Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

wat betekend trol?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bij de modoratoren dus he

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Zuperkoetje is een klootzak !!!

meen ik niet, als ik dit niet toe licht is dit Troll (ongeveer)

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12776 kijk daar dan eens bij mij eerst post op -1....waar slaat dat dan op?

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Tis nou niet echt een +4 inzichtvol. Ik zou em zelf niet gegeven hebben. een score 0 zou mooi geweest zijn. Het is alleen wel zo dat je je met dit soort uitspraken op glad ijs begeeft.

Ik heb zelf ooit eens op een W2K Sp1 gereageert met "Ik ben benieuwd hoeveel bugs je erbij krijgt" (aangezien M$ dit in het verleden bij elk SP gedaan heeft) kan ik een -1 troll opzich niet heel erg vinden (maar wel jammer, want ut is (volgens mij) zo.

'tis ook een beetje hoe je het zegt (als je dit slim verwoord _KUN_ je een +2/+3 krijgen)

Verwijderd

Topicstarter
ja maar mijn "dingest" is nou in de man en dat is ook lullig. kijk trouwens ook eens naar die andere reacties eronder....die hebben het over unreal voor 50,- bij free recordshop en krijgen een 0...

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Jaymz: dat voorbeeld van jou (kltzk) is flamebait. Flamebait is het botweg uitschelden van iets/iemand.

Een troll is een vervelende opmerking.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

'K weet nie of jij de hele moddereer soap heb gevolgd (nee mensen ik val jullie niet aan!)

Momenteel kan bijna iedereen modereren, dus is enigelijn wat ver te zoeken (heb je vriendje krijg je +-jes.

Ik kan zelf ff niet modden (-30)

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Zuperkoetje, ik heb het ff aangepast, je staat nu op 0 ....

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
danku
Pagina: 1