Als je bij je profile kijkt zie achter je tweakotine nog een hekje met een getal staan. Dit is de plaats waar je op staat.
Als jij superkoetje op t.net bent, dan sta je op de 435ste plaats (van de 13000+ users). Dus beoordeel maar.
Ik zie dat ik plaats 4 bezet. Ai, en dat tijdens me tentamens. Hmmm....
Als jij superkoetje op t.net bent, dan sta je op de 435ste plaats (van de 13000+ users). Dus beoordeel maar.
Ik zie dat ik plaats 4 bezet. Ai, en dat tijdens me tentamens. Hmmm....
Tweakotine 97 (#188)
net niet in de top 1% dan .. ff beter me best doen
net niet in de top 1% dan .. ff beter me best doen
Tweakotine 152 (#34)
woehaa !, is dat iritante middagdienst toch nog ergens goed voor
hoe kan ik zien wie er boven mij staan ?
woehaa !, is dat iritante middagdienst toch nog ergens goed voor

hoe kan ik zien wie er boven mij staan ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ik in ieder geval...
Karma 527 (#5)
Tweakotine 244 (#5)
Ach ja, baas boven baas...
Er zijn geen algemene "ranglijsten" op Tweakers waar je kunt zien wie welke plaats inneemt, m.b.t. Karma en Tweakotine.
Je kunt dit dus alleen achterhalen door op iemand zijn profile te klikken.
Of je moet Admin zijn offcourse....
Karma 527 (#5)
Tweakotine 244 (#5)
Ach ja, baas boven baas...

Er zijn geen algemene "ranglijsten" op Tweakers waar je kunt zien wie welke plaats inneemt, m.b.t. Karma en Tweakotine.
Je kunt dit dus alleen achterhalen door op iemand zijn profile te klikken.
Of je moet Admin zijn offcourse....
Aannames zijn fataal.
GameOver, gaan we beginnen met baas boven baas?...
Karma 365 (#11)
Tweakotine 335 (#2)
Karma 211 (#36)
Tweakotine 160 (#33)
Virussen? Scan ze hier!
Hielko,
Ik geef me gewonnen ! (Qua Tweakotine dan...
)
Wheehee... De Admin heeft meer dan ik !
Ze pesten me !
Ik geef me gewonnen ! (Qua Tweakotine dan...
)Wheehee... De Admin heeft meer dan ik !
Ze pesten me !
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Hmmmmz,
GaMeOvEr wil volgens mij ff genuffeld worden, teneinde zijn ego te strelen.
Komt ie:
HHHHHHHHUUUUUUUUGGGGGGGG...

We houden toch wel van je
/me houd ook van Wildhagen en Hielko
GaMeOvEr wil volgens mij ff genuffeld worden, teneinde zijn ego te strelen.
Komt ie:
HHHHHHHHUUUUUUUUGGGGGGGG...

We houden toch wel van je

/me houd ook van Wildhagen en Hielko
Verwijderd
De vraag is echter, wat heb je of krijg je nou eigenlijk voor een hoog karma en-of tweakotine? Niets dus...Allemaal opweg naar niets (vrij naar van Kooten & de Bie). Slim systeem om iedereen maar driftig z'n best te laten doen om alles te lezen, veel te reageren en nieuwsberichten te posten. Zo houden we elkaar bezig en van het werk af en ene oppertweaker wordt straks rijk, omdat er zoveel bezoekers op z'n site rondstruinen
. Het is nog minder lonend dan die Douwe Egberts punten. Je zuipt je een jaar lang een ongeluk aan koffie, om dan vervolgens in een drukke D.E. winkel uren in de rij te mogen staan met al je zegeltjes, zodat je dan koffiekopjes en -lepeltjes mag kopen die dan nog ook nog eens duurder zijn dan in een gewone winkel
. Zelfs met Airmiles ben je beter af. Krijg je tenminste nog iets voor (gratis naar het Dolfinarium ofzo). Jammer alleen dat er geen Airmiles op computerparts worden gegeven, behalve bij Dixons of V&D misschien? Het woord Tweakotine vind ik goed gekozen, het is een verslaving. En velen (inlusief ondergetekende) vertonen al dezelfde symptomen die bij een verslaving hoort. Het grappige is dat wij voornamelijk zelf hier onze verslavende stof verbouwen, alleen de plantage is niet van ons. En iedereen maar denken dat-ie uiteindelijk in het TweakersNirwana zal mogen toetreden. Slim!
Registratie datum 05-07-2000 19:18
Laatste posting 08-26-2000 21:09
Aantal reakties 228
Reakties totaalscore 332
Karma 380 (#10)
Tweakotine 275 (#4)
Status Tweakeroid
Status moet zijn: TweakotineJunkieOID
. Het is nog minder lonend dan die Douwe Egberts punten. Je zuipt je een jaar lang een ongeluk aan koffie, om dan vervolgens in een drukke D.E. winkel uren in de rij te mogen staan met al je zegeltjes, zodat je dan koffiekopjes en -lepeltjes mag kopen die dan nog ook nog eens duurder zijn dan in een gewone winkel
. Zelfs met Airmiles ben je beter af. Krijg je tenminste nog iets voor (gratis naar het Dolfinarium ofzo). Jammer alleen dat er geen Airmiles op computerparts worden gegeven, behalve bij Dixons of V&D misschien? Het woord Tweakotine vind ik goed gekozen, het is een verslaving. En velen (inlusief ondergetekende) vertonen al dezelfde symptomen die bij een verslaving hoort. Het grappige is dat wij voornamelijk zelf hier onze verslavende stof verbouwen, alleen de plantage is niet van ons. En iedereen maar denken dat-ie uiteindelijk in het TweakersNirwana zal mogen toetreden. Slim! Registratie datum 05-07-2000 19:18
Laatste posting 08-26-2000 21:09
Aantal reakties 228
Reakties totaalscore 332
Karma 380 (#10)
Tweakotine 275 (#4)
Status Tweakeroid
Status moet zijn: TweakotineJunkieOID
IK ben op inhaal tour!!
Registratie datum 05-09-2000 22:47
Laatste posting 08-25-2000 19:34
Aantal reakties 46
Reakties totaalscore -5
Karma -3 (#12326)
Tweakotine 252 (#9)
Status Trainee
Registratie datum 05-09-2000 22:47
Laatste posting 08-25-2000 19:34
Aantal reakties 46
Reakties totaalscore -5
Karma -3 (#12326)
Tweakotine 252 (#9)
Status Trainee
Ik ben net een week naar Engeland geweest voor mijn werk en dus:
tsja... kost weer tijd om terug in te halen...Karma 289 (#15)
Tweakotine 5 (#1536)
Verwijderd
Aantal reakties 99
Reakties totaalscore 36
Karma 27 (#499)
Tweakotine 251 (#8)
Status Wannabee-Tweaker
best redelijk of niet ???
wanneer ben je eigenlijk een tweakeroid?? bij een karma van 50 of hoger ???
Reakties totaalscore 36
Karma 27 (#499)
Tweakotine 251 (#8)
Status Wannabee-Tweaker
best redelijk of niet ???
wanneer ben je eigenlijk een tweakeroid?? bij een karma van 50 of hoger ???
En Femme maar volhouden dat het mod-systeem geen karma-beloningssysteem is. Volgens mij heeft iemand een groot moederbord voor z'n kop.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Pagina: 1