Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

WIJ WILLEN ANTWOORD.

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb besloten er een nieuw topic aan te wagen:

Zoals de meeste hang-groep-jongeren hier al weten zitten er veel old-school-moderators (including /me) met een hoop vragen en opmerkingen over het huidige moderatie systeem.

Met enige regelmaat wil een ieder uit die catagorie zijn gal spuien over het onrect wat aangedaan wordt binnen de diverse threads van T.net.

Als ik zo vrij mag zijn om namens die groep op de voorgrond te treden: wij willen ook wel een keer antwoord.

Het lijkt er op dat we met ons allen een hoop voor de kat zijn k*t zitten te typen met betrekking tot zaken waarvan wij serieus vinden dat ze op T.net niet lekker lopen, maar (gezien alle reacties) komt er weinig terug van degenen die er iets mee kunnen (of niet).

We zijn inmiddels al zover dat er op andere forums van GoT (Lieve Adjes) dan ook maar een topic gestart wordt, teneinde een reactie los te kweken van de T.net Managers.

Ik zou dan ook vriendelijk willen vragen aan zij die het kunnen wat vaker te reageren op al hetgeen hier in dit forum gezegd wordt.

Laat iets van je horen, zeg van mij part of jet het er mee eens bent, of niet, of dat je er over nadenkt, of weet ik veel wat.

De gemiddelde poster hier is (denk ik) redelijk betrokken bij T.net en we doen alleen maar ons best (in het meedenken) om T.net te laten blijven wat het was en T.net enig bestaansrecht te geven (ook voor de langere termijn).

We wachten af...

Sorry voor de Caps-Lock, maar dan valt het meer op...

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:59

GaMeOvEr

Is een hork.

Eurhmmm....

Ik ben het hier volledig mee eens.

Ideeen maken zijn leuk, maar als niemand die er ook daadwerkelijk wat mee kan, ook wat mee doet, schiet je er natuurlijk geen ruk mee op.

Soms is inderdaad respons ook al iets, en dat komt de laatste tijd ook niet echt veel voor.

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Hmm, ik kan me herinneren ooit ( Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif ) wel eens gezegd te hebben dat iets maar op LA gezet moest worden omdat ze het dan tenminste zouden lezen...
Volgens mij ben ik het er dus wel mee eens. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Daniel Kegel is het nog wel eens met ons eens, maar echt veel zie je ook niet van hem. Hij heeft zelf een keer een topic gestart (wat moet er veranderen) en zegt nu in een thread in LA (zal zo nog ff een link zoeken) dat hij het nieuwe systeem brak vindt. Maar hij reageert idd niet (vaak) in dit forum.
--------
GameOver geeft de link! Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• Jaymz
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Ik ben dan wel geen oldschool moderator, maar ik sluit me hier wel bij aan.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Typo van irrelevant...

Hier dus...

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Off-topic: wat ging er nou mis met die link? Het viel me op dat er vanzelf een spatie tussen de /ur l verscheen. Haalde ik hem weg, stond er /u rl

????

Verwijderd

wij willen antwoord Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

[off-topic]

Hmmm.... ik had geen last van die spatie... ging bij mij gewoon goed...

Valt me op dat jij nog niet in mijn thread :" Daar gaan we weer Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif " hebt gereageerd irrelevant ?

[/off-topic]

Aannames zijn fataal.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Jaymez:
Voor mij hoor je er gewoon bij hoor Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

LinkedIn WoT Cash Converter

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
off-topic: GameOver: ik had wat zitten typen, maar heb het niet gepost omdat het nogal overbodig was. Namelijk dat ik het met je eens was, evenals PcDealer en Jaymz en dat ik blij was dat jij dat verhaal getypt had want ik had geen zin om het te doen.
En aan die foute moderaties kan (wil) ik toch weinig doen wegens gebrek aan mod-punten. Heb er net nog een paar in de Q gesmeten. Dan hoop ik maar dat anderen hun puntjes besteden aan het verbeteren van foute moderaties.
---------
Ik wil eigenlijk genoeg punten om in de helft van de threads driekwart van alle posts te kunnen modden. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/yummie.gif Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/puh2.gif

Verwijderd

[joleit mode]
Actie! *vuisten op tafel*.
/me deelt t-shirts en petjes uit
[/joleit mode]

Feit is wel: er is ERG veel werk verricht om een NIEUW moderatiesysteem in te voeren. Dat mag men niet vergeten. Ikzelf vind dat het nieuwe systeem beter is dan het oude. ALLES is beter dan het oude. Echter, wellicht is de verdeling wie gebruik mag maken van het systeem verkeerd. Alle kritiek op het nieuwe systeem komt voort uit het feit dat er foutief wordt gemodereerd volgens sommigen.

Een oplossing lijkt me vrij simpel. Het is uiteraard wel zo dat het prettig zou zijn of er een plan de campagne is of dat de betrokken mensen zich wel inspannen hier om t.net beter te maken, maar dat die inspanningen niet worden gehonoreerd.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Tuurlijk: het idee achter het nieuwe systeem is erg sterk, het blijkt alleen dat mensen (in het algemeen) niet altijd even goed met democratie overweg kunnen. (=We bepalen met z'n allen de score)

Ik ben voor een compromis tussen oud en nieuw. (vernieuwd/herzien noemen ze dat).

