Toon posts:

[PS2] Grand Theft Auto 3 save games prob.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lo, gamerz, ik heb al een tijdje GTA3 en soms heb ik problemen als ik een save game laad, zegt ie gewoon in de geest van "load failed, check als de mem. kaart in slot zit." hij zit er dus gewoon in.

weet iemand wat de prob. is?

mzzls.

BTW: weet iemand nog een paar goeie GTA3 forumz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Heb ik nog nooit gehad.... haal je memory card eens eruit... blaas erin en ram 'm er weer erin.. denk dat er een stofje of zo voor zit :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 11:23 schreef Marv het volgende:
Heb ik nog nooit gehad.... haal je memory card eens eruit... blaas erin en ram 'm er weer erin.. denk dat er een stofje of zo voor zit :)
had ik al een paar X gedaan maar werkt nog steeds niet :(( die andere save games laad ie wel maar dat was nog in het begin, heb nu alle maffia missies gedaan en zow, geen zin om helemaal opnieuw te beginnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op maandag 31 december 2001 11:26 schreef Webby het volgende:

[..]

had ik al een paar X gedaan maar werkt nog steeds niet :(( die andere save games laad ie wel maar dat was nog in het begin, heb nu alle maffia missies gedaan en zow, geen zin om helemaal opnieuw te beginnen :/
Nog een paar keer proberen te loaden en dan saven op een ander slot? (als die wel werken)

En als je alle maffia missies gedaan hebt dan heb je nog heel wat voor de boeg :Y) ;)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Op maandag 31 december 2001 11:26 schreef Webby het volgende:

[..]

offtopic:
Lekkere signature heb jij :o

Ik heb het een keer met de GTA3 van een kennis gehad dat ie mijn mem. card niet pakte, zelfs moeten resetten, gelukkig nix kwijtgeraakt, mijn eigen versie geeft geen problemen...