Toon posts:

3D forum een idee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een idee voor 2002? Een forum over 3D modelers, scenery's etc?

Want ik wou nu dus een vraag stellen over converteren naar Direct X in 3D Exploration, en ik wil die best in graphics en webdesign mieteren maar echt een forum over graphics of 3D zie ik niet.

Is dat er wel geweest maar liep het slecht of zo? Of is het misschien een goed idee?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:24
W&G is nog leeg genoeg om daar alles over 3D te posten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 17:31 schreef dennisdotcom het volgende:
W&G is nog leeg genoeg om daar alles over 3D te posten ;)
Is hier niet zoveel interesse in 3D design dan? :) Kan ik me moeilijk indenken met al dat Quake / Unreal gehalte hier!

:)

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-10 21:42

magneet

Magnetic enhanced

dat is weer [sp]

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 17:46 schreef Magneet het volgende:
dat is weer [sp]
Want ik wou nu dus een vraag stellen over converteren naar Direct X in 3D Exploration
dat lijkt me niet iets voor spielerij toch?

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-10 21:42

magneet

Magnetic enhanced

dat weer niet nee, sorry ben een beetke vaag bezig, was me eerste post vandaag en dit me laatste, ben me spygisch voor an het bereiden op vanavond

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 18:17 schreef Magneet het volgende:
dat weer niet nee, sorry ben een beetke vaag bezig, was me eerste post vandaag en dit me laatste, ben me spygisch voor an het bereiden op vanavond
oftwel zat worden :D

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op maandag 31 december 2001 18:17 schreef Magneet het volgende:
oftwel zat worden :D
Hij is al aardig op weg :D

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Je 3D vragen kunnen prima in W&G.. :) lopen overigens nog best een aantal 3DMax'ers en Lightwavers rond geloof ik die je kunnen helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 20:00 schreef Tom het volgende:
Je 3D vragen kunnen prima in W&G.. :) lopen overigens nog best een aantal 3DMax'ers en Lightwavers rond geloof ik die je kunnen helpen.
Okay, zal ik het daar nog wel neer planten. :) Ik wou het ff zeker weten.

Spielerij trouwens, grmbl! :(

;)

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:08

Bezulba

Formerly known as Eendje

hehe! nixs mis met sp jah! :)

blup

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-11 16:36
Echte 3D topics (zowel moddelering(ala 3D-Max) als programmering(ala OpenGL en DX)) hebben weinig zin hier op GOT.

De topics die er zijn, zijn erg basis en zelfs dan bloeden ze zo dood. Er is gewoon te weinig kennis op dit gebied op het forum om een apart forum hiervoor te rechtvaardigen. Misschien kan het meer aangetrokken worden door een apart forum, maar ik betwijfel het.

Is mijn mening.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 16:52 schreef The - DDD het volgende:
Echte 3D topics (zowel moddelering(ala 3D-Max) als programmering(ala OpenGL en DX)) hebben weinig zin hier op GOT.

De topics die er zijn, zijn erg basis en zelfs dan bloeden ze zo dood. Er is gewoon te weinig kennis op dit gebied op het forum om een apart forum hiervoor te rechtvaardigen. Misschien kan het meer aangetrokken worden door een apart forum, maar ik betwijfel het.

Is mijn mening.
Ik heb er dus (als ik dat mag zeggen) als ontwikkelaar redelijk veel verstand van, wil eventueel best wel moddereten mochten jullie iemand zoeken en echt niemand kunnen vinden. En vragen beantwoorden dus.

Al heb ik het soms allejezus druk dus dan kan ik niet alle vragen beantwoorden.

Verwijderd

je wilt gewoon mod worden :P

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

vooralsnog is er weinig op 3D gebied zover ik weet, behalve 'post hier je povray onzin' etc ;)

iig is de verdeling nu voor de meeste users: directx, opengl etc. in P&W, 3DSMAX, Maya etc. in W&G...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 20:05 schreef Norretix het volgende:
je wilt gewoon mod worden :P
Nee, dat is dus niet zo. Als een ander het kan doen dan liever, want over het algemeen heb ik ongeveer na 0,13 seconden al ruzie met een heel forum.

Tweakers is voor mij echt de uitzondering, maar wat niet is kan nog komen.

edit:
Was ook echt een impuls dat ik dat zei, want eigenlijk bedank ik dus voor de eer.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A denkt dat dat hetzelfde word als hardcore interaction design

Zijn gewoon niet genoeg mensen om dat instand te houden, je zit er dan met misschien 3 nieuwe threads per dag waarvan er twee in de week echt nieuw oid zijn .. lukt niet echt

* Yellow|A denkt /13 ;)

|{ brrr }] |

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op dinsdag 01 januari 2002 22:13 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A denkt dat dat hetzelfde word als hardcore interaction design

Zijn gewoon niet genoeg mensen om dat instand te houden, je zit er dan met misschien 3 nieuwe threads per dag waarvan er twee in de week echt nieuw oid zijn .. lukt niet echt

* Yellow|A denkt /13 ;)
Inderdaad... wat dat betreft zou ik eerder wat zien in een apart forum voor graphics en een afzonderlijke voor de code-vraagjes.

Maar zoals gezegd, 3D vragen zijn welkom in /13 en er zijn wel degelijk een paar freakjes met de nodige skills op 3d gebied binnen W&G.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 01 januari 2002 23:44 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Inderdaad... wat dat betreft zou ik eerder wat zien in een apart forum voor graphics en een afzonderlijke voor de code-vraagjes.

Maar zoals gezegd, 3D vragen zijn welkom in /13 en er zijn wel degelijk een paar freakjes met de nodige skills op 3d gebied binnen W&G.
Tsja, you'll never know unless you try. Je kan hem openschoppen (hoef je trouwens dan geeneens te modereren, of wat global mods op los laten voor die paar threaths) blijkt het na een maand of 2 niks gooi je de boel gewoon dicht.

Van mij mag er trouwens ook wel een vintage computer forum komen voor het ambachtelijke ouwe werk. >:)

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ik wil wel mee doen met moddereren, ken 3dsmax goed en UnrealTournament mapping van binnen en van buiten :o
Pagina: 1