Verwijderd
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
dus nu loop ik in al die tijd dat ik op GoT zit helemaal voor nix op die banners te klikkenOp maandag 31 december 2001 12:58 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
De meeste banners zijn zijn pay per view of exchange, dus erg veel ga je er niet mee bereiken.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
En daarnaast, clicken heeft lang niet altijd zin en als het te vaak gebeurt gaan adverteerders alleen maar denken "Oh, daar wordt wel geklikt maar we verkopen er niks door, afkappen die hap".
Ik begrijp het verhaal van de topicstarter niet helemaal want GoT draait toch goed?
Behalve gisteren had Apollo een beetje een hoge load [02:00] maar voor de rest is het toch goed
Maar ik nietFemme komt de winter wel door hoor
F5Op maandag 31 december 2001 12:58 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
De meeste banners zijn zijn pay per view of exchange, dus erg veel ga je er niet mee bereiken.
ej!
F5!
Zoals IceStorm en ik al zeiden, daarmee bereik je het tegenovergestelde.Op maandag 31 december 2001 13:32 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
F5
ej!
F5!
LuilakOp maandag 31 december 2001 13:08 schreef Devil_2000 het volgende:
Jongens ik ben net wakker maar is GoT down geweest dan
Maar ik niet
Hoezo kom jij de winter niet door dan
Slapen is net zoiets als seks, alleen je wordt er minder moe vanOp maandag 31 december 2001 14:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Luilak
Hoezo kom jij de winter niet door dan
Ik kom de winter wel door maar wat extra geld kan uiteraard geen kwaad *hint* *hint*
Help Devil_2000 de winter door en stort je geld op www.helpDevil2k.com , valt dit nu onder SPAM
Nee hoor, ik draaf weer een beetje door
Verwijderd
Niet helemaal waar.Op maandag 31 december 2001 12:58 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Als je een hogere clickrate op je site hebt, wordt het voor adverteerders interessanter om te adverteren op t.net.
Indirect helpt 't dus wel.
Verwijderd
En weegt het op tegen de nadelen?Op maandag 31 december 2001 14:45 schreef TwwT_Unexplained het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
Als je een hogere clickrate op je site hebt, wordt het voor adverteerders interessanter om te adverteren op t.net.
Indirect helpt 't dus wel.
Blijf dus maar gewoon normaal doen...
Een clickrate heeft weinig zin als je er niet ook echt wat mee verkooptOp maandag 31 december 2001 14:45 schreef TwwT_Unexplained het volgende:
maar als er niemand op die banners klikt, dan komen ze er toch wel achter dat het echt geeeen f*ck zin heeft, en gaan ze toch niet door met adverteren neem ik aanOp maandag 31 december 2001 15:00 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Een clickrate heeft weinig zin als je er niet ook echt wat mee verkoopt
En als er 10.000 keer per minuut word geklicked, en er is er maar 1 die wat koopt, dan is de verhouding slechter, en betalen ze minder.Op maandag 31 december 2001 17:14 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
maar als er niemand op die banners klikt, dan komen ze er toch wel achter dat het echt geeeen f*ck zin heeft, en gaan ze toch niet door met adverteren neem ik aan
Verwijderd
Verwijderd
volgens mij spoor je gewoon nietOp maandag 31 december 2001 14:24 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik draaf weer een beetje door
Voor zover ik weet rijdt Femme nog steeds in de Fiat Uno 1.0 van z'n moeder...niks BMWOp maandag 31 december 2001 17:55 schreef rdaone het volgende:
Toen ik net ff de plaatjes aan het doorlezen was zag ik een fotootje met daarop een brute BMW en volgens de overlevering is die van Femme. Ik denk dan echt niet dat hij onze centjes wil afpakken
Dan weet jij het dus ook nog nietOp maandag 31 december 2001 18:27 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet rijdt Femme nog steeds in de Fiat Uno 1.0 van z'n moeder...niks BMW
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
*ssssttt*Op maandag 31 december 2001 18:21 schreef mafiasven het volgende:
[..]
volgens mij spoor je gewoon niet![]()
![]()
![]()
Enne het was gepikt van mijn leraar grieks:
"Help Beuving de winter door! "
Hoho. Het is een echte 1.1, tegenwoordig zonder katalysator want die was stukOp maandag 31 december 2001 18:27 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet rijdt Femme nog steeds in de Fiat Uno 1.0 van z'n moeder...niks BMW
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Pics!Op dinsdag 01 januari 2002 04:15 schreef Femme het volgende:
[..]
Hoho. Het is een echte 1.1, tegenwoordig zonder katalysator want die was stuk(de performance is er merkbaar op vooruit gegaan
).
🌞🍃
Maar JUIST! op het moment dat nederland masaal dronken is en niet meer fatsoendelijk kan klikken, halen ze potverdorie de banner weg.
Kijk als je bezopen bent fiets je ook richting het licht, dus op iets lelijks bewegends klik je dan ook sneller
//neem dit met enige sarcasme
Idd.Op dinsdag 01 januari 2002 10:45 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Pics!
Pics Pics Pics
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
M.a.w.: Ga gewoon lekker veel op GOT posten (wel een beetje zinnig natuurlijk) en genereer zodoende lekker veel page-viewsOp maandag 31 december 2001 12:58 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Verwijderd
Hehehe ja die heb ik ook gehad voor grieks ja... Lekker zoals ie soms bezopen de klas in kwamOp dinsdag 01 januari 2002 02:15 schreef prenobe het volgende:
Hey zoiets zei ik ook al ooit op IRC
Enne het was gepikt van mijn leraar grieks:
"Help Beuving de winter door! "
Watz ya name ?Op dinsdag 01 januari 2002 18:24 schreef Reino het volgende:
[..]
Hehehe ja die heb ik ook gehad voor grieks ja... Lekker zoals ie soms bezopen de klas in kwamen een meisje uit onze klas werd helemaal gek van zijn seksistische opmerkingen, vooral omdat haar naam in het grieks "honingbloempje"betekende
Verwijderd
. En ik zit nu in de 3deOp dinsdag 01 januari 2002 21:06 schreef Reino het volgende:
Reinier Zeldenrust, net voor de 2de fase weggegaan, naar Brussel verhuist, maar ik zou dus nu in de 5e hebben gezeten.. jij?