Toon posts:

domein redirecten & zoekmachines

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik het domein www.mijndomein.nl laat redirecten naar www.mijnanderdomein.nl/mijndomein/ , welke url komt er dan te staan wanneer met naar mijn domein zoekt via een zoekmachine?

Verwijderd

Hangt ervan af.
Als je metatags in beide gebruikt herkent die beide.

Als je direct redirect, zonder meta, ( ;) ) herkent die alleen de 2e.

Verwijderd

Topicstarter
het "probleem" is dat ie eigenlijk alleen de 1e mag zien... maar daar kan ik geen meta's in gebruiken.... toch?

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 15:29 schreef ZeroX15 het volgende:
het "probleem" is dat ie eigenlijk alleen de 1e mag zien... maar daar kan ik geen meta's in gebruiken.... toch?
Lijkt me dat dat wel kan hoor.
Hoe redirect je?

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:22

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Een goede redirecter gebruikt frames om het adres te behouden.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad gewoon met frames... ik heb mijn domein geregistreerd via XS4ALL (kl*tebedrijf... ze behandelen nauwelijks mail of fax en via de telefoon kunnen ze nix, zeggen ze) en die redirect ik naar mijnsite.nl\domein

Maar hoe krijg ik het voor elkaar dat zoekmachines die op meta-tags zoeken alleen www.mijndomein.nl zien en niet www.mijndomeinwaarikdiesitehoost.nl/mijndomein/ ?

Verwijderd

Je kunt alleen meta tags gebruiken als je provider dit ondersteunt !!

Ik heb zelf een redirector pakket bij www.lonet.nl hier kan ik gewoon in een menu meta tags invoeren !! werkt echt top gewoon !! 8-)

Verwijderd

Waarom zou een normale refresh-metatag ondersteund moeten worden door je hostprovider :?

Anders de pagina gewoon binnen een IFRAME-tag 'redirecten'.
Pagina: 1