Toon posts:

Kenwood 72x probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net een andere cdrom speler, nl. een kenwood 72 speed. Toen ik hem aansloot deed ie het eerst niet maar nadat ik de voedingskabel er een keer had uitgetrokken deed ie het (dus lampje ging bij opstarten branden, en je kon hem open doen) Het installeren ging ook goed en hij draaide mooi totdat hij er opeens mee kapte :'( , hij kon niet meer open, het leek net wel alsof er geen stroom meer op stond. Voedingskabel er weer uit, er weer in en hij deed het weer. Maar hij stopte er zo weer mee, en nu doet ie helemaal niks meer. Ik weet zeker dat ik alles goed heb geinstalleerd, en alles goed op master slave heb staan.

Alvast bedankt

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Als je zeker bent dat je voeding/kabels in orde is : GARANTIE

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

lijkt me een kwestie van defect -> opsturen

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:19

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

hmmm defecte voedings kabel meschien?
of anders idd kaduuke cd speler.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Topicstarter
Al het andere op de voeding doet het, ook een liteon 24x brander....

Verwijderd

Meet de spanning is na, rommel een beetje met de draden terwijl je meet. Wissel de spannings aansluiting met je cd-rw eens om, en als dat geen uitkomst bied is het een typisch geval van garantie.

Verwijderd

geen moeite voor gaan doen, gewoon terugsturen en je krijgt een nieuwe.

Verwijderd

Topicstarter
Niks anders doet het. Ook niet met een andere voedingskabel en ik heb hem ook geprobeerd aan de voeding van mijn andere computer, daar deed hij het ook niet, dus ik zal wel eens zien of ik garatie kan krijgen. Allemaal bedankt.....
Pagina: 1