Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

En nou snap ik er niets meer van.

Pagina: 1
Acties:

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Vrijdag t/m maandag niet online geweest. Kom dinsdag terug -23 (Modpoints), na uren ongeduldig wachten kom ik op +18, hoewel ik er maar 4 kan gebruiken (je hebt nog 4 moderator punten in je broekzak zitten)ik gebruik er 3 nuttig (onterechte -1/0Troll zie draad in dit forum) houd er 1 over. Ga lekker slapen, kom Woensdag terug kijk ik MIN DRIEENVEERTIG (-43) Willen jullie soms dat ik niet meer modereer ?? kun je het ook gewoon zeggen. Als je dit soort acties bij die kleuters die vriendes plussen en de rest minnen kan ik er inkomen.

Jaymz vindt van zichzelf dat 'ie een serieuze moderator is, en wordt hier een beetje moe/boos/verdrietig van. (tweakotine =130(#71) karma 55)

Jaymz out.

Ps. Klopt het dat GoT een beetje traag is ?

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Klopt volgens mij ook geen ene ruk van....

Het lijkt me dat je toch genoeg Tweakotine en Karma hebt om iets van 50 modpoints per dag te krijgen...

Aannames zijn fataal.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Ik ben eind verleden week redelijk online geweest, en heb hier 125 modpoints aan over gehouden. Ik kan me herinneren dat er met de score van een week geleden ook iets gedaan wordt. (ik wordt nu dus GESTRAFT voor het veel online zijn een week geleden)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
/update
-107

heeft er soms iemand de pik op mij ??

Ik zal voorlopig dus niet meer modden: Jammer

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
ik wordt nu dus GESTRAFT voor het veel online zijn een week geleden
Dat is het dus inderdaad. Niemand heeft de pik op je, het is gewoon een rot berekening.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Dus mensen die er een t!@$$#$% zooi van maken krijgen punten, en mensen die het serieus doen ... . . ('k ben een beetje wars, moet ff me frustratie kwijt)

• Hielko
  • Laatst online: 19:17
Het lijkt er inderdaad op dat die berekening een beetje fout is.... al gebruikte punten worden aan het eind van de week er volgens mij weer doodleuk afgetrokken.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ja, tuurlijk. De modpoints die je gebruikt worden van je beschikbare modpoints afgetrokken anders zou je oneindig kunnen modereren.

<CENTER><TABLE border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><TR><TD bgcolor=gray><TABLE border=0 cellpadding=3 cellspacing=1 width=400><TR bgcolor='#C8C8C8'><TD class=b6 width=134>Dag</TD><TD class=b6 width=133><CENTER>Modpoints</CENTER></TD><TD class=b6 width=133><CENTER>Gebruikte punten</CENTER></TD></TR><TR bgcolor=white><TD class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Woensdag 23 Augustus</TD><TD class=b6><CENTER>3</CENTER></TD><TD class=b6><CENTER>0</CENTER></TD></TR><TR bgcolor=white><TD class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Dinsdag 22 Augustus</TD><TD class=b6><CENTER>33</CENTER></TD><TD class=b6><CENTER>8</CENTER></TD></TR><TR bgcolor=white><TD class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Maandag 21 Augustus</TD><TD class=b6><CENTER>0</CENTER></TD><TD class=b6><CENTER>0</CENTER></TD></TR><TR bgcolor=white><TD class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Zondag 20 Augustus</TD><TD class=b6><CENTER>0</CENTER></TD><TD class=b6><CENTER>18</CENTER></TD></TR><TR bgcolor=white><TD class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Zaterdag 19 Augustus</TD><TD class=b6><CENTER>38</CENTER></TD><TD class=b6><CENTER>63</CENTER></TD></TR><TR bgcolor=white><TD class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Donderdag 17 Augustus</TD><TD class=b6><CENTER>30</CENTER></TD><TD class=b6><CENTER>122</CENTER></TD></TR><TR bgcolor=white><TD class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Totaal</TD><TD class=b6><CENTER>104 / -107</CENTER></TD><TD class=b6><CENTER>211</CENTER></TD></TR></TABLE></TD></TR></TABLE></CENTER>

En vandaag heb ik op verzoek van velen de tweakotine->modpoint drempel wat hoger gelegd waardoor het voor kan komen dat je tijdelijk negatieve modpoints hebt (dwz: in de afgelopen week meer gebruikt dan verdient).

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Kun je "rood" staan met Modpoints ?

