Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

topic van week of wat terug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Hoe kan topic van vorige week of daarvoor nog eens bekijken.
Soms staan er dingen bij die ik wel interessant vindt en later nog eens wil lezen. mar er staat geen optie om terug te gaan.
O en dat van die aantal topics werkt niet..nooit gedaan bij mij en toevallig doet search het nu niet. maar het gaat mij niet om die search maar om topics van een aantal dagen tot weken terug....probeer veel te zoeken....meeste vragen die ik heb zijn al een keer beantwoord of kunnen niet beantwoord worden daarom wil ik eerst topics van de afgelopen zestig dagen of zo doornemen.

Groetejs
Jury

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:17
Zie de faq (geloof ik) of check deze Search engine.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Hielko,
dat bedoel ik niet...het gaat mij niet om die search...of search engine zoals je die noemt...maar om gewoon terug te bladeren..
is die mogelijkheid er wel...
Natuurlijk is die search ideaal maar daar gaat het niet om.
Had ik eigenlijk bij moeten zeggen dat het niet in de FAQ stond.

Groetjes
Jury

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Je hebt onderin elk forum een drop down menu
met daarin de mogelijkheid om alle onderwerpen van de laatste xx dagen te laten zien. (Hierbij staan er voor xx een aantal standaard waardes) B.v. Show topics of last 10 days.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Asqi,
Dat klopt wat je zegt...maar het werkt niet.
Ik heb er standard 10 staan...zou ik dan kiezen voor 60 of 100 dan blijf ik alsnog dezelfde aantal op mijn scherm zien...misschien dat er dan een topic erbij komt hooguit twee.
Vandaar dat ik ook graag wil weten hoe het wel werkt...

Groetjes
Jury

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:17
Dat is omdat er een maxium van 40 ofso topics is die UBB wil laten zien. En als je verder in het verleden wilt komen dan zijn er volgens mij nog 2 andere mogelijkheden naast de serach engine: de next en previous knopjes onderaan elke thread of handmatig een nummer intikker bij de url.

But waarom zou je dit willen doen?

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hielko,

Dat wat je nou vertel wist ik niet..
Wel omslachtig....maar het kan..

De reden dat ik dit wil is dat er soms dingen uigelegd worden die ik graag nog eens wil bekijken...maar die zijn alweer niet meer op scherm zichtbaar....ik zou natuurlijk ook alles kunnen gaan onthouden....maar daar is mijn hoofd niet groot genoeg voor Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Ik probeer anders eerst mijn antwoord ergens tussen alle brij te zoeken..voordat ik er één post...lijkt mij wat verstandiger.
Niet dat het altijd lukt...maar soms wel.

Bedankt.
Groetejs
Jury

Verwijderd

Het werkt WEL, in dit forum moddereter forum kan het gewoon hoor, hier staan namenlijk geen 40 reacties per uur.. bij Adjes wil het ook weleens werken

Verwijderd

Topicstarter
Hoi The Cow,

Yep dat zal dan wel..(heb het niet in die topics geprobeerd) maar ik zit voornamelijk in Programming....en Webdesigner.... te lezen en daar lukt het niet.
Daar gaat mij interesse naartoe...

Wel met die Previous en Next natuurlijk wel..maar niet met die dropdownmenuutje.

Groetejs
Jury
Pagina: 1