Toon posts:

Razorboomslang

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Lo luitjes, kwou ff vragen of sommige van jullie ervaring hebben met de razorboomslang in combinatie met CS want ik wil vandaag een nieuwe muis gaan halen.
Hiervoor heb ik een intelly mouse van microsoft gehad en deze vond ik eigenlijk te zwaar.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:30
Heb een boomslang 2000 en een intelli mouse explorer (optical dus), die razer is super precies voor shooters, maar gewoon in windows heb ik veel liever mijn explorer. De boomslang is voor mij echt een RSI kweker en het scrollwheel is echt slecht.
Dus als je gamer bent wel goeie aankoop, maar als je net als ik ook nog wel is in windows bivakeert eerst proberen voor je em koopt :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Persoonlijk vind ik een boomslang helemaal het einde. Ligt gewoon lekker in de hand. Alleen je vind een boomslang fijn of je vind hem helemaal nix.

Nadeel is wel ze gaan redelijk snel kapot.

• white_rabbit
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02-2022

white_rabbit

Follow the White Rabbit!

Ik heb een boomslang 2000 en ben er erg tevreden over voor gamen maar ook voor windows. In het begin is het wel ff wennen maar daarna.....super !

Life is what happens while your making other plans..

Verwijderd

Heb boomslang 1000 en Intellieye Explorer...
Ik persoonlijk heb dus liever de Intellieye :)
De boomslang reageert gewoon niet beter dan mijn intellieye en ik ga echt niet de 2000 versie halen om te kijken of ik daarmee wel overweg kan. Ik speel goed genoeg met mijn intellieye dingetje :P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 11:35 schreef Raven_ het volgende:
Heb boomslang 1000 en Intellieye Explorer...
Ik persoonlijk heb dus liever de Intellieye :)
De boomslang reageert gewoon niet beter dan mijn intellieye en ik ga echt niet de 2000 versie halen om te kijken of ik daarmee wel overweg kan. Ik speel goed genoeg met mijn intellieye dingetje :P
goed genoeg en dat zeg jij met k/d van 2.90 man jij speelt supa ;) ;)

Verwijderd

ik heb een boomslang 1000; het was op het begin wel ff wennen maar daarna speelde hij wel lekker. Maar nu heb ik er genoeg van dus je mag hem van me kopen. Zie vraag&aanbod B-)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 11:49 schreef DjeV het volgende:
ik heb een boomslang 1000; het was op het begin wel ff wennen maar daarna speelde hij wel lekker. Maar nu heb ik er genoeg van dus je mag hem van me kopen. Zie vraag&aanbod B-)
ja not

Verwijderd

lol :P (was te proberen)

Ik ben toch maar voor optical gegaan, die boomslang gaat snel stuk. Die Boomslang is wel duur voor een muis dus het is wel een hele aankoop, je moet wel zeker weten dat dit de muis is waar je nog wel een tijdje mee wilt spelen. Je kan ook wachten op de Mamba; de opvolger van de Boomslang.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

AAARGH, die boomslang geeft precies wat druk tegen plaats waar ik in me hand vroeger een botje heb gebroken :(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 12:03 schreef YakuzA het volgende:
AAARGH, die boomslang geeft precies wat druk tegen plaats waar ik in me hand vroeger een botje heb gebroken :(
lol @ yakuza maaruh ga denk gewoon ff een wheelmouse van logitech halen

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Hou er wel rekening mee dat de razor nu niet onder winxp draait.
Driver worden verwacht eind january of february.

Thy will see the light...

Verwijderd

Wtf is een boomslang? (newbie is hier)

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
Gewoon zon beest die in de bomen leeft.

dunno

Verwijderd

Dat is een muis Afbeeldingslocatie: http://www.saiyanforum.com/images/forumgfx/smilies/crazy.gif

Verwijderd

Hmm ik heb de boomslang gehad, maar ben toch weer overgestapt naar een intellieye 3.0 optical.
De boomslang is wel accuraat, maar vanuit stilstand kan je er toch niet heel precies mee mikken, omdat het onmogelijk is die muis een heeel klein beetje te bewegen. Het gaat al gauw in schokjes, waardoor het mikken ook in schokjes gaat.
Verder lijdt hij aan waar alle balmuizen aan lijden : Namelijk dat soms de bal niet meerolt, waardoor je niet kan mikken. In het begin heb je er geen last van, maar het wordt naar verloop van tijd steeds erger. Schoonmaken helpt ook nauwelijks :(
De nieuwste generaties opticals heeft geen last meer van dat "warp" effect, en zijn 100% betrouwbaar.

