Krijg nou wat, MESSIAH toch wel verkrijgbaar?

Pagina: 1
Acties:

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Ging voor de grap es op de engelse site kijken van psxshop.nl en wat zie ik daar!!!
19-12-2001 now available messiah chip
now available messiah chip for export call psxshop direct shipment price 90 euro
Afbeeldingslocatie: http://www.psxshop.net/producten/pictures/big/p826.jpg

light version:
Normal price: $ 39.46
Internet price: $ 37.48

Delivery mid jan.2002 you can order now first com first serve
Damn, vage zaak die PSXshop... |:(

Signature?

Verwijderd

ik moet je droom vernielen psxshop heeft ze nooit gehad zal ze nooit krijgen het is allemaal bluf
ga er maar vanuit dat hij er niet is
maar voor jou is er een origa
www.origachip.com en meschien komt de messiah nog wel eens uit

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-01 13:06

Jumpiefox

Hoi ?

wat kan die origa dat de neo 2.2 niet kan? en welke is better?

The first casualty in war is always the truth...

Verwijderd

imports spelen wel met swap
en nog meer kijk maar op www.origachip.com
voor info

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 19:15 schreef finelookingme het volgende:
imports spelen wel met swap
en nog meer kijk maar op www.origachip.com
voor info
Wat heb jij in je PS2 zitten, neem aan dat je er een heb, als je ze zelf kan ombouwen ;)

Signature?

Verwijderd

heb hem zelf nog niet maar de reden waarom ik dit kan is omdat ik kan solderen op smd nivau en component nivau
het is opzich niet echt moeilijk hoor oevening baart kunst

Verwijderd

Messiah & Neo4 are History for now!
Don't believe the bullshitt. >:)

Lets wait till the Chinese people bring it to us alot cheaper. :P

And the Origa chip is also FAKE!!!

The Neo2.2 is still the only one thats availible and really works and also very cheap. 8-)

Mail me if u wanna get a Neo2.2 with AR2 V1.9 *D

Happy New Year All

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
en je email adres iz? :?

-

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Nieuwe info over de MESSIAH van PSXShop.nl
We hebben de chip uitgebreid getest, en weten nu precies wat hij wel kan en niet kan.
Wanneer u deze chip in uw PS2 heeft zitten kunt u alles, alle buitenlandese games en back-ups kunt u spelen zonder Swap!
Gewoon game er in en spelen AMERIKAANSE, JAPANSE en ook de back-ups van uw oude PlayStation speelt hij.
Dat alles zonder swap trick.
Alleen DVD film is niet regio vrij!

LET OP!! Op de achterkant van uw PS2 moet CAUTION staan dan is uw PS2 te modificeren, andere types zonder CAUTION zie foto is op dit moment nog niet mogelijk!

Afbeeldingslocatie: http://www.psxshop.net/infobind/ShowNewsPicture.asp?NewsID=3855
Bron: http://www.psxshop.nl/shownews.asp?NewsID=3855

Signature?

Verwijderd

LET OP!! Op de achterkant van uw PS2 moet CAUTION staan dan is uw PS2 te modificeren, andere types zonder CAUTION zie foto is op dit moment nog niet mogelijk!
uh? waar slaat dat dan weer op?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op zaterdag 19 januari 2002 19:41 schreef Webby het volgende:

[..]

Dat er verschilldende versies zijn van de ps2 en dat de versie waarvoor die chip gemaakt is daaraan te herkennen is

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-01 12:06

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zaterdag 19 januari 2002 19:41 schreef Webby het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met welke type PS2 je hebt.

20*350ZO45°

Verwijderd

waarom zeggen ze dan niet gewoon welke versie je NODIG moet hebben? like; SCPH 30004 of zo?

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 20:16 schreef Webby het volgende:
waarom zeggen ze dan niet gewoon welke versie je NODIG moet hebben? like; SCPH 30004 of zo?
SCPH30004 heb ik, en daar staat op Caution achterop... Jippie! :P
Op maandag 31 december 2001 18:07 schreef finelookingme het volgende:
ik moet je droom vernielen psxshop heeft ze nooit gehad zal ze nooit krijgen het is allemaal bluf
ga er maar vanuit dat hij er niet is
Onderbouw die blaat van je dan! Sjongejonge, en wat is een OrigaChip nou weer voor een baggerchip? Je hebt er gewoon spijt van dat je niet ff op die Messiah hebt gewacht.

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 00:12
hiya Osdorp ik neem aan dat je uit A`dam komt. Als je een adres weet die hem ombouwt dan hoor ik het graag van je =) ben naarstig op zoek naar iemand die die Messiah chip erbij mijn in gooit :)

hoi

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
PSX shop is een rare zaak.

Hun info loopt soms meer dan een week achter maar ze hebben wel veel leuke spullen.

Verder heeft een kennis van me eens gemailed naar hun en kreeg een zeer kinderachtig mailtje terug...echt alsof het een zaak is van gastjes van 15 ofzo.
Ik heb 'm zelf gezien overigens.

