Is het mogelijk Galeon te draaien zonder Gnome helemaal te installeren. Is er een soort Static versie van?
In principe niet. Galeon is nauw verwoven met Gnome. Maar gnome kun je gewoon installeren hoor, tenzij je MBs tekort hebt natuurlijk. Misschien is er ook een static optie in de makefile of het configure-script... Maar ik vrees van niet, aangezien galeon ook gconf (configuratie-server) gebruikt.
Nouja, je hoeft Gnome niet helemaal geinstalleerd te hebben, alleen de onderdelen die Galeon nodig heeft (berg libs en gconf-spul gok ik zo).
Verder hoef je Gnome uiteraard niet te draaien om alleen Galeon te gebruiken (Je kunt Galeon dus bijvoorbeeld in KDE gewoon gebruiken), maar onder die libs enzo installen kom je niet uit vrees ik.
Misschien dat je eens kunt kijken naar Skipstone, een gtk+ only browser die ook gecko gebruikt. Maar Skipstone is wel wat kaal vergeleken bij Galeon.
Verder hoef je Gnome uiteraard niet te draaien om alleen Galeon te gebruiken (Je kunt Galeon dus bijvoorbeeld in KDE gewoon gebruiken), maar onder die libs enzo installen kom je niet uit vrees ik.
Misschien dat je eens kunt kijken naar Skipstone, een gtk+ only browser die ook gecko gebruikt. Maar Skipstone is wel wat kaal vergeleken bij Galeon.