Het nieuwe jaar in zonder Chello

Pagina: 1
Acties:

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Topicstarter
UPC heeft wat leuks bedacht: Sinds de prijsverhoging van 90 naar 100 gulden, hebben ze besloten dat ik zonder enige reden ineens 173 gulden per maand moet betalen.

Nadat ik dit een aantal keren heb teruggevorderd omdat UPC onbereikbaar was, kreeg ik deze week een brief in de bus dat over nu 3 dagen mijn abonnement wordt stopgezet als ik niet onmiddelijk het bedrag betaal van 4 x 173 gulden.

Leuk hoor... en wie kan ik er voor bereiken, niemand...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 31 december 2001 17:13 schreef dreeke het volgende:
UPC heeft wat leuks bedacht: Sinds de prijsverhoging van 90 naar 100 gulden, hebben ze besloten dat ik zonder enige reden ineens 173 gulden per maand moet betalen.

Nadat ik dit een aantal keren heb teruggevorderd omdat UPC onbereikbaar was, kreeg ik deze week een brief in de bus dat over nu 3 dagen mijn abonnement wordt stopgezet als ik niet onmiddelijk het bedrag betaal van 4 x 173 gulden.

Uhm misschien beetje veel dataverkeer gebruikt :?
Herinner me nog een leuk weddenschapje bij *spam* Alternate dat "bepaalde mensen" ;) over de 100gig wilde in 1 maand qua dataverkeer :P

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 17:17 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Herinner me nog een leuk weddenschapje bij *spam* Alternate dat "bepaalde mensen" ;) over de 100gig wilde in 1 maand qua dataverkeer :P
dan nog moeten ze dat zeggen en niet zomaar dit bedrag eisen.. stuur zo snel mogelijk aangetekende brief heb je meer kans op snellere reactie van hun :)

Verwijderd

We gaan je missen, Dreeke . . .

:P

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Ik heb niet opmerkelijk veel dataverkeer gehad, zeker de laatste tijd niet sinds ik werk....

De fout die ze denk ik gemaakt hebben: ik betaalde 75 guldeen per maand omdat ik oud bART user was.
Toen kwam de prijsverhoging en werd het abo iets minder als 100 gulden.
Tel je dit bij elkaar op dan kom je ongeveer uit op het bedrag wat ik nu steeds betaal.

:r
Op maandag 31 december 2001 17:20 schreef Braadkip het volgende:
We gaan je missen, Dreeke . . .

:P
ik ben voorzien van een ISDN modem :{

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:36

Jox444

Honestly....

Op maandag 31 december 2001 17:13 schreef dreeke het volgende:

173 per maand? is dat niet het bedrijven abbo?

Het is FRIET!

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 17:21 schreef Jox444 het volgende:

[..]

173 per maand? is dat niet het bedrijven abbo?
Geen idee, maar ik ben helemaal geen bedrijf en ik heb een normaal abo

Verwijderd

Ik ben chello zo verschrikkelijk zat dat ik uit narigheid ADSL heb aangevraagd . .

Ik heb nu al 3 weken problemen met mijn Chello-verbinding en als ik de Help desk bel dan moet ik eerst een image van W2000 terugzetten, want als je 'XP' zegt, dan beginnen ze al te janken, terwijl dat totaal niets met je verbinding te maken heeft . . ik noem maar wat.
Ook de administratie is een ware warboel bij chello, ik lag me dood . .

Ik weet het echt heel zeker, ik stap over . .

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Hier is geen ADSL beschikbaar...

Verwijderd

Chello is bijna altijd sneller dan een adsl-abo voor het zelfde geld...

Verwijderd

mailtje sturen naar abuse@chello.nl
en hierin vriendelijk het probleem uitleggen en vragen waarom je wordt afgesloten en dat je het graag wil oplossen.
vermeld meteen je naam,adres,postcode,woonplaats
en je echt chello-mail adress (accountnaam).
Dan weet ik zeker dat je antwoord krijgt.

Verwijderd

kweetniet.. Het is eerder een billing&accounts probleem dan abuse...

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
chello helpdesk bellen op elk moment.. (08001424).
als iemand zegt dat hij het voor je zal regelen, gewoon nog weer een keer bellen.
doe dat gewoon op verschillende tijden paar dagen / weken lang en dan heb je best wel kans dat er het wordt opgelost.

oke.. klinkt raar misschien, maar je moet een raar bedrijf nou eenmaal raar behandelen.. :{

🌞🍃

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 17:17 schreef HappyFun het volgende:

[..]

ik heb anders wel maanden gehad dat ik meer als 100GB in 1 maand trok. Nix geen last hoor. Maar ik denk dat ik binnenkort wel eens achter iets anders aanga, want die upload zuigt hardstikke zwaar. Komt binnekort een nieuwe adsl provider in mijn buurt die 512kbit up aanbiedt :P

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 17:53 schreef psychic het volgende:
mailtje sturen naar abuse@chello.nl
zijn al die abuse@ van bedrijven niet als ke iemand kent die chello gebruikt en de regels overtreedt (zoals een illegale ftp..niet dat ik dat erg vind fyi ;))

• BaatZ
  • Laatst online: 05-08 16:49

BaatZ

Prullenbakker :?

ultra-haat @ :r chello :r

ik mag blij zijn dat me verbinding sinds de herfst christelijk werkt, maar de rekeningen zijn hier ook nog steeds nergens-op-slaande

en áls je verbinding er dan uit ligt mag je op je knietjes bidden dat je een redelijk opgeleide n00b aan de lijn krijgt (staat uw modem wel aan meneer? zitten de kabeltjes wel goed meneer? ik word daar zo ziek van...)

chello moet gewoon naar de brandstapel !

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 17:20 schreef dreeke het volgende:
Ik heb niet opmerkelijk veel dataverkeer gehad, zeker de laatste tijd niet sinds ik werk....

De fout die ze denk ik gemaakt hebben: ik betaalde 75 guldeen per maand omdat ik oud bART user was.
Toen kwam de prijsverhoging en werd het abo iets minder als 100 gulden.
Tel je dit bij elkaar op dan kom je ongeveer uit op het bedrag wat ik nu steeds betaal.

:r
[..]

ik ben voorzien van een ISDN modem :{
Ik weet zeker dat het te maken heeft met "oud bART user" zijn. Dat was namelijk bij mij het geval, gelukkig was het maar 1 x 173,- en heb toen direct gebeld en raar maar waar direct ook opgelost!!! :?

Kan me herinneren dat ik zo huiverig was dat ik naar Chello moest migreren, maar het viel niet tegen!!! Super was mijn snelheid van 50-60 KB/s naar max 187,5 KB/s met Chello!! En ik maar afvragen waarom iedereen zo zat te zeuren om Chello.

Maar goed, mijn excuses beste luitjes. We zijn nu meerdere maanden verder en ja hoor, af en toe wegvallen verbinding. Ineens erg langzaam, ikke maar denken....ach ja een storing voor heel fftjes....NOT

Ik moet nu blij zijn met 55-65 kB/s gemiddeld!!! :(
Regio: 3086 En zoals je kunt zien max 100 kB/s i.p.v. standaard 158 kB/s zoals eerst.
Pagina: 1