Ik begrijp niet goed waarom mijn topic in W&G wordt gesloten terwijl er tal van meer zinloze topics over dit onderwerp wel open blijven.
Verwijderd
- Welk topic hebben we het over?
- Ik verwacht dat Morgoth cs. wel erbij geplaatst hebben waarom deze is gesloten??
- Ik verwacht dat Morgoth cs. wel erbij geplaatst hebben waarom deze is gesloten??
[topic=366103]
Er is dus al een ander topic over.
Er is dus al een ander topic over.
Who is John Galt?
Verwijderd
Dat bedoel ik dusOp maandag 31 december 2001 17:38 schreef justmental het volgende:
[topic=366103]
Morgoth is heel aardig maar wel strikt.
W&G... niet W&LOp maandag 31 december 2001 17:37 schreef ItSnows het volgende:
- Welk topic hebben we het over?
blijkbaar kon je makkelijk verder in dat andere topic. Waarom dan een heel nieuw topic openen als dat andere precies over hetzelfde gaat
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
SHOOT! Verkeerde modnaamOp maandag 31 december 2001 17:39 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
W&G... niet W&L
blijkbaar kon je makkelijk verder in dat andere topic. Waarom dan een heel nieuw topic openen als dat andere precies over hetzelfde gaat
Over welk topic heb je het dan?Op maandag 31 december 2001 17:39 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
W&G... niet W&L
tjah dat staat in het slotje wat OzBoz je gaf... als je gewoon ff kijkt is dat zo gevonden hoor.Op maandag 31 december 2001 17:57 schreef peterbuyk het volgende:
[..]
Over welk topic heb je het dan?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Als je mijn topic door leest zou je toch moeten begrijpen dat dat wel het laatste topic is wat ik voor dit idee wilde gebruiken.
Ik had gehoopt dat dit topic dmv opdrachten de andere geinteresseerden wat meer inzicht konden krijgen van wat het ene pakket nu wel kan en het andere weer niet.
Dus op z'n hollands
PRAKTIJK in plaats van THEORIE.
Maar als dat niet mogelijk is jammer dan, had volgens mij best wel een interessant topic kunnen worden.
Ik had gehoopt dat dit topic dmv opdrachten de andere geinteresseerden wat meer inzicht konden krijgen van wat het ene pakket nu wel kan en het andere weer niet.
Dus op z'n hollands
Maar als dat niet mogelijk is jammer dan, had volgens mij best wel een interessant topic kunnen worden.
Als jij dat in de praktijk wil uittesten prima, maar kun je voorstellen in dat oude topic. Overigens wordt in de grote mensen wereld gewoon Photoshop gebruikt als -het- pakket voor beeldbewerking en kun je voor praktijkvoorbeelden ook gewoon wat tijdschriften openslaan.
Daarnaast heeft het naar mijn idee gewoon geen zin om een vergelijkend warenonderzoekje te doen, hartstikke leuk dat mensen PSP lekker vinden, handiger vinden.. maar dat heeft meer met de leercurve van Photoshop te maken dan met het pakket ensich.
Daarnaast heeft het naar mijn idee gewoon geen zin om een vergelijkend warenonderzoekje te doen, hartstikke leuk dat mensen PSP lekker vinden, handiger vinden.. maar dat heeft meer met de leercurve van Photoshop te maken dan met het pakket ensich.
Pagina: 1