Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Heey, de meine ook, zeker een laat kerstkado
. Ik hoop niet dat mensen die een penaltie ratio verdienden die ook kwijt zijn.....
Verwijderd
Idd, ik heb er al meer over gehoord.
Heb ik dat toch mmoi voor jullie geregeld of niet?
Ik heb Femme een mail gestuurd met het verzoek om de vaste TMF bezoekers een eindejaars bonus te geven in de vorm van een penalty ratio van 0
Heb ik dat toch mmoi voor jullie geregeld of niet?
Ik heb Femme een mail gestuurd met het verzoek om de vaste TMF bezoekers een eindejaars bonus te geven in de vorm van een penalty ratio van 0
Verwijderd
Lijkt me sterk.....Op maandag 31 december 2001 16:30 schreef Cartman! het volgende:
ik heb sowiesto altijd al 0.00
MeeloperOp maandag 31 december 2001 16:30 schreef Cartman! het volgende:
Dat is vrijwel onmogelijk...Op maandag 31 december 2001 16:30 schreef Cartman! het volgende:
Virussen? Scan ze hier!
Ja maar der zit ook een nadeel aan...Op woensdag 02 januari 2002 09:20 schreef plok het volgende:
Het lijkt die reclame wel over cholesterol.
Ik ben gezakt van 0.007 naar 0.000
Iemand die dus eerst boven de 4 zat en dus helemaal niet meer mocht modden mag dat nu dus wel weer. Tevens ook de mensen boven de 1 mogen dat nu weer volledig (dus ook weer troll's en flames).
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Ik zat een keer 0.069 aan te kijken, omdat ik een keer iemand een trolletje heb gegeven [ wat hij naar mijn mening verdiende ]. En de laatste paar duizendsten van je penaltyratio gaan zo langzaamOp maandag 31 december 2001 16:30 schreef Cartman! het volgende:
Maar goed, nou is alles toch weer goed gekomen. En sinds die 0.000 heb ik al weer een paar trolls uitgedeeld, wat me geen penalty heeft opgeleverd [ ze waren ook terecht, maar toch, het valt me op dat ook terechte troll-mods heel regelmatig penalty opleveren ].
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Laatst toch echt veel trolls uitgedeeld. Maakt mij niet ui:
Jouw penalty ratio is 0.000.
Idem dito.
Overigens is dit meer een TFF topic lijkt mij. De penalty Ratio kunnen wij niks aan veranderen, de mensen die hier komen (moddereters) kunnen geen antwoorden geven (hoewel Femme hier ook kan komen)
TMF => TFF
Hoewel ik vermoed dattie gereset is, of dat er een scripterror in is geslopen
Overigens is dit meer een TFF topic lijkt mij. De penalty Ratio kunnen wij niks aan veranderen, de mensen die hier komen (moddereters) kunnen geen antwoorden geven (hoewel Femme hier ook kan komen)
TMF => TFF
Hoewel ik vermoed dattie gereset is, of dat er een scripterror in is geslopen
altijd is een groot woord, maar ik sta nu ook al een tijdje op 0.000. Wrom zou dit onmogelijk zijn? Ik ga trolls en flames zeker niet uit de weg, maar ik mod meestal de draden waar nog veel in gemod moet worden -maar waar wle al in gemod is- en dus de -1 en de +3's al juist staanOp maandag 31 december 2001 17:30 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Dat is vrijwel onmogelijk...
Hmm, de mijne staat ook al sinds het nieuwe jaar op 0.000 
Terwijl ik echt nooit zolang 0.000 heb gehad
Terwijl ik echt nooit zolang 0.000 heb gehad
nog altijd Jouw penalty ratio is 0.000.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Ghehe, je kunt zeggen wat je wil maar 'strait to the point' is 'ie welOp donderdag 17 januari 2002 05:18 schreef Femme het volgende:
Het probleem is opgelost.
Maareuh: kun je ons vertellen wat het probleem was
Ik heb een paar weken de members tabel opgeruimd waardoor veel queries aangepast moesten worden. In die query die de penaltyratio's doet updaten was toen stuk gegaan.
+ geleden; + wat.Op donderdag 17 januari 2002 16:59 schreef Femme het volgende:
Ik heb een paar weken de members tabel opgeruimd waardoor veel queries aangepast moesten worden. In die query die de penaltyratio's doet updaten was toen stuk gegaan.
Maar bedankt voor de info
Pagina: 1