Vraag over Compaq Celeron 333

Pagina: 1
Acties:

• MadDog11
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:47
Hallo,

Ik heb onlangs een paar Celeron 333 Mhz op de kop getikt met een koelplaat en deze komen uit een Compaq PC.
Nu zoek ik een koeler met fan om hierop te draaien , echter de koelers die ik kan vinden zijn niet geschikt voor deze processoren, de bevestigingsgaten voor de koeler zit op een andere afstand (Groter) dan de koelers voor Pentium II. Levert Intel andere Processoren aan Compaq of ... ???
Wie weet hier iets van of heeft verdere info

Alvast bedankt

Dirk

Verwijderd

Niet dat ik weet maar blijkbaar wel, als je nou gewoon naar de lokale pc-boer gaat en daar vraagt omeen cooler voor je cellie 333 mhz kom je er wel 8er...

• MadDog11
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:47
Hoi,

Reeds bij 3 lokale PC-boeren geweest en overal krijg ik P2/3/ SECII-koelers mee met de verzekering dat deze moeten passen, dus vandaar mijn vraagje :?

Bedankt Dirk

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
dan neem je toch de processor mee naar die computerboeren toen, en ga je niet eerder weer weg totdat je een passende cooler hebt gevonden?

zo zwaar is zon cpu niet :)

A wise man's life is based around fuck you

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Op dinsdag 01 januari 2002 15:10 schreef MadDog11 het volgende:
Hoi,

Reeds bij 3 lokale PC-boeren geweest en overal krijg ik P2/3/ SECII-koelers mee met de verzekering dat deze moeten passen, dus vandaar mijn vraagje :?

Bedankt Dirk
Volgens mij niet, bij mijn weten is de cellie 333 nog SECC I
Maar zoals zwelgje2 al zegt, ruk die cpu eruit, en neem hem gewoon ff mee. Als het past, kapen die hap.

Verwijderd

Slot 1 Celly's zijn inderdaad anders dan Slot 1 Pentium II of III cpu's. Je hebt hiervoor dus andere koelers nodig, en niet van die dingen die ze jou proberen te verkopen, want die gaan geheid niet passen.
Pagina: 1