Na te hebben ingebeld op de provider komt er geen data binnen, of maar heel even(max 10 sec.) Het zou een IRQ probleem kunnen zijn misschien!? Modem zit namelijk op zelfde IRQ als videokaart. Maar hoe verander ik de IRQ die het modem gebruikt? In Bios kan ik alleen IRQ's toewijzen aan Legacy Isa of ISA/PCI PnP.
Wie helpt?
Probeer eens te pingen?
Start -> Uitvoeren-> command.
Dan krijg je een dosprompt.
Tik daar in:
• ping www.ilse.nl
• ping 212.72.39.219
En post daar de uitslagen eens van?
Start -> Uitvoeren-> command.
Dan krijg je een dosprompt.
Tik daar in:
• ping www.ilse.nl
• ping 212.72.39.219
En post daar de uitslagen eens van?
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
ilse.nl:
b=32 t=169ms TTL=249
b=32 t=192 TTL=249
" t=182 "
" t=275ms "
212.72.39.219:
b=32 time=152ms TTL=249
" time=275ms "
" time=219ms "
" time=152ms "
rest mij nog te zeggen dat het hier om een winmodem(Conexant SoftK56) gaat op een win95, pentium200 MMX 32 mb systeem.
b=32 t=169ms TTL=249
b=32 t=192 TTL=249
" t=182 "
" t=275ms "
212.72.39.219:
b=32 time=152ms TTL=249
" time=275ms "
" time=219ms "
" time=152ms "
rest mij nog te zeggen dat het hier om een winmodem(Conexant SoftK56) gaat op een win95, pentium200 MMX 32 mb systeem.
Heb je de DNS'en ingevuld (indien nodig)?
Gebruik je een firewall?
Vervang anders de tcp/ip in het netwerk (configuratiescherm)
Mocht dit allemaal niet werken moet je de "Externe toegang" in het onderdeel "Communicatie" vervangen ("Software" en dan het tabblad "Windows Setup" in het configuratiescherm).
Als je dit gedaan hebt moet het netwerk nog even nagekeken worden.
Normaal staan daar 3 onderdelen in:
• Client 4 M$ netwerken
• Externe toegangs adapter
• Tcp/ip
En de primaire netwerkaanmelding moet op "Windows aanmelding" staan.
Gebruik je een firewall?
Vervang anders de tcp/ip in het netwerk (configuratiescherm)
Mocht dit allemaal niet werken moet je de "Externe toegang" in het onderdeel "Communicatie" vervangen ("Software" en dan het tabblad "Windows Setup" in het configuratiescherm).
Als je dit gedaan hebt moet het netwerk nog even nagekeken worden.
Normaal staan daar 3 onderdelen in:
• Client 4 M$ netwerken
• Externe toegangs adapter
• Tcp/ip
En de primaire netwerkaanmelding moet op "Windows aanmelding" staan.
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Hmm, heb je een lange telefoonlijn? Op een haspel ofsow?
Er is namelijk wel data alleen niet zoveel dus het "softwarematige" gedeelte staat nu goed...je hebt ook echt dingen vervangen enzo of alleen maar bekeken?
Want dan ligt het toch aan de kabel ofsow.
Er is namelijk wel data alleen niet zoveel dus het "softwarematige" gedeelte staat nu goed...je hebt ook echt dingen vervangen enzo of alleen maar bekeken?
Want dan ligt het toch aan de kabel ofsow.
Het lijkt me niet dat het aan de kabel kan liggen, d'r hangt een normaal telefoonkabel van 4.5 meter aan naar de telefoonaansluiting, zou geen probleem moeten zijn lijkt me!?
Probleem ook gehad met ADSL. Enige remedie was Win opnieuw installen geloof ik
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Pagina: 1