Kastje die rad/tv splitst in ook internet.

Pagina: 1
Acties:

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-07 11:51
Heya all,

bij ons zit op het kabelstopcontact in de kamer een kastje (een tratec cable modem optimizer) die het radio en televisie signaal splits in radio, televisie en internet.

Alleen is dit kastje een beetje kappot. Waar kan ik dit, of een ander kastje kopen, die precies hetzelfde doet?

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

Verwijderd

Als ik me nie vergis gewoon bij de betere bouwmarkten..Gamma..Karwei en anders wel bij je kabelboer

• Super Snackman
Maar hoe heet zo'n kastje, en aan wat voor bedrag moet ik denken?

Verwijderd

Ruk het kastje van de muur af en neem et mee naar de bouwmarkt. Pleur et op de servivebalie neer en zeg dat je zo'n soort moet hebben. Weet zo ook nie hoe zon ding moet heten. Al gevraagd aan Google maar die weet et ook nie

Verwijderd

ik denk dat je een nieuw kastje kan vragen bij de kabelmaatschappij of bij je kabelprovider denk ik, ik zou gewoon even de helpdesk bellen (tenzij je @home hebt, ik heb quicknet en wordt altijd meteen geholpen)

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
bij mij werkt het ook prima zonder kastje. is door de servicemonteur zelf weggehaald :) alleen maar weer extra weerstand....

• Super Snackman
Maar mijn coax wanddoos bestaat maar uit 2 uitgangen, dus waar zou ik dan mijn internetkabel op aan moeten sluiten?

• nOLoGIc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 20:44
Op maandag 31 december 2001 13:44 schreef Super Snackman het volgende:
Maar mijn coax wanddoos bestaat maar uit 2 uitgangen, dus waar zou ik dan mijn internetkabel op aan moeten sluiten?
De monteur van Casema heeft hier de dubbele wanddoos (tv/radio) vervangen door een doos met 1 aansluiting. Daaraan kwam een splitter met aan 1 kant weer radio/tv splitter en aan de andere kant een sperfilter met daarachter inet.

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
Op maandag 31 december 2001 13:44 schreef Super Snackman het volgende:
een splittertje is bij mij voldoende, aan de ene kant het tv-signaal en aan de andere kant internet :)
Pagina: 1