Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

De Review van Femme erg laag beoordeeld

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=157&Page=4

Ik weet niet wie daar heeft zitten slapen (was het maar), maar er zijn daar postings op "0" die toch echt wel iets zinnigs zeggen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
[off-topic zeur modus]
Ik zou graag helpen, maar mede dankzij de nieuwe nog strengere mod-points berekening heb ik nog maar 17 punten.
Snap er niets van, ik sta zowel met karma als tweakotine in de top 20 en kom toch erg vaak punten tekort, terwijl ik steeds van anderen lees dat ze honderden punten hebben en dat newbies te makkelijk punten verdienen.
[/off-topic zeur modus]

Dat is dan zeker al de derde thread vandaag. GameOver had er al 1 gesignaleerd en ik had er zelf ook nog een gezien (geen topic van gemaakt hier, want ik word er moe van).

Ontopic: ik zie trouwens maar 2 gemodereerde posts op 0 staan. Waren dat er eerst meer?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Ik heb er momenteel 11 (vandaag nog 0 erbij, hoewel ik toch al 2 uurtjes aan het rondstruinen ben), alwaar ik al 2 1/2 uur op aan het wachten ben. (ik had hier een ideetje over)

[napraterij]
I agree with irrelevant betr. offtopic zeurmodus
[/napraterij]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik heb al twee dagen noppes, hoe veel ik ook klik Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

"Dank zij" het nieuwe beleid?

Zie ook mijn reakties in deze thread: http://gathering.tweakers.net/Forum17/HTML/000212.html

LinkedIn WoT Cash Converter

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik voorspel ook heel snel door mijn voorraad modpoints heen te zijn.... ik heb er gisteren om precies te zijn 50 verdient... Met een Tweakotine ranking van 5...

Ik heb er vandaag al 200 minder dan gisteren.. Zit nu op iets van 350 modpoints, dus eind volgende week kan ik waarschijnlijk ook niets meer, behalve er over klagen.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Als je de beoordeling ziet van mijn reactie onder dat artikel, vraag je je ook af wat voor gasten erop deze site rondfietsen. Ik hoef niet zonodig puntjes te hebben voor een compliment aan Femme en probeer ook niet te slijmen. Maar ik laat me weleens wat kritisch uit en vond dat een compliment en een positief geluid hier wel op z'n plaats was.
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=164079

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Overbodig postje met stats:

Karma 380 (#9)
Tweakotine 179 (#18)

<center><TABLE border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><TR><TD bgcolor=gray><TABLE border=0 cellpadding=3 cellspacing=1 width=400><tr bgcolor='#C8C8C8'><td class=b6 width=134>Dag</td><td class=b6 width=133><center>Modpoints</center></td><td class=b6 width=133><center>Gebruikte punten</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Donderdag 24 Augustus</td><td class=b6><center>29</center></td><td class=b6><center>58</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Woensdag 23 Augustus</td><td class=b6><center>100</center></td><td class=b6><center>62</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Dinsdag 22 Augustus</td><td class=b6><center>83</center></td><td class=b6><center>111</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Maandag 21 Augustus</td><td class=b6><center>72</center></td><td class=b6><center>33</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Zaterdag 19 Augustus</td><td class=b6><center>10</center></td><td class=b6><center>0</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Vrijdag 18 Augustus</td><td class=b6><center>34</center></td><td class=b6><center>15</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Totaal</td><td class=b6><center>328 / 49</center></td><td class=b6><center>279</center></td></tr></table></td></tr></table></center>

Ik maak ze gewoon lekker op, dan kunnen ze ook niet ineens verdwijnen. Ik heb er nu nog 1!
En dan mod ik nog maar een fractie van alles wat niet of niet goed gemod is. Klopt toch niet he?
Eigenlijk zou elke gebruiker maar een paar modpunten per dag hoeven te gebruiken als iedereen het goed deed en zou een post nooit lang ongemod blijven.
Heb er dus best wat, maar wil er meer!

--------
Cookie: ik vind 'm overbodig. Een review is geen DPC of poll thread. Daar kunnen gewoon on-topic reacties gegeven worden en mag zo'n opmerking als die van jou, ook al is het goed bedoeld, naar 0. (Maar das mijn mening)
--------
Ik heb medelijden met jullie PcDealer en Jaymz, want jullie hebben er waarschijnlijk nog minder kunnen gebruiken dan ik. (dinsdag was ik wel tevreden Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif )
--------
vanDaal: dat is wel extreem vaag.

Ik kan zelf weer ophouden met zeuren, want heb er net 55 tegelijk bij gekregen. Daar kun je tenminste weer een tijdje mee vooruit.

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:26

vanDaal

-ismeereentje

Bij mij is het ook weer lekker vaag.

Karma 180 (#45)
Tweakotine 251 (#6)

<CENTER><TABLE border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><TR><TD bgcolor=gray><TABLE border=0 cellpadding=3 cellspacing=1 width=400><TR bgcolor='#C8C8C8'><TD class=b6 width=134>Dag</TD><TD class=b6 width=133><CENTER>Modpoints</CENTER></TD><TD class=b6 width=133><CENTER>Gebruikte punten</CENTER></TD></TR><TR bgcolor=white><TD class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Donderdag 24 Augustus</TD><TD class=b6><CENTER>0</CENTER></TD><TD class=b6><CENTER>11</CENTER></TD></TR><TR bgcolor=white><TD class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Woensdag 23 Augustus</TD><TD class=b6><CENTER>0</CENTER></TD><TD class=b6><CENTER>26</CENTER></TD></TR><TR bgcolor=white><TD class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Dinsdag 22 Augustus</TD><TD class=b6><CENTER>27</CENTER></TD><TD class=b6><CENTER>74</CENTER></TD></TR><TR bgcolor=white><TD class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Maandag 21 Augustus</TD><TD class=b6><CENTER>104</CENTER></TD><TD class=b6><CENTER>74</CENTER></TD></TR><TR bgcolor=white><TD class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Zondag 20 Augustus</TD><TD class=b6><CENTER>81</CENTER></TD><TD class=b6><CENTER>16</CENTER></TD></TR><TR bgcolor=white><TD class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Zaterdag 19 Augustus</TD><TD class=b6><CENTER>78</CENTER></TD><TD class=b6><CENTER>31</CENTER></TD></TR><TR bgcolor=white><TD class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Vrijdag 18 Augustus</TD><TD class=b6><CENTER>39</CENTER></TD><TD class=b6><CENTER>48</CENTER></TD></TR><TR bgcolor=white><TD class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Totaal</TD><TD class=b6><CENTER>329 / 49</CENTER></TD><TD class=b6><CENTER>280</CENTER></TD></TR></TABLE></TD></TR></TABLE></CENTER>

Volgens mij is bij mij de kraan stopgezet of zo
Pagina: 1