 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Kheb echt geen flauw idee, ik zou ff formatten. Klinkt radicaal maar CS is het waard.
HALLO!!! Doe eens een gokje wat ik de afgelopen maand al 7 keer heb gedaan?!?!?! :(

NOFI

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 17:41 schreef AzzKickah het volgende:
Hey peepz,

ik heb sinds een paar dagen dat in CS mijn beeld soms 10 seconden ongeveer blijft hangen. Het spel gaat gewoon door, ik kan mezelf horen schieten en zo. Weet iemand waardoor dat kan komen? Ik draai Win98SE, voor de rest zie sig. Ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad. Ik heb ook geen nieuwe hardware of software geinstalleerd of zo. Iemand een idee?
Ik heb ook steeds problemen met CS, en dan met name dat hij eruit knalt. Dit probleem begint ook met het haperen van het spel, en de framerate wordt heel onstabiel.

Wat zouden de overeenkomsten zijn ?

Ik heb een Athlon1200 met AsusA7Vkt133 (oud type) MainB. Geforce2GTS DDR videokaart. 256MB-SDRAM; 40GB Maxtor 7200HD; 3Com netwerkkaart 100Mbit 905B

Met WinXP of SE het maakt allemaal niets uit. HELP !!!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op maandag 31 december 2001 22:28 schreef AzzKickah het volgende:

[..]

HALLO!!! Doe eens een gokje wat ik de afgelopen maand al 7 keer heb gedaan?!?!?! :(

NOFI
Btje gefrustreerd? Stel je niet aan pleaz.

Verwijderd

Lag is dat alles schokt en dat als het heel erg is alles stil staat en alleen jij zelf kan bewegen. Ik denk dat er bij jou iets met je videokaart is ofzo. Probeer eens je drivers opnieuw te installeren
Neh, jij hebt duidelijk geen last van lag....
als je echt last hebt van lag dan blijf jij gewoon hangen, en zie je alles, al dan niet schokkerig, bewegen en hoor je af en toe schoten. verder ben je zelf 'bevroren'

En Ik heb casema basic dus ik kan het weten :S

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 15:51

Masterfvz

AKA Freakazoid

kan het gewoon niet zijn dat je een brakke versie van CS hebt

SPECS

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 13:57 schreef Masterfvz het volgende:
kan het gewoon niet zijn dat je een brakke versie van CS hebt
Dat lijkt me heel sterk want ik speel al zo lang met deze versie en ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad.

• Gamb
  • Laatst online: 30-08 15:58
Misschien hardware-lag. Als er bepaalde delen van je systeem niet meekunnen. CS is niet bepaald een lichte mod :)

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 20:56 schreef Gamb het volgende:
Misschien hardware-lag. Als er bepaalde delen van je systeem niet meekunnen. CS is niet bepaald een lichte mod :)
Ja maar hoe kan dat dan, ik heb dit toch nooit eerder gehad??

Verwijderd

VIA drivers geinstalleerd? DMA aan? Detonator drivers geinstalleerd? Overgeklokt? Probeer eens windows 2000 of XP...!?

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 22:19 schreef Ro2 het volgende:
VIA drivers geinstalleerd? DMA aan? Detonator drivers geinstalleerd? Overgeklokt? Probeer eens windows 2000 of XP...!?
Kheb geen VIA-chipset, DMA staat aan, Detonators zijn geinstalleerd, kaart is niet overgeklokt, CPU ook niet, eerder ook altijd Win98SE gehad, nooit problemen.
Pagina: 1