Optical voor altijd :)

• Platypussy
  • Laatst online: 21-01 15:57
Op maandag 31 december 2001 12:34 schreef R.T.B het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.razerzone.com/products/images/animatedmouse.gif

Verwijderd

Ikke hebbe BS2000 en iedereen vindt het een geweldige muis(ik ook hoor) . Maar geef jezelf wel een dag of 3 om te wennen ...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:35
Het is misschien wel een goede muis, maar mijn Logitech Mouseman Wheel Optical doet het perfect ook in CS en andere spellen :P

The devil is in the details.

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Boomslang 1000 heb ik hier, werkt lekker, ik vind het scrollwiel trouwens stukken beter dan van de logitech muizen, kan niks zeggen over die van ms want die heb ik nog nooit geprobeerd.
als je gaat kiezen tussen een logitech mouseman en een boomslang zou ik zeker een boomslang nemen, speel heerlijk met games, en in windows werkt ie ook prima!

• 7th

7th

Op maandag 31 december 2001 14:00 schreef MaXiMizE het volgende:
Boomslang 1000 heb ik hier, werkt lekker, ik vind het scrollwiel trouwens stukken beter dan van de logitech muizen, kan niks zeggen over die van ms want die heb ik nog nooit geprobeerd.
als je gaat kiezen tussen een logitech mouseman en een boomslang zou ik zeker een boomslang nemen, speel heerlijk met games, en in windows werkt ie ook prima!
Alleen in win98

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01 09:19
Kheb een 1000 en hiervoor een Logitech mouseman wheel (optisch ding) dit is echt veel fijner!

Enige waar ik me aan hinder is et scrollwheel wat enorm zwaar is waardoor je et meestal indrukt als je deraan draait...

Ook de afwerking van die muis mag wat beter..

Maar kwil voorlopig niks anders

Verwijderd

Topicstarter
hmmmz de meningen lopen wel erg uiteen ik ga wel ff kijken en post wel ff welke het geworden is

• Silverfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 31 december 2001 12:27 schreef 7th het volgende:
windows 2000 drivers draaien onder XP.
En ik vind het een super muis heel precies ligt fijn in de hand zowel met gamez als windows wil ik nix anders meer.

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 12:43 schreef Trashbash het volgende:
Hmm ik heb de boomslang gehad, maar ben toch weer overgestapt naar een intellieye 3.0 optical.
De boomslang is wel accuraat, maar vanuit stilstand kan je er toch niet heel precies mee mikken, omdat het onmogelijk is die muis een heeel klein beetje te bewegen. Het gaat al gauw in schokjes, waardoor het mikken ook in schokjes gaat.
Verder lijdt hij aan waar alle balmuizen aan lijden : Namelijk dat soms de bal niet meerolt, waardoor je niet kan mikken. In het begin heb je er geen last van, maar het wordt naar verloop van tijd steeds erger. Schoonmaken helpt ook nauwelijks :(
De nieuwste generaties opticals heeft geen last meer van dat "warp" effect, en zijn 100% betrouwbaar.

Optical voor altijd :)
ik ben het hiermee eens

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 24-01 09:19
Op maandag 31 december 2001 15:11 schreef DjeV het volgende:

[..]

ik ben het hiermee eens
Dat las ik ook overal... waardoor ik een Logitech mouseman wheel aanschafte...

