Men neme een K7S5A met de onboard soundchip. Altijd goed geluid gehad. Doe ik daar een game bij (Rally Masters) dan stoort het geluid zodra ik gas geef. Ik heb er een MS Sidewinder aanhangen. Heeft de PC nu gewoon een hekel aan men rijstijl of stoort de USB Pad op men geluidschipje? MP3's etc speelt ie allemaal zonder storingen af. Nieuwste drivers etc al geprobeerd..search al gedaan..maar heb denk ik weer eens iets waar een ander nooit last van heeft
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:56
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
zal wel hetzelfde irq delen denk ik
gooi hem eens op een andere usb poort
gooi hem eens op een andere usb poort
Men USB zooi, Netwerkkaart en Geluidsdevice zitten allen op IRQ 11. Heb geprobeerd om dat te wijzigen. Maar apparaatbeheer laat dat nie toe. Maar eens in de BIOS snuffelen of we de IRC van de geluidszooi kunnen wijzigen. Iemand een idee hoe je dat kan wijzigen in XP Pro?
edit:
Heb in de BIOS gekeken en kan alleen de IRQ van de Midi wijzigen. Ik dacht slim te zijn en de PNP OS op No te zetten. Werkte bij 98SE tenminste...bij XP dus nie
Heb in de BIOS gekeken en kan alleen de IRQ van de Midi wijzigen. Ik dacht slim te zijn en de PNP OS op No te zetten. Werkte bij 98SE tenminste...bij XP dus nie
Ook op een andere USB poort stoort het geluid..erg irri. Al druk search misbruikt van GoT maar kan nie echt een oplossing vinden van men probleem. Zodra ik dat ACPI uitzet gaat XP gigantisch hard op zen bek
Zit er binnen XP nergens een functie zodat je kan selecteren dat je die IRQ's zelf in kan delen?