Toon posts:

koeler videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hai,

Mijn videokaartkoeler begint heel rare geluiden te maken, dus ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe. Ik heb een Geforce 2 GTS 64 MB DDR. Kan hier ook een passieve koeler op? Want ik het ook een Silverado koeler dus ik zou 't graag een beetje low noise willen houden. Wat raden jullie aan, low noise + niet al te duur. Heb geen honderden guldens over atm... Dan koop ik wel een gewoon klein koelertje.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

JA ik heb hetzelfde gehad. geforce256 SE.. Fan kapot gegaan... ongelovelijk warm..
Ga op zoek naar een zogenaamde "Pentium Fan".

It works for me!..

Verwijderd

Topicstarter
uit een ouwe pentium bedoel je?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:04

Yucko

One clown to rule them all !

Ja, ik wil dit ook weten, want ik dacht altijd dat mijn HDD naar de klote ging, bleek het de fan van mijn Elsa Gladiac was die bezig was met opstijgen :(

Tijd voor vervanging, maar waar o waar zijn die krengen uit te halen ? Zou een chipset koeler niet werken ?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:00
die fannetje die bij de boxed intel cpu's zitten zou je die normaal kunnen halen want die dingen zien er wijz uit :)

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:28
check anders die mod eens die op tweakers staat. Gast heeft een dragon orb op zijn vga-kaart geplakt zonder de fan. Dit is misschien een beetje extreem, maar ff zoeken naar een mooi koelblok en het koelt wel denk ik. Er worden ook Gf3 Ti200's geleverd zonder actieve koeling.

Verwijderd

[topic=305287/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.