Kheb toch echt liever me boomslang

• Begbie
  • Laatst online: 01-01-2025
ik heb ook zon mouseman wheel optical van logi en da ding werkt perfect
ik heb een paar dagen bij een maatje van me in spanje met zon boomslang gespeeld maar ik weet het niet hoor..
ik kreeg gruwelijk last van me poot omdat die muis zo ontzettend plat is.. die grotere logitechs en MS muizen kan je heel hand op rusten wat toch prettiger werkt..
en snelheid zal mischien best verschil in zitten maar zo snel ben je zelf toch nooit..

wat ik wel heel mooi vind aan de razors is dat je in het spel en heel eenvoudig je mousesensitivity kan aanpassen.

maar ik hou lekker me mouseman .. werkt fijn - en heb ook zon duimknoppie.. (werkt alleen niet in win2k :( )
Fijne jaarwisseling allemaal :D

me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 15:57 schreef Begbie het volgende:
en heb ook zon duimknoppie
die zit ook op de Boomslang; dat ding is echt irritant, je gebruikt hem nergens voor maar als je per ongeluk er op drukt ben je meteen weer bij je startpagina.

• .GoO
  • Laatst online: 10-01 22:35
gast uit mn ouwe clan had zo'n ding en zn skills gingen er alleen maar op achteruit.. het is gewoon super wennen zo'n ding.. als je 'm eenmaal goed in de hand hebt is het een super ding, alleen dat is gewoon heel moeilijk.. ik zou liever een optical willen :)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op maandag 31 december 2001 16:02 schreef DjeV het volgende:

[..]

die zit ook op de Boomslang; dat ding is echt irritant, je gebruikt hem nergens voor maar als je per ongeluk er op drukt ben je meteen weer bij je startpagina.
Die knoppies gebruik ik altijd..
CS: Reload, quickswitch
UT: Dodge left, dogde right
IE: Back, refresh.

enz :)

Verwijderd

Ik zou die Razer niet nemen als je een hekel hebt aan zware muizen
De bikkels die ik ken spelen allemaal met een Logitech Wheel Mouse Optical (Wel de 2nd generation).
Klein dus goed te besturen, en erg licht.

Verwijderd

Topicstarter
ben ik net ff bij die winkel geweest is ie dicht dat word dus w8ten tot overmorgen

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 20:08
Niet kopen die boomslang, alleen maar probs mee gehad, ik en nog iemand hadden hem gekocht, kapot binnen jaar :(

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 14:15
Ik ben zeer tevreden met mn Bommslang 1000 dpi. De vorm is erg flex en hij is erg nauwkeurig. Vooral is snelle games als UT merk ik dat ik veel sneller ben en beter richt dan met mijn Logitech optical. Hij kan soms een beetje skippen als je em een heel klein stukje beweegt (bijvoorbeeld bij snipen) maar dat boeit me niet zoveel. Hij raak tenminste de weg niet kwijt bij snelle bewegingen (iets waar ik met mn optical vaak last van had)...

Kortom: topmuis :)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 17:29 schreef Hankey het volgende:
Hij raak tenminste de weg niet kwijt bij snelle bewegingen (iets waar ik met mn optical vaak last van had)...
hoe snel beweeg jij dan met die muis?? :? Ik heb een optical en ik heb daar nooit last van...
En dat de boomslang een stukje overslaat is JUIST irritant en dat boeit mij dus wel.

• Hahn
Op maandag 31 december 2001 17:34 schreef DjeV het volgende:

[..]

hoe snel beweeg jij dan met die muis?? :? Ik heb een optical en ik heb daar nooit last van...
En dat de boomslang een stukje overslaat is JUIST irritant en dat boeit mij dus wel.
Ja ik heb dat ook niet, maar ik had in het begin wel dat als ik zeg maar hard naar linksboven bewoog dat ie ineens naar rechtsonder dook, maar dat lag aan de drivers :)

• Silverfox
  • Niet online
Op maandag 31 december 2001 17:36 schreef Marc00 het volgende:

[..]

Ja ik heb dat ook niet, maar ik had in het begin wel dat als ik zeg maar hard naar linksboven bewoog dat ie ineens naar rechtsonder dook, maar dat lag aan de drivers :)
ik dacht dat dan aan windows 9x lag als je je sensitivity hoger als 5 had.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik ben van Microsoft Intellimouse Explorer (versie 1) naar een Boomslang 2000 gegaan een tijdje terug. Inderdaad heel erg wennen. Scrolwheel ging echt extreem stroef, bal bleef hangen (goddamn irritant in Windows), muis was beetje groot voor mijn handen, etc. Ik ben gauw weer overgestapt op Optical. Ik heb nu een Logitech Mouseman Dual Optical die echt heel goed bevalt, ook in gamen! Bij die Microsoft Optical liep ik in UT regelmatig ineens naar het plafond of de grond te kijken, heb daar bij de Logitech geen last meer van.

