Ok ik zit nu nog met een oude Abit BE6 en een Pentium III 500 Katmai.
De nieuwste spelletjes worden allemaal al een beetje te traag, dus dan krijg ik de volgende vraag, waarnaar kan ik het beste upgraden.
Ik heb kortgeleden pas 512mB pc133 gekocht, en nu opeens bedenk ik me dat ik wil upgraden naar een ander mobo, niet zo slim dus!
In ieder geval, zou ik dus met de ASUS A7A266 m'n geheugen kunnen behouden, maar het ALiMaGiK chipset zou niet zo stabiel zijn als ik zo de al wat oudere topics las.
De A7V266 schijnt al veel beter te zijn, maar die ondersteunt alleen maar DDR geheugen.
Wat raden jullie me aan?
A7A266 nemen, zodat ik geen geheugen hoef te kopen
A7V266 nemen en erbij 512mB DDR kopen
A7N266 nemen en erbij 512mB DDR kopen
of .. ?
Het budget is niet al teveel; f1200 - f1500
Alvast bedankt voor de moeite!
De nieuwste spelletjes worden allemaal al een beetje te traag, dus dan krijg ik de volgende vraag, waarnaar kan ik het beste upgraden.
Ik heb kortgeleden pas 512mB pc133 gekocht, en nu opeens bedenk ik me dat ik wil upgraden naar een ander mobo, niet zo slim dus!
In ieder geval, zou ik dus met de ASUS A7A266 m'n geheugen kunnen behouden, maar het ALiMaGiK chipset zou niet zo stabiel zijn als ik zo de al wat oudere topics las.
De A7V266 schijnt al veel beter te zijn, maar die ondersteunt alleen maar DDR geheugen.
Wat raden jullie me aan?
A7A266 nemen, zodat ik geen geheugen hoef te kopen
A7V266 nemen en erbij 512mB DDR kopen
A7N266 nemen en erbij 512mB DDR kopen
of .. ?
Het budget is niet al teveel; f1200 - f1500
Alvast bedankt voor de moeite!