Toon posts:

Welke detonator drivers?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Geforce2MX-400 en wil dus detonator drivers installeren, maar ik weet nniet welke dat de beste zijn omdat ik naar ik gehoord heb probelemen zijn met de laatste drivers..

Dus mijn vraag aan jullie:
Welke drivers moet ik kiezen???

Greets >:)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:07
21.83 zijn de voorlaatste officials. 23.10 ofzo is de laatste maar daar zijn wat probleempjes mee bij aantal mensen.

Verwijderd

gewoon detonaterXP
de nieuwste doen het hier prima

Verwijderd

Hoe moeten wij nou weten welke bij jou goed draaien en welke slecht? Je zult dit echt zelf moeten uitvinden. Tip: maak eerst een ghost image van je harddisk voordat je drivers installeert, als ze dan niet goed werken, kun je de image terugzetten en andere drivers installeren.

Verwijderd

Silverstar heeft gelijk. Hangt helemaal van jezelf af..draai je xp of iets anders. Bij de een zijn die detonator drivers een nachtmerrie en bij een ander niet.

Verwijderd

Ik kan helaas UT niet meer draaien met de nieuwste drivers (in OGL dan Dx werkt prima) heb ook een Geforce2MX-400.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Gewoon de nieuwste detonators, maar wel ook zorgen voor de laatste VIA 4-in-1 drivers indien een moederbord met VIA chipset.

Verwijderd

Gister windows er opnieuw opgezet ,geleik de 23.11 en alles stond vast.Geen beeld meer kon ik weer opnieuw beginnen.
Nu gebruik ik de 12.90 voor mijn Geforce2 GTS en hij heeft nog nooit zo snel 3dmark 2001 gedraaid 2944 op PIII800mhz.
Dus ze zijn mishien wel oud maar mijn score is nu hoger als met de 21.83 die ik er hiervoor op had toen haalde ik 2767.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Verkeerde forum

en verder gewoon [search=detonator]

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.