• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ik wil mn horloge modden. Jahaa.

Je kent die horloge's van nike en oakley wel neem ik aan, met een "negatief" beeld, donkere achtergrond en lichte cijfers.

Je kent denk ik ook wel die LCD spelletjes/rekenmachines etc, als je daar de display uit sloopt en in tweeen wroet, heb je 2 kunstof plaatjes, en als je die ten opzichte van elkaar draait en er doorheen kijkt worden ze donker.

Nou dacht ik, als je zo'n plaatje op de goeie manier op je horloge fixt, krijg je toch ook zo'n oakley effect of niet?

Leek me wel 8-), maar zijn er nog iemanden die bezwaren weten?

En voordat ik pics post moet ik nog ff een rekenmachine zien te vinden en opofferen...

Afbeeldingslocatie: http://www.watch-universe.com/casiofullsize/DW6900-1V.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www2a.biglobe.ne.jp/~eterno/g-shock-good.jpeg

Dassem dus.. in originele staat welteverstaan.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• ViPeR098
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Zit in een horloge zelf niet zo'n plaatje? Want dan kun je die gewoon omdraaien. Heb ik ook met het display m'n rekenmachine gedaan. Gewoon het plaatje omdraaien en je hebt 'negatief' beeld.

• Paul
  • Laatst online: 13:38
Op maandag 31 december 2001 15:41 schreef Esger het volgende:
Ik wil mn horloge modden. Jahaa.

Je kent die horloge's van nike en oakley wel neem ik aan, met een "negatief" beeld, donkere achtergrond en lichte cijfers.

Je kent denk ik ook wel die LCD spelletjes/rekenmachines etc, als je daar de display uit sloopt en in tweeen wroet, heb je 2 kunstof plaatjes, en als je die ten opzichte van elkaar draait en er doorheen kijkt worden ze donker.

Nou dacht ik, als je zo'n plaatje op de goeie manier op je horloge fixt, krijg je toch ook zo'n oakley effect of niet?

Leek me wel 8-), maar zijn er nog iemanden die bezwaren weten?

En voordat ik pics post moet ik nog ff een rekenmachine zien te vinden en opofferen...
Voor zover het een waterdicht horloge betrof: dat waterdichte kun je dan wel vergeten. Probleem is misschien ook dat dat ene plaatje dat je kunt omdraaien waarschijnlijk de bovenkant van je horloge is, net als het het afdekplaatje van een rekenmachine is.
Dat je je garantie kwijt bent wist je waarschijnlijk al >:)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Garantie zit er al jaren niet meer op, t is een met de sultana gewonnen Casio G-Shock, lomp relaks ding vind ik, lekker lomp. En waterdichtheid valt wel mee, heb m al eens eerder opengehaald om batterij te verversen.

Ik zou idd het schermpje zelf kunnen slopen, maar ik ben bang dat ik m dan mol, en het zit allemaal redelijk solide in elkaar dus ik denk niet dat dat lukt.., maar ik zoek nog wel ff naar een rekenchinees..

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Oke, LCD is binnen, dank aan de TI32 ofzo, mavo tijd..
Maar hoe krijg ik die 2 delen t beste van elkaar?

[update]

Kheb dus die 2 plestik plaatjes losgekregen, maar hoe ik ze ook draai, het scherm word wel zwart, alleen de cijfers blijven dat ook... moet toch iets anders verzinnen..

Afbeeldingslocatie: http://www.altrec.com/eye/images/shop/photos/OAK/11368_m.jpg
:9 :9 :9!!!

En het ergste is ook nog dat de winkel waar ik werk er vol mee ligt...

Verwijderd

kun je niet je wekkerradio modden? da is veeel vetter! ;)

Verwijderd

Wat is dat voor een horloge?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 31 december 2001 16:13 schreef Esger het volgende:
Oke, LCD is binnen, dank aan de TI32 ofzo, mavo tijd..
Maar hoe krijg ik die 2 delen t beste van elkaar?

[update]

Kheb dus die 2 plestik plaatjes losgekregen, maar hoe ik ze ook draai, het scherm word wel zwart, alleen de cijfers blijven dat ook... moet toch iets anders verzinnen..
die vind ik sterk..... heeeeeeeeeel sterk.... :?

Je hebt toch zeker dat horloge wel aanstaan op het moment dat je dat 'pastic schermpje' (polaroidfilter) ronddraait?

Heb je namelijk geen spanning op het scherm staan, dan heb je niets in beeld en zal het hele scherm licht of donker zijn. Pas als je 'iets' in beeld hebt, zal de achtergrond donker zijn en dat 'iets' licht of juist omgekeerd (of op een hoek er precies tussenin, dan zijn beide dingen even donker maar niet helemaal donker en ook nit helemaal licht maar er iets net tussenin)
Pagina: 1