PC Specs

• Nibbles
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op maandag 31 december 2001 12:34 schreef R.T.B het volgende:
www.razerzone.com voor meer informatie (hmmm site is nu down om de een of andere reden)

Ik heb zelf ook een Boomslang en hij beheert. Is wel een paar dagen wennen in het begin maar ik wil nie meer anders. De muis is wel zwaar, dus als je daar niet van houdt moet je hem nie halen. Ik gebruik hem zelf in combinatie met een 3M Precise Mousing Surface.

• equationunequal
Op maandag 31 december 2001 17:34 schreef DjeV het volgende:

[..]

Sense in windows op max en in de spellen (licht een beetje aan het spel) heel hoog. Ik speel voornameluk UT en daar moet je heel snel kunnen bewegen, omdat er van alle kanten raketten ed. op je af komen :)
Jij lijkt mij meer een sniper ofzo, want met snipen vind ik mn boomslang idd niet echt optimaal...

Verwijderd

gvd , tijd voor die xp drivers.
hij ligt al 3 maanden onder het stof.. ;(

• JaWa
  • Laatst online: 18-01 00:28

JaWa

zie hier een icon

Op dinsdag 01 januari 2002 19:52 schreef SamoTh het volgende:
gvd , tijd voor die xp drivers.
hij ligt al 3 maanden onder het stof.. ;(
ehm.. heb je hem weleens geprobeerd te installeren met je meegeleverede drivers.. want mijn razer 2000 doet het gewoon met meegeleverde drivers en zonder..

en verder nog om rekening mee te houden als je erg kleine handen hebt zou ik hem niet nemen tenminste ik vindt hem niet erg lekker vasthouden en wat ook naar is is het heele erg stugge snoer dus die moet je echt goed vrij hebben liggen heeft me vaak genoeg een slechte aim of een death opgeleverd.

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

pfff dit is deel 1163843984

Een muis is bij iedereen anders, iedereen heeft andere handen.
Ga naar je lokale pc boer, en neem d'r een paar in de hand.
Welke het lekkerse ligt die koop je.
Boeiend over hoe duur het is, het gaat om je eigen pols dus zorg maar dat die een zo natuurlijk mogelijke houding heeft.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• DeX

DeX

Op dinsdag 01 januari 2002 19:58 schreef JaWa het volgende:

[..]

ehm.. heb je hem weleens geprobeerd te installeren met je meegeleverede drivers.. want mijn razer 2000 doet het gewoon met meegeleverde drivers en zonder..

en verder nog om rekening mee te houden als je erg kleine handen hebt zou ik hem niet nemen tenminste ik vindt hem niet erg lekker vasthouden en wat ook naar is is het heele erg stugge snoer dus die moet je echt goed vrij hebben liggen heeft me vaak genoeg een slechte aim of een death opgeleverd.
Ja maar de megeleverde drivers weken niet goed onder XP. On the fly sensitivite bijv is niet beschikbaar. En dat vind ik toch belangrijk voor mijn doen..

Verwijderd

ik heb de wheelmouse optical (special edition) en ben er zeer tevreden mee...

goedkoper dan de meetse, maar wel SUPER degelijk en erg precies...

• JaWa
  • Laatst online: 18-01 00:28

JaWa

zie hier een icon

Op dinsdag 01 januari 2002 20:07 schreef DeX het volgende:

[..]

Ja maar de megeleverde drivers weken niet goed onder XP. On the fly sensitivite bijv is niet beschikbaar. En dat vind ik toch belangrijk voor mijn doen..
welke driver heb je en heb je een razer 2000 dpi want mijn on the fly en andere features werken wel onder xp pro

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 20:07 schreef DeX het volgende:

[..]

win2k drivers zijn fully functional in winxp.. hier wel iig :z

• equationunequal
Op dinsdag 01 januari 2002 20:21 schreef The_Snake het volgende:

[..]

win2k drivers zijn fully functional in winxp.. hier wel iig :z
Hier ook, al moet ik elke keer bij het opstarten ff op "ok" in het config proggy drukken om de sense goed te krijgen... :)

• FireStarter
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik heb last van schokkerige bewegingen.... het lijkt netof dat dat balletje niet meer perfect rond is.