Is dat wel zo handig ?

Tot hoever kun je dan rood staan ?

Aannames zijn fataal.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Ik weet nou tenminste waar ik aan toen ben, dank hiervoor. (niet dat ik er nou echt blij van wordt.
Zijn hier trouwens meer 'serieuze' moderators de dupe van ?

Jaymz gaat anders wel een week niet online zijn (of niet inloggen ofzo)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Trouwens, met mijn modpunten history (+/- 30 per dag) ben ik DRIE dagen bezig om weer in de + te komen.

Hoe bedoel je ontmoedigingsbeleid, je denkt toch niet, dat als ik 20 of 30 in de plus sta, deze ga opmaken, moet ik weer 2 dagen wachten. Betekend dat ik alleen ZWAAR onterecht gemodde posts ga modereren (+4 bij iets onzinnigs, of -1 troll bij iets toevoegends) Lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Die 122 punten die ik verleden week heb gebruikt (bovenstaand overzicht is van mij) heb ik gebruikt omdat er in de linkerkolom 125 stonden, nu staan er 30. Ik heb de punten die ik 'eerlijk' heb verdient 'eerlijk' gebruikt (ModQ was errug lang) de punten die ik toen heb gebruikt, ben ik nu EXTRA kwijt. Ik vind het best dat je de berekenig aanpast, maar waarom met terugwerkende kracht?

(Ps. ik ben niet boos, hoewel ik best zo kan overkomen)

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Tja ik ben ook even het pietje... Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/cry.gif
Heb er nu -/- 112.

Er moest ook wat gebeuren natuurlijk. Het was te makkelijk om met fanatiek klikken aan modpoints te komen. Nu is er een aanpassing en daar zijn helaas ook serieuze mensen de dupe van. Maar als dit leidt tot beter beoordeelde reakties, geef ik mijn mod punten
er graag voor op.

Al vond ik moddereren wel heel leuk om te doen.

• Hielko
  • Laatst online: 19:17
Ik vind het best dat je de berekenig aanpast, maar waarom met terugwerkende kracht?
Ik zal eens iets uit m'n duim zuigen :p:

Waarschijnlijk worden alle pageviews van iedereen opgeslagen in de database en wordt dan het aantal modpoints van berekend.

Dus zodra femme een andere berekening erin progt dan zijn meteen alle mod point waarden veranderd.

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 00:24

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Weet je wat? Ik bedank hiervoor.

• RubZie
  • Laatst online: 30-11-2024
Weet je wat?
Gefeliciteerd!

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Pjotrik
  • Laatst online: 00:24

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Dank je.

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Toch is dat een vreemde berekening. Het lijkt er dus op dat je meer modpunten op kunt maken dan je verdient hebt (wordt dit niet real-time bijgehouden?), en daarvoor achteraf op non-actief wordt gezet tot je het tekort weer hebt ingehaald.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-10 10:33
Betekend dat ik alleen ZWAAR onterecht gemodde posts ga modereren (+4 bij iets onzinnigs, of -1 troll bij iets toevoegends) Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Volgens mij is dat ongeveer de bedoeling van het huidige mod systeem. Iedereen kan modden, en als iedereen zo mod, wordt uiteindelijk het meeste toch gemodereerd. Als ik me niet vergis is dat ook de reden dat het standaard niveau van posten naar 1 is verhoogd. Als dan onzin staat doe je -1, als het heel goed is +1 en de rest laat je gewoon doen. (zo doe ik het meestal, en het kost nauwelijks meer tijd, en je blijft ook genoeg modpoints overhouden (ook als je een weekje niet online bent wegens zeer veel werkzaamheden) Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

TGGoos = TheGrimReaper op tweakes.net

Ik vind het allemaal een beetje vaag.
Kan op een gegeven moment modereren, en doe dit ook. Heb vaak genoeg alle ongemodereerde shit weg gewerkt, en ook goed naar mijn mening (dus niet zinloos -1 trol geven)
en nu kan het in een keer niet meer.
Ik ben redelijk vaak op tweakers te vinden, maar post niet zoveel.

Reakties totaalscore 16
Karma 17 (#694)
Tweakotine 190 (#19)

Dus als ik het goed heb heb ik een te laag karma om te modereren ?

= TheGrimReaper op tweakers

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik had vorige week nogal actief getweakersnet en had bijna 200 modpoints, deze week vliegen de punten eraf en blijf ik nog net boven 0 (gelukkig wel)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1