Toon posts:

Goliath (PS) versus David (PSP)

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje de steeds weer oplaaiende disussies aan het volgen tussen PhotoShop en Paint Shop Pro, maar ik ben nog steeds geen discussie tegen gekomen die me nou echt kan overtuigen welk programma je nu het best kunt gebruiken.

Ik weet zelf ook wel dat PS meer in z'n mars heeft dan PSP, maar ik vind tevens dat er nogal eens neerbuigend gedaan word over PSP terwijl PSP toch ook genoeg in z'n mars heeft.

Ook worden volgens mij topicstarters niet echt veel wijzer van dit is een beter pakket dan dat pakket.

Ik denk persoonlijk dat elk pakket z'n voor en nadelen zal hebben, en daarom leek het mij een leuk idee om een soort competitie op te zetten (als daar genoeg animo en durf voor is *D ).

Misschien is het mogelijk om met opdrachten te werken en dan vergelijkingen te kunnen maken met welk pakket het het makkelijkste te werken was en hoe het eindresultaat is.

Het is maar een idee en misschien hebben andere mensen nog wel andere ideeen voor deze topic.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik heb een ander idee.. ga verder in [topic=363401/1/100] volgens sommige mensen is een conclusie niet te trekken.. en ik kan alleen maar zeggen dat elke serieuze designer met PhotoShop werkt... zal een reden hebben.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Dit topic is gesloten.