Kennen jullie dit probleem?

Of zou ik eens een goede ondergrond moeten gaan gebruiken.

w00t

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 21:42 schreef robbie007 het volgende:
Ik heb last van schokkerige bewegingen.... het lijkt netof dat dat balletje niet meer perfect rond is.

Kennen jullie dit probleem?

Of zou ik eens een goede ondergrond moeten gaan gebruiken.
gewoon een muismat moet lukken, of je moet die muis eens een keer goed schoonmaken (8>

• Soef
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Ik heb de 1000, bevalt me goed maar voor cs heb ik toch liever mijn Logitech Optical Wheelmouse:

deze heb ik lichter gemaakt door een stuk lood uit de muis te halen. Super licht en super snel

Some things can not happen until they happen...

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 21:46 schreef Soef het volgende:
Ik heb de 1000, bevalt me goed maar voor cs heb ik toch liever mijn Logitech Optical Wheelmouse:

deze heb ik lichter gemaakt door een stuk lood uit de muis te halen. Super licht en super snel
dat maakt het nu vast een supermuis 8-)

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

boomslang 1000 dpi, werkt bij mij perfect, was alleen wennen, me broertje heeft zo'n logitech optical, zo'n kleine en die speelt ook ok.
Tis waar je van houdt.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• equationunequal

Keb dat stukkie er ook maar uitgehaald. Ik kreeg spontaan RSI van die muis omdat ie zo zwaar was. Ik snap echt niet waarom ze dat erin hebben gegooid, want het metaal had geen enkele functie ofsjo... Weet iemand waarom het erin zit :?

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 23:22 schreef Hankey het volgende:

[..]

Keb dat stukkie er ook maar uitgehaald. Ik kreeg spontaan RSI van die muis omdat ie zo zwaar was. Ik snap echt niet waarom ze dat erin hebben gegooid, want het metaal had geen enkele functie ofsjo... Weet iemand waarom het erin zit :?
om het er uit te halen ??? :P

• Soef
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Op dinsdag 01 januari 2002 23:22 schreef Hankey het volgende:

[..]

Die muizenmakers gaan er altijd vanuit dat de muis wordt gebruikt door een onschuldig huis tuin en keuken gebruikertje...ze gaan die muizen echt niet testen om te gamen. Hij doet het prima in een normale win omgeving, en de meeste mensen die dat dus doen vinden het fijn een beetje iets in hun hand te hebben.

Die muis is veelste licht voor een niet ervaren gamer...

(denk ik :P )

Some things can not happen until they happen...

• equationunequal
Op woensdag 02 januari 2002 00:24 schreef Soef het volgende:

[..]

Die muizenmakers gaan er altijd vanuit dat de muis wordt gebruikt door een onschuldig huis tuin en keuken gebruikertje...ze gaan die muizen echt niet testen om te gamen. Hij doet het prima in een normale win omgeving, en de meeste mensen die dat dus doen vinden het fijn een beetje iets in hun hand te hebben.

Die muis is veelste licht voor een niet ervaren gamer...

(denk ik :P )
Ow, maar ik vind het toch een beetje vaag. Met een zware muis heb ik veel sneller last van mn pols dan met een lichtere muis. Dat gewicht is niet dat je zegt van rsi-onderdrukkend :X

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Hetzelfde heb ik met draadloze muizen, omdat er batterijen inzitten voelt het een stuk zwaarder aan.

Ik muizde onlangs nog eens met een logitech met bal erin. Toen ik daarna weer mijn vertrouwde logitech optisch gebruikte was het net of ik met een kruiwagen zonder wiel aan het sleuren was.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• DeX

DeX

Op dinsdag 01 januari 2002 20:18 schreef JaWa het volgende:

[..]

welke driver heb je en heb je een razer 2000 dpi want mijn on the fly en andere features werken wel onder xp pro
Ik heb de standaarddrivers van de website. doe ik nou iets fout ofzo?

:?

