De EURO bij Pricewatch???

Pagina: 1
Acties:

• Beuker
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 14:14
He jongens waar is de euro nou op jullie site :?
Beetje jammer dat op 31 december en daarvoor nog geen euro prijzen staan vermeld op de site.

Denk toch een beetje mee in de euro!!!

P.s. Het is toch een klein scrippie aanpassen en dan werken met die hap.

Verwijderd

inderdaad dit vraag ik me nou ook al af

thnx dj flower

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-02 10:21
het lijkt me dat alle prijzen omgerekend moeten worden naar euro's, en dan heb je ook nog winkels die bedragen anders afronden enzo, dus het zal misschien niet helemaal meer kloppen... allemaal irritant en veel werk :(
hopen maar dat femme of iemand anders er al iets op heeft gevonden

Maak je eigen poll

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Natuurlijk hebben we hier wel aan gedacht :). Op dit moment is het een beetje problematisch omdat sommige bedrijven euro-prijzen en anderen guldenprijzen hanteren, maar vanavond na 0:00 wordt alles in één klap omgezet hoor :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Beuker
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 14:14
Kijk das het betere werk... Maaru eerst nieuw jaar vieren hoor. Dat gaat dus ff voor. Denk maar niet dat ik achter de PC zit als het 12 uur is geweest!!! *D

Verwijderd

Femmuh!! :P

Verwijderd

jaah Pricwatch is in Euro nu bedankt Tweakers

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lijkt het euroteken in pricewatch nu heel brak of is het oz :P?

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

De pricewatch items bij nieuws zou ook nog wel een euro tekentje kunnen gebruiken...

Voorbeeld: dat item over de nieuwste Athlon XP, 2000+ laat alleen '482,-' zien, zonder € erbij.

* JumpStart dacht nog even "Nog geen 500 gulden ?? da's goedkoop" :z

( http://www.tweakers.net/nieuws/19805 )

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Voorbeeld: dat item over de nieuwste Athlon XP, 2000+ laat alleen '482,-' zien, zonder € erbij.
Dat is toch goed? De € is (vanaf middernacht) de valuta, de gulden niet meer. Dus er kan geen twijfel bestaan, want prijzen moeten vanaf middernacht allemaal in euro's zijn (desnoods dubbelgeprijsd).

Virussen? Scan ze hier!

• Femme
  • Laatst online: 19:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De euro updates zouden vandaag gedaan worden en dat is dus ook gebeurd.

In het tabelletje in de sidebar van nieuws werd nooit FL gebruikt en dus ook geen € . De breedte van de tabel is al erg krap, vandaar.

Verwijderd

Femme, misschien handig om anders boven dat tabelletje erbij te zetten dat het euro's zijn?
(Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~aedens/images/got/pw-euro.gif)

Hoeft denk ik maar tijdelijk, tot eind januari ofzo dan is iedereen er wel aan gewend.
Ik trapte er net ook mooi in, 'Shuttle SV24 barebone review' -> 332piek, da's lekker cheap... klik erop.. WTF??? €€??

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op dinsdag 01 januari 2002 12:46 schreef Operations het volgende:
Femme, misschien handig om anders boven dat tabelletje erbij te zetten dat het euro's zijn?
([afbeelding])
Euh, wat heeft dat voor zin? De euro is de standaard-valuta, en alle prijzen moeten wettelijk vanaf vandaag ook in euro's zijn.

Er kan dan toch geen enkele verwarring ontstaan? :?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 12:47 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Euh, wat heeft dat voor zin? De euro is de standaard-valuta, en alle prijzen moeten wettelijk vanaf vandaag ook in euro's zijn.

Er kan dan toch geen enkele verwarring ontstaan? :?
Ik weet best dat het nu standaard is, maar daar gaat het niet om.
Als je een bedrag ziet staan zonder valutasymbool ga je er automatisch vanuit dat het guldens zijn, en kun je dat direct op waarde schatten (eerder genoemd barebone systeempje voor 332,- is niet duur)
Dat heeft helemaal niets met standaarden en wettelijke prijzen te maken, maar met gewenning.
Ik ben pas 23 jaar aan de waarde van de gulden gewend, dus ik schakel in een dagje wel over naar de euro... NOT... :)

En als je het over wettelijke standaarden gaat hebben, ik heb de afgelopen paar weken/maanden dat tabelletje echt niet dubbel geprijsd gezien hoor, jij wel?? (fl. én €)

(waarom is het dat als ik in een post zowel een gulden symbool (ASCII 159) en een eurosymbool post ze beide wegvallen??)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Geen Unicode ondersteuning door PHP?

LinkedIn WoT Cash Converter

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

(waarom is het dat als ik in een post zowel een gulden symbool (ASCII 159) en een eurosymbool post ze beide wegvallen??)

(alt+0128)

Laat teken niet zien :(

LinkedIn WoT Cash Converter

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:29
Geen idee...

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!