En dat "Let op Caution" vind ik ook maar vaag...model nummer moeten ze gewoon zeggen lijkt me, dat heb ik tot nu toe altijd op ombouwsites gezien.

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op zaterdag 19 januari 2002 22:46 schreef Kr44nVogel het volgende:
hiya Osdorp ik neem aan dat je uit A`dam komt. Als je een adres weet die hem ombouwt dan hoor ik het graag van je =) ben naarstig op zoek naar iemand die die Messiah chip erbij mijn in gooit :)
Tsjah, ik ken wel wat adresjes in A'dam jah, maar ik heb liever een MESSIAH in me PS2 dan zo gaar swap geval...

Ik hou je op de hoogte ;)

Signature?

Verwijderd

Wel ik ga het mooi zeggen :

Ik ken zo'n gast die massaal accesoires voor consoles verkoopt en der ook ombouwt . En toen kwam ie af dat ie een Messiah had liggen . En ik zeg Nee dat kan niet , staat op hun site dat die gecancelled is . Zegt ie : Als ik je zo'n Messiah laat zien , krijg ik dan 200 ? Ik zeg nee , maar kwil em wel is zien . Wel ik heb dus idd die Messiah chip gezien dus het kan goed zijn dat PSXshop em heeft

Verwijderd

Ik heb mijn ps2 deze week ook laten ombouwen met de neo2.2 chip.Totaal geen problemen en stukken goedkoper dan de messiah of neo 4.

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Op zaterdag 19 januari 2002 23:10 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Tsjah, ik ken wel wat adresjes in A'dam jah, maar ik heb liever een MESSIAH in me PS2 dan zo gaar swap geval...

Ik hou je op de hoogte ;)
Ja ehm, hou mij ook op de hoogte, trouwens, zat jij niet op het spinoza-lyceum?

Verwijderd

psxshop heeft er meschien een die zit nu in zijn ps2
maar uitleveren doet hij niet
kan die ook niet net als die 50 xboxen die hij uitgeleverd zou hebben nou echt niet
kijk eens op www.elvismod.com is de clone van messiah
ook zonder zwap en alles weet alleeen niet hoe ik heb bestel

Verwijderd

heb wel een messiah chip gekregen van psxshop!! duurde wel twee maanden voordat ik m'n bestelling kreeg!! :'(

*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D
Afbeeldingslocatie: http://www.infinity-party.nl/ps2/IM00084.JPG

>:) Was wel een tering werk zo'n V3 bord, maar werkt prima!

• miniK0bo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05-2024
Op zaterdag 23 februari 2002 18:26 schreef Mietse het volgende:
heb wel een messiah chip gekregen van psxshop!! duurde wel twee maanden voordat ik m'n bestelling kreeg!! :'(
heb je hem al ingebouwd en doet hij het?

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 15:10 schreef finelookingme het volgende:
psxshop heeft er meschien een die zit nu in zijn ps2
maar uitleveren doet hij niet
kan die ook niet net als die 50 xboxen die hij uitgeleverd zou hebben nou echt niet
kijk eens op www.elvismod.com is de clone van messiah
ook zonder zwap en alles weet alleeen niet hoe ik heb bestel
Staat een email adres onder... elvis@elvismod.com
Op zaterdag 23 februari 2002 18:26 schreef Mietse het volgende:

*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D
[afbeelding]

>:) Was wel een tering werk zo'n V3 bord, maar werkt prima!
Post es wat bewijs, kopie van factuur, filmpies, ofzo dat je em test, die pic komt namelijk van een PS2 mod site... :P

Signature?

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

Het gekke van PSXSHOP.NL is ::

Het adres wat ze op hun site hebben gezet bestaat niet :Z

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

Verwijderd

psxshop is fake
maar messiah chips worden toch nog steets gemaakt
www.plextor.nl
kun je ze krijgen

Verwijderd

Post es wat bewijs, kopie van factuur, filmpies, ofzo dat je em test, die pic komt namelijk van een PS2 mod site... :P
Die pics heb ik zelf gemaakt,en NIET van een of andere site, hier is er nog een..
Afbeeldingslocatie: http://www.infinity-party.nl/ps2/IM00086.JPG

Let op de houten ondergrond!! *D is het zelfde als die andere pic
Een filmpje zal ik binnenkort eens maken, maar dit moet toch al genoeg bewijs zijn.

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 18:36 schreef Mietse het volgende:

[..]

Die pics heb ik zelf gemaakt,en NIET van een of andere site, hier is er nog een..
[afbeelding]

Let op de houten ondergrond!! *D is het zelfde als die andere pic
Een filmpje zal ik binnenkort eens maken, maar dit moet toch al genoeg bewijs zijn.
Hoezo steeds allemaal van die PS2 logo's in alle hoeken :P

En als et echt waar is van dat ie werkt, bestel ik em bij plextor.nl
Mag jij em komen inbouwen bij me ;)

Signature?