• 7th

7th

Op woensdag 02 januari 2002 07:59 schreef DeX het volgende:

[..]

Ik heb de standaarddrivers van de website. doe ik nou iets fout ofzo?

:?
Razor boom aap winxp drivers zijn er nog niet.
Komt eind jan of feb.

• DeX

DeX

Op woensdag 02 januari 2002 09:00 schreef 7th het volgende:

[..]

Razor boom aap winxp drivers zijn er nog niet.
Komt eind jan of feb.
Ja dat weet ik. Beta drivers zijn 11 jan verwacht.. al hebben ze dat vaak uitgesteld.

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

inderdaad, blijf w88. elke keer weer zo'n leuk berichtje dat het weer uitgesteld is, beetje jammer.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik vanmiddag of de dual optical of the optical wheelmouse van logitech ga halen iemand hier nog informatie over???

Verwijderd

Topicstarter
het is de intellimouse optical van microsoft geworden jongens, iig bedankt voor jullie ervaringen en advies.

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 16:19 schreef Dark_Neve het volgende:
het is de intellimouse optical van microsoft geworden jongens, iig bedankt voor jullie ervaringen en advies.
Another one converted to the dark side of m$.. Welcome my friend... >:)
M.a.w, goede keuze.. :Y) ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 16:27 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Another one converted to the dark side of m$.. Welcome my friend... >:)
M.a.w, goede keuze.. :Y) ;)
Thx reef ik merk iig met cs wel dat ie precies is kstond net nog ff 15-0 muhahahahahaha

• Hahn

Waar zit dat stukje lood en kan je het ook weer gewoon terug plaatsen? Ik wil wel eens kijken of het beter gaat zonder dat lood :)

• equationunequal
Op woensdag 02 januari 2002 18:37 schreef Marc00 het volgende:

[..]

Waar zit dat stukje lood en kan je het ook weer gewoon terug plaatsen? Ik wil wel eens kijken of het beter gaat zonder dat lood :)
Zit aan de bovenkant van de muis vast, gewoon met twee schroefjes (eerst gewoon ff muis aan onderkant openschroeven). Je kunt het dus makkelijk weer terug zetten, maar geloof me: zonder dat gewicht gaat het muizen een stuk soepeler :)

• Hahn
Op woensdag 02 januari 2002 20:56 schreef Hankey het volgende:

[..]

Zit aan de bovenkant van de muis vast, gewoon met twee schroefjes (eerst gewoon ff muis aan onderkant openschroeven). Je kunt het dus makkelijk weer terug zetten, maar geloof me: zonder dat gewicht gaat het muizen een stuk soepeler :)
[late reactie]Tnx :)[/late reactie]

Verwijderd

ok waar kan ik een boomslang kopen dan hier in de EU ??

• Chiron
  • Laatst online: 15:07

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op woensdag 24 juli 2002 22:41 schreef Ev!L-c het volgende:
[url="http://www.computerland.nl"]http://www.computerland.nl[/url]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Op woensdag 24 juli 2002 22:41 schreef Ev!L-c het volgende:
Bij [url="http://www.tweakers.net/pricewatch/14385"]Pricewatch[/url] staan een aantal dealers.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• notgib
  • Laatst online: 16-10-2025

notgib

ach, wat zal ik zeggen

boomslang is echt perfect, super in spellen maar ook erg fijn voor 'gewoon onder windows'.

Persoonlijk vind ik het zeker geen RSI geval maar juist een erg fijne muis omdat ie erg plat is, dat is erg fijn omdat je dan je pols niet teveel moet kantelen.

• Chiron

Chiron

wereldse muis, maar ondertussen is er nog steeds geen xp driver voor :(

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• SICK
  • Laatst online: 19-01 22:53
Ik vind het echt een bagger muis,
heb er zelf ook niet zo heel veel mee gespeeld maar als ik verhalen hoorde van me (q3)clanmates hoorde was het een en al ergernis want ze hadden bijna allemaal zo'n muis(+-2 ,1 1/2 jaar terug) die dingen gingen achter elkaar stuk.

