Toon posts:

speaker modding??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand hier bij tweakers ook zijn speakers gemod??

P.S.ik wist niet waar ik deze topic moest posten dus heb ik het hier maar gedaan.

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:02
Blijkbaar niet.... :)

Valt volgens mij ook weinig aan te modden.
misschien wat leds die knipperen op de beat ofzo?

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
HAHA ja zal wel een geinig ID zijn ben benieuwt :)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• IMWezel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05-2025

IMWezel

Weet (gelukkig) niet alles

niet echt gemod, wel een paar kanarie geel gespoten

Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Afbeeldingslocatie: http://linear1.org/i/dscf0581.jpg Afbeeldingslocatie: http://linear1.org/i/dscf0585.jpg
dis een speaker mod check het hele verhaal

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Ik heb nog nooit mijn speakerz gemod, maar je hebt me wel op een ID gebrucht.

Ik ga denk ik mijn HD-Led meter, die ik heb omgebouwd tot WinAmp eualizer in mij Subwooferkast bouwen.
En de volumeknop van de subwoofer voorin te bouwen is ook wel handig.

• Vinz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-04 09:07
Vriend van mij had zijn boxen gemod. Had 2 keer 3 boxen (hoog, mid, lage tonen) en stuurde ze ook apart aan met filters. Daarom kon die een ledje erboven doen die oplichte wanneer er geluid uit die speaker kwam. Totale onzin, maar hij verveelde zich een avondje.

minds are like parachutes, they work only when opened.

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 19:17
ik wil de mijne ook gaan modden maar ik moet nog ff kijken
deze speakers heb ik: speaker

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Wat is er nu aan speakers te modden? hoogstens een andere kleur, en het ledje vervangen door het hier zo populaire blauwe, maar verder kom ik niet, als je aan de speaker zelf gaat zitten, kan het geluid minder worden, bv als je ledjes in het membraam gaat zetten, of spuiten.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Tering, die is sjiek zeg! :9
Ik moet toch ook maar eens zoiets gaan proberen met mijn oude kast, ik moet toch alles nu overzetten naar een big tower; dus misschien dat ik binnenkort ook maar eens ga beginnen... :7

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat er aan speakers te modden is, hangt van je eigen creativiteit af.. Je kan bijvoorbeeld ook op elke speaker een grafische LCD zetten met een visualisation effect.

Expanding the inexpandable

Verwijderd

Bij mij op school is een jongen die heeft in z'n membraam een neonslang gemaakt rond die bol in het midden. Het ziet er wel stoer uit. Je kan ook zelf een complete set gaan maken of andere speakers in je boxjes zetten. :) Ik ben nu zelf een subwoofer aan t maken voor me muziek installatie waar ook me pc op zit. In de woofers zat al een groen met paars membraam :9~ . Ik post wel pics als tie af is :) .
Pagina: 1