Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
want als je nu bijvoorbeeld een provider waarvan de paal waarop jij staat aangemeld precies een lijn trekt vanaf jouw mobieltje naar die paal en dwars door je monitor heen gaat dan wil dat wel hoor.
Kan dus provider / paal afhankelijk zijn.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...
Verwijderd
Niet het verschil dus, Libertel is 900 en dat heb ik al een hele tijd. Heb wel dualband toestel, maar geen probs. Ik denk dat het aan monitor ligtOp maandag 31 december 2001 14:16 schreef Flipke het volgende:
Zal wel het verschil tussen Single en Dualband zijn! wat was het ook alweer: 900 en 1800 khz ofzo
Ehm.... je staat gemiddeld bij zo'n vijf palen aangemeld. Zeker in stedelijke gebieden worden deze palen (of op zijn minst de locaties daarvan) ook nog eens door providers gedeeld. Dus het lijkt me sterk dat je dan bij de ene provider wél een "lijn" door je monitor krijgt en bij de ander niet... (Volgens mij zend je GSM'tje t signaal trouwens ook rondom uit...dus niet in een lijn, maar goed.)Op maandag 31 december 2001 14:13 schreef intert0y het volgende:
zelfde provider?
want als je nu bijvoorbeeld een provider waarvan de paal waarop jij staat aangemeld precies een lijn trekt vanaf jouw mobieltje naar die paal en dwars door je monitor heen gaat dan wil dat wel hoor.
Kan dus provider / paal afhankelijk zijn.
Wat nog uit zou kunnen maken is misschien van 900 MHz naar een 1800 MHz overstappen of weer terug. (Van Telfort naar Libertel bijvoorbeeld) Maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit. (Als iemand anders t weet hoor ik t graag.)
Ik ben er altijd vanuit gegaan dat t aan de afscherming van mijn monitor lag. Want vroeger (Ouwe Targa
Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat
Amateurcoureur en fervent banktukker
Dat bedoel ik nou, dat wil ik voorkomen. Ik leg 'm wel een stukkie uit te buurt. M'n speakers verraden toch al dat er een telefoontje aankomt, dus veel had ik niet aan een trillend schermOp maandag 31 december 2001 14:21 schreef Xsion het volgende:
deed mijn zus ook altijd op oude monitor toen ie dus kapot ging en wazig ging doen toen de telefoon eronder lag
Die monitor kan ook gewoon kapot zijn gegaan.
Ik wil wel is weten of dit kwaad kan want ik leg me GSM ook altijd naast me monitor.
Is wel lachen. Dan gaat je telefoon nog niet eens piepen of trillen en je neemt al op, aan de andere kant hoor je ff niks en dan, uhhhhhh halllooo?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Try MHz.Op maandag 31 december 2001 14:16 schreef Flipke het volgende:
Zal wel het verschil tussen Single en Dualband zijn! wat was het ook alweer: 900 en 1800 khz ofzo
Heeft te maken met de afscherming van je monitor.
En nu heb je dus een nieuwe gsm welke waarschijnlijk liever de 1800 band pakt , en op die frequentie is jou monitor dus niet jofel afgeschermt.
Probleem is lastig te verhelpen , persoonlijk vond ik het altijd wel makkelijk zeker als je de muziek lekker hard hebt staan is het wel handig dat je je telefoon "ziet" afgaan op je moniror.
Ik heb nu een tijdje een eizo en die is wat beter afgeschermd kortom totaal geen storingen meer in mijn beeld.
Oplossing ?
koop een nieuwe monitor of leg je gsm niet te dicht erbij in de buurt.
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Verwijderd
in dat geval zou dat betekenen dat ik mijn monitor op het aanrecht heb staanOp maandag 31 december 2001 15:00 schreef ThuiSSiE het volgende:
Mijn monitor begint 's avonds rond 1800 te trillen. Dan gaat de buurvrouw koken..haar magnetron staat precies op de dezelfde plek..maar dan aan de andere kant van de muur
Je hebt ze in verschillende vormen, alleen is het nogal moelijk om eraan te komen.
Wat ik wel weet is dat ik dus nooit storing door mn speakers meer hoor, en de monitor er veel minder van gaat trillen.
Wekt echt dus.
Verwijderd
hoe zo nou weer as usual??Op maandag 31 december 2001 14:16 schreef jonggoud.nl het volgende:
Gewoon 'as usual' Libertel. Maare, is het niet slecht voor m'n monitor, het ziet er namelijk niet gezond uit.
Verwijderd
-Te huur
Is ook leuk!!! (en dan zeggen ze dat GSM niet schadelijk zijn!
Het is FRIET!
minds are like parachutes, they work only when opened.
Volgens mij ligt het ook aan het toestel. Heb hier twee NOKIA-toestellen liggen, een 6210 en een 8210, en allebei met Libertel-provider. De 8210 geeft storingen bij mijn monitor en de 6210 niet. Dit is ook het geval in de auto met de speakers. Met de 6210 no problems!Op maandag 31 december 2001 15:58 schreef Draaisma het volgende:
Tis heel simpel met die gsm en monitor.. Laat je telefoon maar es overgaan als je bij speakers zit. Tis gewoon de straling die je monitorretje laat trillen en dat is per gsm verschillen
Verwijderd
Mooi dat je Libertel hebt, maar die zitten wel op 900 en 1800 hoor. Werk er nlOp maandag 31 december 2001 14:18 schreef jonggoud.nl het volgende:
Niet het verschil dus, Libertel is 900 en dat heb ik al een hele tijd.
[ontopic]Op dinsdag 01 januari 2002 12:12 schreef RiBeye het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het ook aan het toestel. Heb hier twee NOKIA-toestellen liggen, een 6210 en een 8210, en allebei met Libertel-provider. De 8210 geeft storingen bij mijn monitor en de 6210 niet. Dit is ook het geval in de auto met de speakers. Met de 6210 no problems!
Hier overigens ook last van met mob. bij beeldscherm.
[offtopic]
Hiero is het dik lachen met 6210