Toon posts:

Pc gaat vastlopen als ik DvD wil kijken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan het dat als ik een dvd wil kijken dat me hele systeem bevriest?? Ik heb alles al geprobeerd. DMA ingeschakeld en uitgeschakeld .. nix helpt. Windows opnieuw geinstalleerd maar nee hoor |:(
Ik heb een AMD 1400 met 512 mb ram op een Aopen AK73 Pro mobo. Creative dxr3 dvd speler writertje enz enz. Abit 64 mb Geforce 2 enz...
Wie ken me helpen???? :r

• ViPeR098
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Check dit topic:
[topic=322952/1/100]

Verwijderd

heb je de computer wel geaard
heb het zelfde een keer gehad met een compaq :r
geen geaard stopcontact en hij liep steeds vast
toen op een geaard stopcontact gedaan en geen enkel probleem meer *D

Verwijderd

draai je toevallig op een xp?

Verwijderd

Topicstarter
ja is allemaal heel leuk en aardig maar als ik me pc aard aan de verwarming loopt dat ding helemaal vast als ik net in windows kom..dussss helpt ook niet :(

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:30
Op maandag 31 december 2001 15:54 schreef Draaisma het volgende:
ja is allemaal heel leuk en aardig maar als ik me pc aard aan de verwarming loopt dat ding helemaal vast als ik net in windows kom..dussss helpt ook niet :(
Draaaaaaisma... Mischien is je verwarming wel niet geaard :+

Maar zo staat er in dat andere topic:
Het probleem is opgelost. Het lag aan de kaart, die ging een conflict geven met mijn TV-kaart (systeem hing ook toen ik de tvkaart starte, vandaar)
Kijk eens of het hier niet aan ligt?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

lang gelden schreef Terw_Dan
Het probleem is opgelost. Het lag aan de kaart, die ging een conflict geven met mijn TV-kaart (systeem hing ook toen ik de tvkaart starte, vandaar)
En dit werkt trouwens nog steeds hoor.

Maar kan dat ding wel gewoon cds lezen of geeft hij verder nog ergens problemen?

Verwijderd

Topicstarter
ja dat dingetje kan wel gewoon cd's lezen ja zonder problemen. :? Ik word er helemaal gek van..Cd's branden gaat ook perfect van cd naar cd dus ja....ik gebruik trouwens powerdvd...misschien dat het probleem?? NEE dat ken niet want als ik stop met Quake III Arena dan slaat ie ook vast..lekker he?? :(

• cobratbq
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2015
Op maandag 31 december 2001 15:44 schreef Draaisma het volgende:
Hoe kan het dat als ik een dvd wil kijken dat me hele systeem bevriest?? Ik heb alles al geprobeerd. DMA ingeschakeld en uitgeschakeld .. nix helpt. Windows opnieuw geinstalleerd maar nee hoor |:(
Ik heb een AMD 1400 met 512 mb ram op een Aopen AK73 Pro mobo. Creative dxr3 dvd speler writertje enz enz. Abit 64 mb Geforce 2 enz...
Wie ken me helpen???? :r
Als je PowerDVD gebruikt zou ik eens kijken of in de Configuratie misschien Hardware acceleratie aan staat. Daar kannie nog wel eens moeilijk mee doen. 8-)

One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb dit een keer opgelost door een 80 pins kabel ipv een 40 pins te gebruiken voor de dvd.
Pagina: 1