Verwijderd
uhm hoe bedoel je
te strakke klem?
mocht dat het wezen..je kant er ook een ouwe platte schroevendraaier voor gebruiken daar slijp je een klein groefje in dat hij over die klem valt(past) en dan kan je hem zo induwen zonder dat ie er vanaf glijdt.
goodluck
te strakke klem?
mocht dat het wezen..je kant er ook een ouwe platte schroevendraaier voor gebruiken daar slijp je een klein groefje in dat hij over die klem valt(past) en dan kan je hem zo induwen zonder dat ie er vanaf glijdt.
goodluck
draaien - does the trick !
als ie dus vastgebakken zit , niet gaan wrikken met een schroevendraaier of proberen te kantelen .
gewoon draaien .
als ie dus vastgebakken zit , niet gaan wrikken met een schroevendraaier of proberen te kantelen .
gewoon draaien .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Met een telefoontang en een dikke schroevendraaier (maakt niet uit of het kruiskop of plat is) kom je een heel eind... ZELFS met de coolermasterkoelers.Op maandag 31 december 2001 17:18 schreef HeiT het volgende:
ik wil ff brugjes instellen maar ik krijg de koeler er niet meer af![]()
Pak met een telefoontang dat extra lipje beet.
Druk met de telefoontang het lipje fors naar onderen
Houdt de schroevendraaier tussen de heatsink en de tang, ter hoogte van de bovenkant van de beugel.
Nu je met de telefoontang de beugel flink naar onderen hebt gedrukt kan je tegelijkertijd met de telefoontang richting de schroevendraaier/heatsink bewegen en zodoende een lekkere hefboom creëren die de beugel voorbij het plastic lipje van de socket krijgt... dan de druk op de telefoontang verminderen (maar blijf wel de hefboom z'n werking laten doen) en laat op die manier de beugel naar boven bewegen tot voorbij het lipje en je bent klaar...
Dit werkt voor mij in ieder geval goed.
Verwijderd
ik denk dat ie bedoeld dat z'n koelpasta vast geplakt zit.. (da's zuur) gebruik de search maar ff .. er zijn verschillende manieren om en (veilig) los te krijgen.. suc6 !
Verwijderd
Ik heb gewoon met de schroevendraaier net achter dat stukje waar de schroevendraaier in moet als je hem vast wil zetten opgezet en ingedrukt. De clip kwam bijna zo al los, beetje met de vinger tegen de beugel tikken en klaar. Los was de sink. Er zat trouwens wel AS2 onder en niet zon kauwgompad, want die kunnen best wel plakken lijkt me.
als je toch alleen de jumpers moet verzetten, kan je misschien gewoon de processor en de koeler er tegelijk afhalen. anders, bij mij werkt de schroevendraaier (bij coolermaster)heel erg goed, wel zorgen dat je een degelijke schroevendraaier hebt, anders buig je die gewoon om
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Laat een dunvloeibaar oplosmiddel het werk doen. Ik neem aan dat je een K7 hebt met keramische core. Die zijn fragiel. Gebruik bijvoorbeeld Thinner. Leg de core met koeler daar maar eens een nachtje in. Ik kreeg mijn celeron niet meer gescheiden van zijn koeler. Na een nachtje (en wat stank) lagen ze los van elkaar in het bakje.
minds are like parachutes, they work only when opened.
In de diepvries leggen, de pasta wordt dan hard en broos, en de koeler is er dan zo af te krijgen.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Hoi,
Je topic voldoet helaas niet aan de gestelde richtlijnen van dit forum, vandaar dit slotje.
Lees dit topic eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Succes verder
Je topic voldoet helaas niet aan de gestelde richtlijnen van dit forum, vandaar dit slotje.
Lees dit topic eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Succes verder
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()