Toon posts:

hollywood h+ opneem beveiliging uitzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag mijn dvd films via mijn hollywood h+ op videoband zetten. Maar als ik nu wil opnemen neemt ie hel slecht swartwit beeld op met ruis en als ik neit opneem is het beeld kraakhelder. Ik had al eerder gehoord dat er een opneem beveiliging opzat en dat je die kunt uitzetten maar hoe?

bvd

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:35

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Volgens mij zijn er wel progjes die de macrovision uitzetten (zo heet die beveiliging).

Iets wat altijd werkt is natuurlijk een videorecorder uit het jaar nul gebruiken, waar de macrovision detectie nog niet in zit.

*edit:
Kijk anders hier even.

Sys Specs

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb wel zon video recorder maar di neemt neit zo mooi op als mijn nieuwe dus dat is niet echt een optie

(ik heb laatst in een topic gelezen dat je hem uit kan zetten alleen stond er neit bij hoe weet iemand michien hoe dat moet.)

Verwijderd

download tvtool op www.tvtool.de (of zoek het even op bij een zoek machine) de demo versie ondersteund geen hollywood + maar de prof. wel Nadeel is dus dat je voor de prof moet betalen (of ergens een crackje opzoeken, dan werkt de demo ook) met dit programma kan je hollywood + tweaken en dus ook onder andere de macrovision uitzetten

Verwijderd

stuur mij maar ff een mailtje dan stuur ik je wel een progje toe dat je nodig hebt je moet inderdaad de macrovision uitschakelen kan met dit progje en je kunt hem dan ook andere regio's laten afspelen
cr.vandongen@hetnet.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 15:54 schreef Scudo het volgende:
stuur mij maar ff een mailtje dan stuur ik je wel een progje toe dat je nodig hebt je moet inderdaad de macrovision uitschakelen kan met dit progje en je kunt hem dan ook andere regio's laten afspelen
cr.vandongen@hetnet.nl
Ik den dat jij het proggie zone..... bedoelt maar die heb ik al gedownload en als ik de marcrovision disable kan ik nog steeds neit opnemen ik krijg nog steeds strepen door het beeld en emestal geeneens beeld

Verwijderd

Topicstarter
kun je die marcrovivsion neit gewoon uitzetten met dvd station zelf dan

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:27
Nee, je hebt wel een player die daar op gebaseerd is maar ik kan zo niet aan de naam komen; ligt op het puntje van mijn tong.. maar Zoneselector moet het ook uit kunnen zetten...

Pvouput live

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move [forum=9]

DIT IS MIJN WEBSITE

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

tazmanian_devil en Scudo, jullie krijgen een officieele waarschuwing voor het vragen of aanbieden van warez.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.