Je doet er veel beter aan om een microsoft intelli mouse optical 3.0 of een logitech dual optical te kopen en als je die muizen te groot vind kan je nog het best gaan voor een logitech pilot(first wheel mouse)

• star-saber
  • Laatst online: 11:37

star-saber

Ryzen

de V2100 driver werkt prima onder xp
is alleen nergens meer te vinden op inet.

kheb deze wel :)

was de laatste driver die karna uitbracht voordat ze naar de "kl##te" gingen.

deze is nieuwer dan die op de ftp bij karna staat

• Booth
  • Laatst online: 18-01 15:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik zou voor een optical gaan idd
Heb laatst nog een goeie van Labtec gekocht
MEt draad zonder balletje, ¤20,- bij Vobis

• CU2morO
  • Laatst online: 16-12-2025
Op maandag 31 december 2001 11:19 schreef Dark_Neve het volgende:
Lo luitjes, kwou ff vragen of sommige van jullie ervaring hebben met de razorboomslang in combinatie met CS want ik wil vandaag een nieuwe muis gaan halen.
Hiervoor heb ik een intelly mouse van microsoft gehad en deze vond ik eigenlijk te zwaar.
mijn ervaring: duur, is zijn prijs zeker waard in prestatie, maar is ZO kapot. en daar vond ik hem iets te duur voor

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Op donderdag 25 juli 2002 19:42 schreef star-saber het volgende:
de V2100 driver werkt prima onder xp
is alleen nergens meer te vinden op inet.

kheb deze wel :)

was de laatste driver die karna uitbracht voordat ze naar de "kl##te" gingen.

deze is nieuwer dan die op de ftp bij karna staat
Als jij ze ergens upload doe jij een hoop Boomslang bezitters een plezier. Nee, dit zijn geen warez, gewoon gelekte drivers. Er staan zat links op GoT naar geleakte Ati/nVidia drivers, dus Boomslang drivers mogen IMHO ook.

Zelf heb ik een [url="http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=3&CONTENTID=4984&countryid=12&languageid=1"]Logitech MouseMan Dual Optical[/url]. Heel tevreden mee, moest eerst alleen een beetje aan de vorm wennen, speelde eerst op een [url="http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=3&CONTENTID=4992&countryid=12&languageid=1"]Logitech Wheel Mouse Optical[/url]

• star-saber
  • Laatst online: 11:37

star-saber

Ryzen

prima

iemand een link waar ik hem kan uppen ?

• VTec
Op donderdag 25 juli 2002 19:06 schreef SICK het volgende:
Ik vind het echt een bagger muis,
heb er zelf ook niet zo heel veel mee gespeeld maar als ik verhalen hoorde van me (q3)clanmates hoorde was het een en al ergernis want ze hadden bijna allemaal zo'n muis(+-2 ,1 1/2 jaar terug) die dingen gingen achter elkaar stuk.

Je doet er veel beter aan om een microsoft intelli mouse optical 3.0 of een logitech dual optical te kopen en als je die muizen te groot vind kan je nog het best gaan voor een logitech pilot(first wheel mouse)
Zo'n muis is ook erg persoonlijk, maw de ene vind het maar niks en de andere vind het werelds :) Wel duurt het gewoon een tijdje (vaak) voordat je aan zo'n muis gewend bent. Kan zelfs zijn dat je in het begin even wat slechter gaat spelen, maar dat is meestal een kwestie van tijd :)

• VTec
Op donderdag 25 juli 2002 22:34 schreef star-saber het volgende:
prima

iemand een link waar ik hem kan uppen ?
Deze drivers zijn ook nieuw voor mij (kende ze nog niet), maar via [url="http://razer.tigga.org/files/rb2100en.exe"]DEZE[/url] link kun je de 2100 drivers downloaden.

Tevens wordt op [url="http://razer.tigga.org/"]deze site[/url] gemeld dat de XP drivers klaar zijn:
2erpack told me a few minutes ago that Razer probably still lives...he phoned with Robert Krakoff and he told him that the XP-drivers are finished and must only payed...and a new shipment of Boomslangs should arrive in about one week!

