Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

aantal moderator punten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik heb de hele FAQ bekeken maar ik kan nergens vinden hoe je meer modpoints kunt krijgen en hoe minder (zal er wel overheen gelezen hebben oid (dat denk ik ook steeds bij die tentamenvragen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif )). niet lang geleden had ik er nog 140, gisteren waren dat er 60 (terwijl ik geen actieve moderator ben), en na een paar goeie reacties gisteren heb ik er vandaag nog maar 24 ? Waarmee staat die hoeveelheid in verband ?

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:17
Staat in verband met hoevaak je t.net bezoekt - en de daling in modpoints is waarschijnlijk het gevolg van een strenge verhouding tussen het aantal pageviews en de modpoints die je daarvoor krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
goed, het aantal pageviews dus, maar in welke richting dan ? Meer pageviews = meer modpoints of juist niet ? ik kan me bij beide wat voorstellen, vandaar die vraag.

• Hielko
  • Laatst online: 19:17
Meer pageviews is natuurlijk meer punten. Dit omdat er vanuit wordt gegaan dat mensen die regelmatig t.net bezoeken ook wat verstandiger zijn dan die dat niet doen.

En ik wil eigenlijk wel graag weten hoe jij je iets kan voorstellen bij minder pageviews = meer punten - lijkt me persoonlijk erg onlogisch...

Verwijderd

Topicstarter
hmm dat vind ik dan toch vaag... ik kom de laatste tijd alleen maar vaker op tweakers dan voorheen, bovendien heb ik er sinds kort een tweede pc bij + gateway waardoor m'n broer ook vaak op tweakers komt (onder mijn login), en dus 'genereren' we alleen maar meer pageviews per dag.
(Dat is dus indirect het antwoord op jouw vraag.)

• Jaymz
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

"k heb hier een nieuw topic van gemaakt, sorry
Pagina: 1