• Kozz
  • Laatst online: 23:24
Bij Plextor.nl hebben ze het over de Messiah, maar je kan hem nergens bestellen :(

Bij http://www.gameland-helmond.nl/gamelandshop/chipps2.htm kan je hem wel bestellen :)

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 21:56 schreef Kozz het volgende:
Bij Plextor.nl hebben ze het over de Messiah, maar je kan hem nergens bestellen :(

Bij http://www.gameland-helmond.nl/gamelandshop/chipps2.htm kan je hem wel bestellen :)
Tnx voor de link, maar vind €105 iets te veel, en dan moet je em zelf nog inbouwen ook |:(

Signature?

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 21:56 schreef Kozz het volgende:

Heeeeeeeee da's mooi >:) ik heb ze gebeld en ze zijn vanaf volgende week leverbaar, ze worden geleverd met een Ombouw schema, gelijk besteld dat ding pffffffffff eindelijk... het wachten heeft even geduurd maar nu is het dan eindelijk zover, ben wel blij dat ik niet eerst met iets anders ben gaan modderen. Bedankt voor de link :)

• Kozz
  • Laatst online: 23:24
You're welcome! :) Het is dat ik deze maand wat krap zit, maar anders...
Volgende week komen ze binnen.....kan hem natuurlijk wel alvast bestellen >:)

Verwijderd

:7 [klik hier] voor de demo movie :7

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 21:04 schreef Mietse het volgende:
Da's mooi da's heeeeel mooi... een rotsvast bewijs Mietse ik ben in ieder geval overtuigd >:) maar dat was ik eigenlijk al

Ik ga beginnen met aftellen..het word hoogtijd dat ik ga branden want m'n 100gb hd slipt een beetje vol >:)

Ik heb trouwens de scph-35004 version4 pal ps2,werkt de messiah light daar ook een beetje mee?

En wat voor vga box gebruik jij daar voor je ps2?

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-01 12:27
Op maandag 25 februari 2002 21:04 schreef Mietse het volgende:
Wat een kutmuziek zeg :P

maarre, cool zeg! :)

Verwijderd

[..]

Da's mooi da's heeeeel mooi... een rotsvast bewijs Mietse ik ben in ieder geval overtuigd >:) maar dat was ik eigenlijk al

Ik ga beginnen met aftellen..het word hoogtijd dat ik ga branden want m'n 100gb hd slipt een beetje vol >:)

Ik heb trouwens de scph-35004 version4 pal ps2,werkt de messiah light daar ook een beetje mee?

En wat voor vga box gebruik jij daar voor je ps2?
Een V4 PS2 moet prima werken met de messiah, hij is ook nog makkelijker intebouwen als een V3(zoals ik die heb) 8-)

VGA BOX???? je bedoelt die monitor waar de ps2 op draait, dat is een oude previeuw monitor van m'n videomontage set.

ps: 100gb aan ps2 games???! zoja, mail me dan effe Loekos. :9

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 13:41 schreef Mietse het volgende:

[..]

Een V4 PS2 moet prima werken met de messiah, hij is ook nog makkelijker intebouwen als een V3(zoals ik die heb) 8-)

VGA BOX???? je bedoelt die monitor waar de ps2 op draait, dat is een oude previeuw monitor van m'n videomontage set.

Heheheh nee niet alleen met ps2 spul maar dat helpt er wel flink aan mee.
ik heb nu zo'n 32 ps2 games maar alleen de beste,voor ieder console komt rotzooi uit dat laat ik dan ook staan anders had ik al veel meer gehad *D

Verhandelen of andere deals begin ik niet aan niet omdat ik bang ben maar je verdient er het zout in de pap niet mee Sorry :)

[ik ben niet jaloers modus]Veel plezier met je Messiahstation2 :)[ik ben niet jaloers modus/]

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 13:41 schreef Mietse het volgende:

[..]

Ey vertel mij nu es waar je dat ding vandaan heb? PSXSHOP? Ik dacht dat die zaak fake was... Ik moet em namelijk ook hebben!!! >:)

Signature?

Verwijderd

Hier had ik nou een hele tijd op gewacht (>2 maanden) :( en toen maar uiteindelijk een neo2.2 met RegionX gekocht. Inbouwen was een eitje en omdat ik toen al 40+ gamez had was het wel ok.
Het is wel mooi dat alles zonder swap werkt en ook DVD-R's zonder probs afspeelt. Ik wacht wel totdat de prijs is gezakt dan bouw ik hem in denk ik.

Trouwens wel een ok site Mietse met filmpje :)

Verwijderd

Mmmmm, dit schijnt een nieuwe chip te zijn, met nog maar 11 draden!!En de zelfde mogenlijkheden als de Messiah >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.ps2ownz.com/UnionChip_install_v4.jpg

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 12:03 schreef Mietse het volgende:
Mmmmm, dit schijnt een nieuwe chip te zijn, met nog maar 11 draden!!En de zelfde mogenlijkheden als de Messiah >:)

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://www.ps2ownz.com/clip1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ps2ownz.com/clip2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ps2ownz.com/V34Map.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ps2ownz.com/cross-reference.gif

Ziet er netjes uit... :D
Nu de prijs nog :?

Signature?

Pagina: 1