Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God
Ben je wel netjes ingelogd ?
Hmmm ja, want je hebt veel Tweakotine...
Ben je stout geweest ?
Lees : veel -1 Troll, -1 First post enzo, die eigenlijk niet terecht zijn, dan kan namelijk je Mod-status disabled worden...
Hmmm ja, want je hebt veel Tweakotine...
Ben je stout geweest ?
Lees : veel -1 Troll, -1 First post enzo, die eigenlijk niet terecht zijn, dan kan namelijk je Mod-status disabled worden...
Aannames zijn fataal.
ik ben niet stout geweest
ik deel heel weinig Trolls, First posts uit te delen omdat ik niet goed weet wat die begrippen inhouden
en ik ben ook netjes ingelogd
ik deel heel weinig Trolls, First posts uit te delen omdat ik niet goed weet wat die begrippen inhouden
en ik ben ook netjes ingelogd
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God
Ga eens naar een thread waar je zelf geen reaktie gepost hebt, je zou dan zoiets moeten zien :
3 reacties onzichtbaar op je huidige niveau
Je hebt nog 737 moderator punten in je broekzak liggen.
3 reacties onzichtbaar op je huidige niveau
Je hebt nog 737 moderator punten in je broekzak liggen.
Aannames zijn fataal.
Ik heb gekeken
maar er staat alleen:
geen reacties onder je huidige niveau (-1)
niks over punten
maar er staat alleen:
geen reacties onder je huidige niveau (-1)
niks over punten
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Modpoints
Bij totaal: getal1/getal2.
getal2 zijn je moderatiepunten, het kan alleen ff duren voordat je ze kan gebruiken.
Ps. Ik heb een Tweakotine van 171 (#35) en ik ben blij als ik 20 of 30 puntjes heb soms meer, klopt dat een beetje ? (oja Karma is nu 54 (ben pas sinds kort 'actief' aan het posten))
Bij totaal: getal1/getal2.
getal2 zijn je moderatiepunten, het kan alleen ff duren voordat je ze kan gebruiken.
Ps. Ik heb een Tweakotine van 171 (#35) en ik ben blij als ik 20 of 30 puntjes heb soms meer, klopt dat een beetje ? (oja Karma is nu 54 (ben pas sinds kort 'actief' aan het posten))
Lijkt mij een beetje weinig modpoints...
Kweet alleen niet hoe belangrijk de Karma-factor is...
Stats :
Dag Modpoints Gebruikte punten
Dinsdag 22 Augustus 365 91
Maandag 21 Augustus 194 75
Zaterdag 19 Augustus 16 0
Vrijdag 18 Augustus 176 62
Donderdag 17 Augustus 197 24
Woensdag 16 Augustus 91 34
Totaal 1039 / 753 286
Profile :
Registratie datum 01-24-2000 22:29
Laatste posting 08-22-2000 22:50
Aantal reakties 512
Reakties totaalscore 604
Karma 536 (#5)
Tweakotine 246 (#7)
Status Moderator
Op de een of andere manier heb ik vandaag 365 modpoints verdient...
Kweet alleen niet hoe belangrijk de Karma-factor is...
Stats :
Dag Modpoints Gebruikte punten
Dinsdag 22 Augustus 365 91
Maandag 21 Augustus 194 75
Zaterdag 19 Augustus 16 0
Vrijdag 18 Augustus 176 62
Donderdag 17 Augustus 197 24
Woensdag 16 Augustus 91 34
Totaal 1039 / 753 286
Profile :
Registratie datum 01-24-2000 22:29
Laatste posting 08-22-2000 22:50
Aantal reakties 512
Reakties totaalscore 604
Karma 536 (#5)
Tweakotine 246 (#7)
Status Moderator
Op de een of andere manier heb ik vandaag 365 modpoints verdient...
Aannames zijn fataal.
'K vind het zelf ook redelijk irri, ook omdat ik als ik online ben (en punten heb) meer tijd besteed aan het modereren dan het reageren. Anders lees ik just de reacties (denk er het mijne van) Als ik denk dat ik wat toe kan voegen post ik wat (gebeurd niet zoveel) meestal weet ik er genoeg vanaf om interesant en bulshit uit elkaar te halen, maar te weinig om er wat aan toe te voegen.
Ik ben de 'godganse' dag online geweest (en niet alleen de frontpage) ben van -30 naar +18 (wel 48!)gegaan, en ik kan er maar 1 gebruiken. joeheeee!
Jammer dat je modpuntjes niet kunt collecteren
/me gaat er maar een nachtje over slapen (en dromen van veel modpunten)
Ik ben de 'godganse' dag online geweest (en niet alleen de frontpage) ben van -30 naar +18 (wel 48!)gegaan, en ik kan er maar 1 gebruiken. joeheeee!
Jammer dat je modpuntjes niet kunt collecteren
/me gaat er maar een nachtje over slapen (en dromen van veel modpunten)
Dus ik moet gewoon nog even wachten todat en dan zullen ze wel beschikbaar worden?
Dan kan ik niks anders doen dan wachten
Jammer, want ik vind dat modereren leuk om te doen, was afgelopen zaturdag wel een paar uur bezig met het modereren van reacties
Het is verslavend
Bedankt voor jullie hulp
Dan kan ik niks anders doen dan wachten

Jammer, want ik vind dat modereren leuk om te doen, was afgelopen zaturdag wel een paar uur bezig met het modereren van reacties
Het is verslavend

Bedankt voor jullie hulp
Half uur wachten, dan kun je ze zeker gebruiken.
Ooit:
29 modpoints ->
gemodereerd ->
10 points ->
nieuwe thread geopend ->
35 modpoints ->
Ooit:
29 modpoints ->
gemodereerd ->
10 points ->
nieuwe thread geopend ->
35 modpoints ->
Klinkt vooruitstrevend, ik zit wel eens een uurtje of anderhalf a twee te wachten (als het niet langer is)
Ik zit nog steeds te wachten
Ik wil modden
Ik wil modden
Nog een vraagje, ik had 5 minuten geleden 124 mod points en nu opeens 48. Niks gemod alleen 3 nieuwsberichten gelezen.
Ik had hiervoor elke dag 130 mod points en dan aan het eind van de dag op 160 ofzo. Kwam ik dan weer bij een nieuwe dag online dan had ik weer 130 mod points !?
Kan iemand misschien hier iets over uitleggen?
Ik had hiervoor elke dag 130 mod points en dan aan het eind van de dag op 160 ofzo. Kwam ik dan weer bij een nieuwe dag online dan had ik weer 130 mod points !?
Kan iemand misschien hier iets over uitleggen?
Ik heb vandaag geloof ik ergens op het forum gelezen dat femme de tweakotine:modpoints verhouding strenger heeft gemaakt, als gevolg daarvan ben je waarschijnlijk wat kwijtgeraakt.
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Modpoints zegt bij 't totaal 9/-18 bij mij oftwel ik zou gemodereerd hebben met punten die ik nooit gekregen heb of zoiets ...
kan iemand mij dit uitleggen anders modereer ik gewoon niet meer. ook goed.
kan iemand mij dit uitleggen anders modereer ik gewoon niet meer. ook goed.
Femme heeft de formule aangepast. Ik ben bang dat deze met terugwerkende kracht heeft gedraaid. Ik ben in het trotse bezit van -107 punten, modereert lekker.
Pagina: 1