Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
probeer eens als je in X zit op ctrl+alt+f[1..6] te drukken. Als die dat niet kan (wat superwazig zou zijn), is je console met een te hoge resolutie ingesteld. Anders zou ik het ook niet weten, want X wordt gewoon gestopt bij het afsluiten lijkt me.
Okeej thanx dat zal ik morgen eerst is ff proberen maar nu eest ff feesten want ut is bijna 2002 ...
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Misschien brakke driver voor je videokaart?
je refresh rates staan niet goed in je XFree config file, manueel editen of config progje gebruiken.
ja kan ook proberen: ctrl+alt+- (dat laatste is dus min)
If it ain't broken it doesn't have enough features
Ik heb dit ook gehad met me SuSE 6.4. hierna geen problemen meer gehad. Monitor was LG Studioworks 44i. Probeer eens niet geframebufferde console te gebruiken (in lilo.conf: vga = normal)Op dinsdag 01 januari 2002 00:38 schreef Apache het volgende:
je refresh rates staan niet goed in je XFree config file, manueel editen of config progje gebruiken.
Heb je een Matrox G400 of iets dergelijks?
Deze heeft een probleem met framebuffer en XFree86 4.1
Een oplossing dan is de framebufferondersteuning uit de kernel te halen.
(Damn, LinuxUser, jouw icon lijkt wel erg veel op het mijne)
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
toeval!!Op dinsdag 01 januari 2002 16:51 schreef Platel het volgende:
Euh nee heb een Ati Radeon 7200.. ?? En een LiteOn monitor ?Op dinsdag 01 januari 2002 16:51 schreef Platel het volgende:
Heb je een Matrox G400 of iets dergelijks?
Hehe
omdat linux zo stabiel is gaan ze er van uit dat je em nooit afsluit en dus 24/7 laat draaien
Bij windhoos zorgen ze daarintegen ervoor dat je nooit een uptime van meer dan een maand kunt hebben
If it ain't broke, fix it till it is...
Psies. Als ik me goed kan herinneren kun je dat ook selecteren in dat mooie grafische menuutje van mandrake dat bij booten verschijnt (shift eventueel inhouden als het te snel voorbij flitst). Weet niet meer precies hoe de optie heet, maar het moet lijken op "non-fb".Op dinsdag 01 januari 2002 16:13 schreef LinuxUser het volgende:
Probeer eens niet geframebufferde console te gebruiken (in lilo.conf: vga = normal)
Welcome to the desert of the real.
Pagina: 1