Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat te doen als iemand gaat zeiken over moderatie

Pagina: 1
Acties:

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:28

BrZ

Ok.... kijk hier ff:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12855

1e reactie: iemand begint totaal offtopic te zeiken dat modereren enzo niet klopt...
Om een of andere reden krijgt dzez reactie 3 punten... Dit slaat natuurlijk nergens, zulk gelul hoort niet bij nieuwspostingen thuis. Ik wil ier wat aan doen, maar het enigste wat ik kan doen is -1 geven... staat hij nog op 2... dus ik geef een reactie dat het hier niet thuis hoort enzo, en dat mensen zulke reacties geen punten moeten krijgen, dat ze gewoon vet offtopic zijn... Gevolg is dat ik nu op score 0 sta en dat die reactie nog op 2 staat... Het zal wel aan mij liggen... maar volgens mij is het die 1e reactie die niet klopt hoor...

Het komt er dus op neer dat heel veel mensen niet snappen wat modereren is... Als ze het boeiend vinden geven ze het punten, waar het ook over gaat... als ze het er niet mee eens zijn gaan er punten af, terwijl de info boeiend kan zijn... het worden gewoon meningen van anderen, die punten...

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:17
Ik ben het ook met je eens, hoe gelijk die mensen misschien ook hebben dat hun post verkeerd beoordeeld is, maar als je gaat schreeuwen stelletje k*t moddereters leer eens beoordelenen mag dat gewoon regelrecht naar niveau -1.

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

Mischien moet je ze ff zeggen (via meel of icq)dat daar een forum voor is ?

= TheGrimReaper op tweakers