Ik heb een Asus: die tweak util van Asus gaat maar tot 220/480. Ik wil toch minstens 240/500. Welke GRATIS util kan dat? Dus geen util die ik moet kraken of zo... De waardes verhogen via het registry werkt schijnbaar niet: de kaart wordt niet sneller als met 220/480...
Ik gebruik zelf Powerstrip...wel gratis...wel irritante popup bij startup...wel veel mogelijkheden (o.a. een OSD met je GPU info
)
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Verwijderd
Dat niet te vertrouwen valt denk ikOp maandag 31 december 2001 15:35 schreef pjotreke het volgende:
NVmax .
gebruik ik ook idd. en je kan erg verover cloken vind ik en het heeft veel opties zit zelfs een geheugen controler bij die je geheugen leeg maakt als het tevol is ( en dat merk je met bijv 64 of 128 mbOp maandag 31 december 2001 15:21 schreef Fryotech-XP het volgende:
Ik gebruik zelf Powerstrip...wel gratis...wel irritante popup bij startup...wel veel mogelijkheden (o.a. een OSD met je GPU info)
Ik zal Powerstrip eens proberen. Ik heb net NVmax geprobeerd: wat 'n ellende: na de herstart liep alles vast! Ik heb zelfs de videokaart compleet opnieuw moeten installeren!!! Dat NVmax hoeft van mij dus niet meer...
ikke ook veel probs met nvmax gehad!
O.a. na dat ik het isntalleerde had ik een core en mem van 20000mhz (ja twintigduizend!) Ik dacht och dan maar weer gewoon met een ander progje, WTF die geeft nu ook opeens 20000mhz aan!? Hmm nouja dan maar via coolbits in het nvidia menu, hmmm ook 20000! en het bleef maar zo staat en kon er nix meer aan veranderen, na een reinstall van windows was het pas over, voor mij dus geen nvmax meer!
O.a. na dat ik het isntalleerde had ik een core en mem van 20000mhz (ja twintigduizend!) Ik dacht och dan maar weer gewoon met een ander progje, WTF die geeft nu ook opeens 20000mhz aan!? Hmm nouja dan maar via coolbits in het nvidia menu, hmmm ook 20000! en het bleef maar zo staat en kon er nix meer aan veranderen, na een reinstall van windows was het pas over, voor mij dus geen nvmax meer!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik heb 3 pc's met NVMax en die doen het allemaal perfect . Laat ik het dan zo zeggen, als het werkt dan is het absoluut het fijnste proggie .
Wat is daar erg aanOp dinsdag 01 januari 2002 02:52 schreef McFlipp het volgende:
had ik een core en mem van 20000mhz (ja twintigduizend!)
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Why not?Op maandag 31 december 2001 20:08 schreef 4ThloN1000 het volgende:
[..]
Dat niet te vertrouwen valt denk ik
Ik gebruik het zelf ook en het is ook het meest fijne GeForce tweakproggie van alle die ik heb gehad (Powerstrip, GeTune, GTU, Rivatuner, NV!dia, etc..)
GEFORCE Tweak Utility
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Coolbits doet het perfect met onderstaande config.
met Powerstrip kom je een eind verder..
Ik heb net powerstrip, werkt prima!
GTU bracht mijn 3d mark score alleen maar ruim 200 punten omlaag, powerstrip niet!
GTU bracht mijn 3d mark score alleen maar ruim 200 punten omlaag, powerstrip niet!
AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker
Pagina: 1