En de tijd die er ingestoken is is imho absoluut niet voor niets geweest, ik heb zelf ook zeker wel respect voor de persoon(personen) die hier over nagedacht en aan gewerkt hebben.

Verwijderd

Topicstarter
[joleit-mode]
Ik heb hier op mijn kamer de spandoeken al klaar liggen....

REVOLUTIE!!!

[/joleit-mode]

Maar nu even serieus, op wat Otis hier zegt:
Feit is wel: er is ERG veel werk verricht om een NIEUW moderatiesysteem in te voeren. Dat mag men niet vergeten.
Ik zal de laatste willen zijn die dat beweerd, voor mij staat dat als een paal boven water!

Ik zie ook de voordelen wel in van de nieuwe constructie, alleen wat mij dwarszit is dat je merkt dat er een hoop mensen met allerlei op- en aanmerkingen komen, vragen hebben, dingen niet snappen en noem maar op.

Ik ben er van overtuigd dat al die opmerkingen opbouwend van aard zijn, alleen wordt de kritiek steeds meer, een mogelijke oorzaak hiervan kan zijn dat er geen reacties komen, wanneer je kijkt naar deze thread op GoT.

Daarin wordt een aantal keren aangegeven dat het systeem ronduit K*T is (een mening die notabene wordt aangehaald door Admins!).

Ik denk zelf dat de wijzigingen die zijn doorgevoerd en het idee erachter per definitie niet verkeerd zijn, maar na het invoeren daarvan had "men" kunnen evalueren met een select gezelschap en anders had "men" minimaal zichtbaar kennis kunnen nemen van wat een aantal mensen (old-school-moderators) te vertellen hadden.

Wat je nu ziet gebeuren is dat heel veel oude tweakers allerlei mogelijke oplossingen aan het bedenken zijn, allerlei voorstellen doen, terwijl niemand weet wat nu de mening van bijvoorbeeld Femme is.

Da's wat ik wilde aangeven, meer niet.

Ik wil in geen geval afbreuk doen aan al het werk wat er verzet wordt om T.net te laten zijn en worden wat het nu is en heb veel respect voor degene die dat werk verzetten en verzet hebben!

Ook in het geval "men" zo iets heeft van "zoek het allemaal maar uit, we veranderen niets...", dat zou wel arrogant zijn en wellicht onverstandig, maar dan is het wél duidelijk, dan kan ieder voor zich bepalen of hij/zij het nog leuk vind om op T.net rond te hangen, maar nu hoor je ....

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik deel de mening dat het nieuwe systeem heel veel potentieel heeft, maar in zijn huidige vorm zie je helaas ook hoe het allemaal gruwelijk fout kan gaan.

In een thread op Lieve adjes wordt nu een soort initiatief door Daniel ondernomen om hier verbetering in te brengen.

Dat is dus hier

Ik denk dat we er met z'n allen best wat moois van kunnen maken.

[update]

Shit, TgF had die URL ook al gegegeven...

[/update]

Aannames zijn fataal.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-11 06:42

Daniel

Kapitein NCC-1701
irrelevant: tja, jullie weten dat ik ook vind dat er iets veranderd moet worden, maar ik heb al eerder gezegd dat ik er zelf niks aan kan veranderen.

Dat moet de architect van dit feestje doen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Maar goed, ik denk dat er nu een aantal hele bruikbare plannen is en daar moet nu maar eens een selectie uit gemaakt worden.
Lijkt me handig als er met een aantal mensen op IRC afgesproken wordt o.i.d.

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

Is het een idee dat men kan zien wie er gemod heeft ?
dan kun je mensen die dingen naar jouwn mening fout doen er op aan spreken en zullen ze ook beter hun best doen

TGGoos = TheGrimReaper op tweakers.net

= TheGrimReaper op tweakers

Verwijderd

Ik was geen moderator maar modereer nu heel veel, heb soms indeed het idee dat ik het voor de kat zijn kut doe, modereer bijna alles maar wordt altijd weer fout verdergemodereerd door stomme etters..

Ik geef me in de toekomst eventueel in elk geval op om te modereren

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Jaymz is ook wel in voor vrijwilligerswerk. (oftwel, ik geef me ook op voor toekomstig modereerwerk) (modder is zo lekker)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik zie dat jullie nu weer allemaal zitten te vragen om reacties van Femme in Daniel Kegel's thread. Lijkt me zinloos want daar was deze thread al voor bedoeld.

Mijn conclusie:
Vragen om reacties van Femme in het moddereter forum is net zo zinloos als het doen van suggesties voor verbeteringen.
Het wordt geen van allen gelezen! (Neem ik dus maar aan als reacties uitblijven)

Verwijderd

Topicstarter
Irrelevant:

Inderdaad, ik heb dat ook geroepen in deze thread.

Ik heb overigens mijn laatste reactie daar doorgemaild aan Femme.

Ik deel jou mening, zoals de zaken er nu voor staan heeft nadenken en reageren geen enkele zin, behalve dat je een stuk frustratie weg kan typen...

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Inmiddels heeft er dus wel een kleine wijziging plaatsgevonden m.b.t. de scores.
(Ik meen dat n.a.v. een idee waar Irrelevant als eerste mee kwam.)

Kijk even hier.
Pagina: 1