Zoals in de titel staat heb ik een probleem met mijn sb live 5.1 Hij geeft telkens na een paar minuten goed geluid gegeven te hebben alleen nog maar een constante pieptoon. Ik heb al verschillende programma's getest, maar het gebeurt bij alles waar geluid bij zit (spellen, winamp, windvd). Ik draai winxp pro en heb ook de drivers daarvoor gedownload. Hij heeft het een maand of 3 goed gedaan, maar sinds gisteren komt dit probleem telkens voor. Als ik reboot gaat het weer een paar minuten goed en daarna komt die pieptoon weer terug en is dat alles wat ik te horen krijg. Ik heb de kaart er al uit gehaald en opnieuw in z'n pci slot gedaan en ook de drivers opnieuw geinstalleerd, maar dat mocht allemaal niet baten.
Niemand die iets weet? Kan het misschien aan warmte liggen, want ik heb er ff aan gevoeld en hij wordt wel vrij warm, ook al staat de pc pas enkele minuten aan.
Schoppen is irritant, doe dat pas na een uur of twaalf ofzo. Ik zou zeggen dat-ie stukgegaan is, maar ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Lijkt wel iets met warmte te maken hebben als die et pas na paar minuten doet. Ff naar creative mailtje sturen of omruilen voor een nieuwe.
Doe eerst eens je windows maar eens opnieuw installen en dan pas ergens in januari creative lastig vallen.
* Raymond gaat nu achter pc vandaan, oliebollenbaklucht afwassen en aan het bier. Bis morgen!
* Raymond gaat nu achter pc vandaan, oliebollenbaklucht afwassen en aan het bier. Bis morgen!