Intentionally left blank
Zelf probeer ik de stats altijd zoveel mogelijk naar in principe +1 of anders +2 te modereren.
Verwijderd
Hij is iig wel vaak gemodereerd 

Beoordelingen: +1, 0: Gemodereerd, +1: Informatief, +1: Informatief, -1: Off-topic, -0.80: Overgewaardeerd, +0.67: Informatief, -0.57: Overgewaardeerd, -0.50: Overbodig, -0.44: Overbodig, +0.40: Informatief, -0.36: First post, +0.33: Informatief, +0.31: Informatief, +0.29: Informatief, +0.27: Informatief, +0.25: Informatief, +0.24: Informatief, +0.22: Informatief, +0.21: Informatief, +0.20: Informatief, Totaal: 2.72 / 21x
Ik heb de reactie even omhoog gemod...
Het is zo dat er niet goed gemod wordt in de DPC stats, er worden daar veel te veel min punten gegeven.
Het is zo dat er niet goed gemod wordt in de DPC stats, er worden daar veel te veel min punten gegeven.
Ja, dat is een ander voorbeeld van verkeerd modden...
Verwijderd
Modderen dus? Sorry ik ben vervelend!!Ja, dat is een ander voorbeeld van verkeerd modden...
Het spijt me
xmike:
ALs we zo gaan beginnen is het nog altijd "modereren".
ALs we zo gaan beginnen is het nog altijd "modereren".
Ik heb de hele zooi die men naar o had gekeilt naar +1 Gemodereerd gedaan, sommig mensen snappen niet dat ze met DPC naar beneden modden de sfeer verpesten....
Aannames zijn fataal.
Sommige? Ik heb volgens mij nog niet één goed gemodereerde dpc thread gezien.
En hoor, weer een thread compleet getrolled! 
Ik heb al wat schade opgeruimd, kan iemand anders de rest doen?

Ik heb al wat schade opgeruimd, kan iemand anders de rest doen?
Verwijderd
Ze moeten van DPC threads afblijven, zoals de die-hard-old-school-hard-core-moderators dat altijd al deden!!! 
Ik wilde ook wel aan damage-control doen in die thread, maar ik had er ook een post staan, dus dat feest ging niet door (en koste mij ook minpunten
)
Stelletje rookies-van-niets...
*zucht*

Ik wilde ook wel aan damage-control doen in die thread, maar ik had er ook een post staan, dus dat feest ging niet door (en koste mij ook minpunten
)Stelletje rookies-van-niets...
*zucht*
Ehm, als ik hem mod als overbodig dan vind ik het dus ook overbodig, als iemand elke dag een reactie plaatst met een tabel waar geen informatie in staat noem ik dat overbodig.
Verwijderd
hehe eindelijk iemand die het begrijpt ([eNeRGy] dus). Zo'n beetje iedereen aan wie ik het vraag vindt die stats onnodig. Hoezo post die ze niet in het onzinforum?
BoerQ: +4 Interessant
[edit: ff typo killen]
(edited 22-08-2000).]
[edit: ff typo killen]
(edited 22-08-2000).]
gelijk hebben ze, de posting moet gewoon score 1 krijgen, ze geven helemaal geen extra waarde aan de nieuwsposting. Eigenlijk moeten alle reacties van de DPCH score 1 krijgen !
Je kunt het toch niet maken om iemand die alleen Mooooh zegt een score van -1 te geven ? Dat is een slechte reputatie !
Je kunt het toch niet maken om iemand die alleen Mooooh zegt een score van -1 te geven ? Dat is een slechte reputatie !
Verwijderd
Ik heb ook even alles weer op +1 gezet.
Ben nu wel gelijk van al mijn modpunten af. En er staat nog aardig wat in de que, dus mensen die nog wat over hebben je weet wat je moet doen
Ben nu wel gelijk van al mijn modpunten af. En er staat nog aardig wat in de que, dus mensen die nog wat over hebben je weet wat je moet doen
Pagina: 1