Moet je in de dir waar BFP staat [bfp/bfp.cfg] in dat bestand (openen met kladblok) de volgende tekst aanpassen:Op maandag 31 december 2001 12:32 schreef R.T.B het volgende:
Ik heb bfp rc3 en iok kan niet van personage wisselen, ik kan alleen maar met vegeta spelen
naarc model vegeta/default
of ipv. piccolo bijvoorbeeld goku, of gohan, freeza etc. Alle modellen die je kunt kiezen staan in diezelfde map onder hun eigen naar, bijvoorbeeld: md3-piccolo0.pk3c model piccolo/default
Succes!
dan doet hij niks meer bij het loaden van dat je ziet awaiting snapshot, dan doet hij niks meer en wacht ik heel lang en dan blijft dat er staan.
Hebbie niet toevallig de demo waar alleen Vegeta in zit?
hooe weet ik of ik de demo heb?, Als ik dat trucje van blue agle doe zie ik wel dat ik goku heb gekozen hoor en dan start ik op dan stoptie bij loading snapshot en dan na lang wachten abort ik dan maar.
Verwijderd
Dat was een bug point release 1.29 voor Qauke 3 zou dat verhelpen heeft bij mij nooit geholpen.
Maar je moest console (weet niet meer welke toets) en dan /model NAAM zo moest dat in het spel zelf.
waar kan ik bfp downloadne ?
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Verwijderd
SJONGE JONGE
je weet de model namen toch?
in console
/model GOKU
/model GOHAN
/model krillin
/model piccolo
/model VEGETA
/model Freeza
EASY toch?
in console
/model GOKU
/model GOHAN
/model krillin
/model piccolo
/model VEGETA
/model Freeza
EASY toch?
warez requestOp maandag 31 december 2001 16:13 schreef SeRRveR het volgende:
Verwijderd
GOTEN
Vet man
ik woon in beetgumermolen
en het is ook een warez request
majah ik zit er niet mee
Vet man
majah ik zit er niet mee
ik ook niet maar de modjes welOp maandag 31 december 2001 16:56 schreef Devilseye het volgende:
GOTEN
Vet man
majah ik zit er niet mee
voeg me maar ff toe op icq ofzo
Verwijderd
Sorry hoor weet alleen goku de rest ken ik nietOp maandag 31 december 2001 16:50 schreef Devilseye het volgende:
SJONGE JONGE
in console
/model GOKU
/model GOHAN
/model krillin
/model piccolo
/model VEGETA
/model Freeza
EASY toch?
woei
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Niet. En al kan dat wel, dan nog mag je dat niet vragen hier. Lees de FAQ alsjeblieft. Dit levert je een officiële waarschuwing op.Op maandag 31 december 2001 16:13 schreef SeRRveR het volgende:
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
BFP is idd warez. Jammer en helaas.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()