Hallo,
momenteel ben ik aan het werk met het XML importeren van de active topics. Op het moment ben ik nog niet helemaal thuis in XML, maar het gaat de goede kant op!
Eigenlijk ben ik meer thuis in het MSHTML gebeuren, zie:
[topic=357342/1/25]
Maar omdat er ook een XML versie bestaat leek het mij beter om die te integreren...
Het probleem echter is dat ik het niet voor elkaar krijg om onderstaande code aan de praat te krijgen...
Weet iemand wat ik fout doe, ik heb al verschillende searches gedaan, maar kom niet op het juiste antwoord!? :?Wellicht iemand die dit ook al eens gedaan heeft met VB!?
Ik zie namelijk niet meer wat ik fout doe...
momenteel ben ik aan het werk met het XML importeren van de active topics. Op het moment ben ik nog niet helemaal thuis in XML, maar het gaat de goede kant op!
Eigenlijk ben ik meer thuis in het MSHTML gebeuren, zie:
[topic=357342/1/25]
Maar omdat er ook een XML versie bestaat leek het mij beter om die te integreren...
Het probleem echter is dat ik het niet voor elkaar krijg om onderstaande code aan de praat te krijgen...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| Dim XMLDoc As MSXML.DOMDocument
Public Sub GetGotXML()
Dim sections As MSXML.IXMLDOMNodeList
Dim root As MSXML.IXMLDOMNode
Dim childNode As MSXML.IXMLDOMNode
Set XMLDoc = New MSXML.DOMDocument
XMLDoc.Load ("http://gathering.tweakers.net/~acm/xml/activetopics.php")
Set root = XMLDoc.documentElement
For Each childNode In root.childNodes
Debug.Print childNode.Text
Next
End Sub |
Weet iemand wat ik fout doe, ik heb al verschillende searches gedaan, maar kom niet op het juiste antwoord!? :?Wellicht iemand die dit ook al eens gedaan heeft met VB!?
Ik zie namelijk niet meer wat ik fout doe...