Ontbrekende reacties op T.net?

Pagina: 1
Acties:

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hoi,

Ik zag zonet ergens een thread op GoT waar ik een antwoord op wou geven. Nu wist ik dat ik reeds dezelfde vraag had beantwoord in een reactie op tweakers.net. Dus snel eventjes een search op mijn nickname in de reacties en wat zie ik? Het merendeel van mijn reacties is verdwenen!

Van de volgens m'n profile 153 reacties op tweakers.net vind ik er slechts een veertigtal terug!

Misschien dat Tweakers.net de laag scorende reacties na verloop van tijd weg laat vallen, maar gezien ik gewoonlijk geen onzin zit te spuien is m'n gemiddelde score per reactie 2, en de laatste reacties zitten allen rond de 3 - 4 per bericht. Dus ik betwijfel dat Tweakers.net ze heeft laten vallen wegens te weinig waarde.

Dus de vraag is, waar zijn mijn overige reacties naartoe?

Ik weet het niet 100% zeker, maar een maandje geleden zocht ik ook een reactie van mezelf op tweakers.net, en toen stonden er nog veel meer. Toch zeker niet zo weinig als nu.

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ok ik ben weer eens heel dom bezig... Net als ik m'n berichtje geplaatst heb zie ik een andere thread hierover...

Shoot me :)

[EDIT] Typos

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
pang! :7

Human Bobby

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De reacties zijn niet verdwenen, alleen kan de search momenteel niet op username zoeken.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

De search van Tweakers.net is op dit moment under constuction, het kan dus wel kloppen dat je niet alle reacties terugvindt. Ze zijn er natuurlijk nog wel (maar waar? :+)

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

*Pang* >:)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:16
Op maandag 31 december 2001 20:23 schreef Cybertje het volgende:
*Pang* >:)
Wat is dit voor onzin ?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op maandag 31 december 2001 12:25 schreef SatCP het volgende:
Ok ik ben weer eens heel dom bezig... Net als ik m'n berichtje geplaatst heb zie ik een andere thread hierover...

Shoot me :)
Op maandag 31 december 2001 21:05 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin ?
onzin? :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1