Ik gebruik nu al 2 jaar MD-spelers en ik ben benieuwd naar wat jullie de beste manier vinden om op te nemen?
Ik heb de volgende methoden al geprobeerd en ze hebben allemaal zo hun voor -en nadelen:
- Line-out geluidskaart (MP3)
- Line-out geluidskaart met Music-Normalizer (SB Audigy) (MP3)
- Line-out geluidskaart CD
- Line-out PC CD-speler (eerst mp3 op cd branden)
- Line-out PC CD-speler met Music-Normalizer
Normaal neem ik op van de CD-speler, nadat ik eerst de mp3's op cd heb gebrand. Het geluid klinkt dan het beste (weinig ruis), maar de geluidssterkte verschil nogal tussen de verschillende nummers. Daarom heb ik via de line-out van mijn Audigy opgenomen met Music-Normalizer (al het geluid op zelfde sterkte), maar hiermee krijg ik weer meer ruis...
Iemand DE oplossing
oja...ik heb dus GEEN optische uitgang (Audigy Player)
Ik heb de volgende methoden al geprobeerd en ze hebben allemaal zo hun voor -en nadelen:
- Line-out geluidskaart (MP3)
- Line-out geluidskaart met Music-Normalizer (SB Audigy) (MP3)
- Line-out geluidskaart CD
- Line-out PC CD-speler (eerst mp3 op cd branden)
- Line-out PC CD-speler met Music-Normalizer
Normaal neem ik op van de CD-speler, nadat ik eerst de mp3's op cd heb gebrand. Het geluid klinkt dan het beste (weinig ruis), maar de geluidssterkte verschil nogal tussen de verschillende nummers. Daarom heb ik via de line-out van mijn Audigy opgenomen met Music-Normalizer (al het geluid op zelfde sterkte), maar hiermee krijg ik weer meer ruis...
Iemand DE oplossing
oja...ik heb dus GEEN optische uitgang (Audigy Player)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.