mwoh...volgens mij is dat toch reserve-belgie...
Verwijderd
Ja, maar officieel is het NederlandOp maandag 31 december 2001 15:08 schreef kreator het volgende:
mwoh...volgens mij is dat toch reserve-belgie...
Engels kent iedere comupter freak dus vandaarOp maandag 31 december 2001 15:07 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Daar spreken ze toch ook Nederlands? Net als hier
Hij bereidt zich vast voor op de dag dat we Limburg van nederland af gaan snijden...
tilburg ligt in Brabant sukkel.Op maandag 31 december 2001 15:10 schreef kreator het volgende:
Hij bereidt zich vast voor op de dag dat we Limburg van nederland af gaan snijden...
Ga terug naar school?
Verwijderd
Wel lief zijnOp maandag 31 december 2001 15:11 schreef mopske het volgende:
[..]
tilburg ligt in Brabant sukkel.
Ga terug naar school?
roflol... 
Foutje...omg.... * schaamt zicht *
Maar jullie kunnen mij niet helpen wel?Op maandag 31 december 2001 15:12 schreef kreator het volgende:
roflol...
Verwijderd
Ik niet, wat wil je precies weten ervan?Op maandag 31 december 2001 15:12 schreef mopske het volgende:
[..]
Maar jullie kunnen mij niet helpen wel?
Misschien kan je epson erover mailen.
printer open gehad omdat een lijntje het niet doet. nu is er een onderdeel uit gevallen en ik moet weten waar het zit. het zit aan het oppevlak maar waar?Op maandag 31 december 2001 15:15 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Ik niet, wat wil je precies weten ervan?
Misschien kan je epson erover mailen.
Anders moet je ff beschrijven hoe het er precies uitziet en waar je denkt dat het vandaan komt (ik heb een 760 maar geen digicam dus kan je voorlopig niet helpen)
Kan je misschien wel uitleggen waar het onderdeel zit in mijn printer
het is bij mij nu zwart maar het hoort wit te zijnOp maandag 31 december 2001 15:33 schreef Blizard het volgende:
Anders moet je ff beschrijven hoe het er precies uitziet en waar je denkt dat het vandaan komt (ik heb een 760 maar geen digicam dus kan je voorlopig niet helpen)
als je je cardriges naar links doet dan zie je waar ze horen te zitten een sponsje zitten dit is om je koppen schoon te maken. daat naast zit nog een sponsje. dit is bij mij los en het ziet eruit als een pijl. Bij jouw vast niet wat hij zit bij jouw nog vast. wil je voor mij kijken hoe dat hij vast zit. Nou alvast bedankt.
Ramon
Pagina: 1