Toon posts:

geen geluid bij divx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is bijzonder bizaar....al mijn divx-jes hebben normaal geluid op een na....K@T....en dat is Crouching Tiger Hidden Dragon (deze heeft namelijk helamaal geen geluid) . :( Heel irritant...want dat is een van de films die ik nu wil bekijken. Hij is gewoon xtreem cool :P

Kan dit aan mijn codec liggen of zo???? Ik zou t niet weten als iemand dit ook heeft gehad en een oplossing op heeft gevonden....dan hoor ik het nog wel...

Thnx

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gokje: je hebt de DivX 4 codec geinstalleerd. Wat je moet doen is OOK de 3.11 alpha codec installeren. Zorg ervoor dat je geen bestanden overschrijft bij het installen.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 12:28 schreef wcduck het volgende:
Gokje: je hebt de DivX 4 codec geinstalleerd. Wat je moet doen is OOK de 3.11 alpha codec installeren. Zorg ervoor dat je geen bestanden overschrijft bij het installen.
Weet je misschien waar ik deze kan downloaden?

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-02 06:03

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 13:02 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
www.divx.com |:(
Ik wil niet lulluig doen .... maar daar kan ik m niet vinden...als ik m daar kon vinden dan had ik het niet gevraagd.... :7

Verwijderd

ok laat ik dan maar een ander antwoord geven dan UTFS : bij divx4.1 zit een divspeler ThePlaya, gebruik deze in plaats van MediaPlayer. grote kans dat je nu wel geluid hebt, vooral als je divx onder WinXP kijkt. Suc7

Verwijderd

je moet hiervoor AC3 codec installeren, veel succes.

Verwijderd

je moet hiervoor AC3 codec installeren, veel succes.
ThePlaya heeft dit standaard... nee laat ik dat anders zeggen : ik heb nog nooit in TP geen muziek gehad :D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 13:15 schreef danokorst het volgende:

[..]

ThePlaya heeft dit standaard... nee laat ik dat anders zeggen : ik heb nog nooit in TP geen muziek gehad :D
Vraamd ik heb ThePlaya net geprobeerd en hij doet het nog steeds niet...alleen deze film :?
Misschien moet ik ook 3.11 installeren....maar waar kan ik die vinden??? :'(

• Begbie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-01-2025
heeft die film wel geluid?
heb je dat getest?

me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 13:23 schreef Begbie het volgende:
heeft die film wel geluid?
heb je dat getest?
En hoe zou ik dat moeten testen?????...k weet t domme vraag... >:)

Verwijderd

is geen domme vraag, dat kan je dus niet testen :D als hij in meedere progjes geen geluid produceert, is de kans groot dat er dus helemaal geen geluid bij de film zit

Verwijderd

Of de film heeft geen geluid, of het geluid van die film is 48kHz terwijl jou geluidskaart max 44.1 kHz aan kan.

• SlaSauS
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-01 22:16
keb de DivX ;-) MPEG4 Hi-Res Video Codec 3.11alpha even op mijn site gezet voor 't gemak :)

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:55

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Met rechter muisknop kun je meestal bij eigenschappen wel zien of er geluid bij zit.

Of gebruik zoiets als virtual dub, en kijk hiermee of er audio inzit.

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Doet ie het nu al met die 3.11 aplha versie?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 13:54 schreef wcduck het volgende:
Doet ie het nu al met die 3.11 aplha versie?
Hij doet het :9
Wat cool....

Thnx :P

Hij mag dicht
Pagina: 1