• VTec
Tevens staat op de site een tip betreffende de Boomslang en XP:
Razer Boomslang & Windows XP
Views: 7897 | Print Tweak | 4/10/2002

This Fix is intended for all users of a Razer Boomslang who have problems using it under Windows XP (Lost Settings when rebooted, not being able to program buttons).
If you install the common drivers from the provided cd (version 2.0.12, also downloadable from [url="http://www.razerzone.com"]www.razerzone.com[/url])

-First install the drivers, reboot when asked

If correctly installed, the razer application asks something about registration, press later, then apply or ok.

Double checking if the mouse is correctly installed

-Go to the Control Panel
-Click on "Mouse"
-Click on the "Hardware"-tab
-Check if it says "Karna USB mouse"
If so, continue, if not, install the drivers again

Customizing your mouse

-Open Control Panel
-Click on Razer Boomslang
-Adjust your settings (sensitivity, program buttons, etc.)
-press apply, then ok
Continue to the next step, the most difficult part!!

Making the settings permanent (this involves editing your registry, so be carefull please & do not hold me responsible for mistakes you make after this point of warning!)

1. startup Regedit (start>run>type: regedit >press enter)
2. go to HKEY_CURRENT_USER\Software\Karna\Razer
3. You'll see all kinds of settings (I will call these "items") like DoubleClickSpeed etc.
4. go to HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Karna\Razer aswell
5. You'll see the same items as seen by step 2 along with a few others, but with other values
6. Adjust the values (by double clicking on an item like DoubleClickSpeed) in such a way that the new values match the values seen in the items in step 2
Adjust the values for the follwing items
-ButtonAssignedX (where X = 1 through 5)
-DoubleClickSpeed
-RazerSpeedX
-RazerSpeedY
-ScrollWheelSpeed
7. Reboot, the settings are permanent from this point on, well done and good luck!

Game on!

PS.
-I have the Razer Boomslang 1000dpi
-I connected it via the USB port
-I use Windows XP Pro Corporate Edition (Build 2600)
-I use the 2.0.12 Razer Drivers

• VTec
Via de volgende link zijn ze nu ook te downloaden: [url="http://www.hastec.nl/files/razor_boomslang/rb2100en.exe"]Windows 9x/2k versie 2100[/url]

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:46
Op maandag 31 december 2001 12:27 schreef 7th het volgende:
ik heb hem draaiend met de windows 2000 drivers

Verwijderd

ik heb de boomslang 2000 dpi sinds januari ofsow. Tis gewoon puur elke cent waard, in cs, je ownt er gewoon mee. Ik moest er wel een paar dagen aan wennen maar daarna.... 0wnage :). IK heb de boomslang aangesloten op de UBS poort op winXP, en zonder drivers geinstalleerd. Alles werkt goed zo :)

Verwijderd

**kick**

ik ben van plan een Razor boomslang 1000 aan te schaffen...maar ik kan nergens vinden of deze nou wel of niet optisch is... ik denk zo te horen aan de verhalen dat hij gewoon een balletje heeft maar dat hoef ik dus niet meer..

sorry voor het kicken maar een nieuw topic lijkt me niet nodig..

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 20:55:
**kick**

ik ben van plan een Razor boomslang 1000 aan te schaffen...maar ik kan nergens vinden of deze nou wel of niet optisch is... ik denk zo te horen aan de verhalen dat hij gewoon een balletje heeft maar dat hoef ik dus niet meer..

sorry voor het kicken maar een nieuw topic lijkt me niet nodig..
Tuurlijk is ie niet optisch, daarom is de boomslang ook zo gelieft, alhoewel optical soms lekkerder speelt vind ik het met name met precisie wapens zoals rifle/rail lekkerder spelen.

Verwijderd

hmm jammer... en de 2000 versie zeker ook dan? :(

• Chiron

Chiron

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 21:01:
hmm jammer... en de 2000 versie zeker ook dan? :(
yup... het is gewoon een muis met ballen *D

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 22:38
Prima muis, ook makkelijk voor teken programmas als je uit de slapehand tekent vanwege zijn dpi, heb zelf ook een 2000

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

• cybermans
ik vindf het een ch*l*ra muis. zonde van me 150 piek. mijn goedkopere logitech wireless is 10000x relaxter. Scheelt ook een partij RSI. Nooit kopen. En xp driverz zullen er nooit komen want die tent leg op zijn gat

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Pagina: 1