[cm] (n00b) A:\ drive ?

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Gister ben ik bezig geweest met de verschillende frontjes. Het dvd frontje heeft nu 2 kleuren :D alleen de A:\ drive wil niet echt lukken. het deurtje moet namelijk een andere kleur krijgen dat het frontje waar het in hangt (dat deurt gaat dus naar achteren als je er een diskette in douwt :D )

Weet iemand een manier om dat deurtje er makkelijk af, maar ook weer op te zetten zodat ik het afzonderlijk kan spuiten zonder het af te hoeven plakken etc (want dat afplakken werkt half, ik trek de verf er iedere keer weer af :( )

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Gewoon die hele voorkant eraf halen dan _VOORZICHTIG_ het veertje losmaken waarmee het 'deurtje' vastzit, want anders sprint het veertje weg en die vind je never nooit meer terug. Dan zou ik die uiteinden waarmee het deurtje in het klepje valt (dus die twee ronde uitsteekseltjes) ff afplakken, want anders dan gaat hij een beetje erg stroef heb ik gemerkt :). Het is niet noodzakelijk, want na een week ofzo dan werkt ie weer gewoon, maar het is wel zo handig om ff te doen, als je toch bezig bent.

Succes

P.S. Als het te vaag is dan contact me maar via ICQ :+

Verwijderd

bij mij kreeg ik dat klepje er gewoon af hor
aan de achterkant van het frontje moet je een lipje opzij duwen en dan kan i er gewoon uit

[edit}
net te laat
[edit]

• Talon
  • Laatst online: 21-08 22:16

Talon

Booooom !

de juiste manier om daar achter te komen is een oude drive ff open maken en dan kijken hoe het zit ...
Een A:/ drive kost maar 30 piek ....dus echt veel schade kan je niet doen.
Ik heb het zelf es geprobeerd en kwam erachter dat je het met beleid moet doen (rustig aan dus ) en dan gaat het wel goed.
Schrijf desnoods op hoe het zooitje aan elkaar hangt...
Oh ja , Dat springveertje moet je echt goed in de gaten houden ...anders ben je hem kwijt *ketjoink*
Succes :)

• Webgnome
  • Nu online
Op maandag 31 december 2001 11:20 schreef Talon het volgende:
de juiste manier om daar achter te komen is een oude drive ff open maken en dan kijken hoe het zit ...
Een A:/ drive kost maar 30 piek ....dus echt veel schade kan je niet doen.
Ik heb het zelf es geprobeerd en kwam erachter dat je het met beleid moet doen (rustig aan dus ) en dan gaat het wel goed.
Schrijf desnoods op hoe het zooitje aan elkaar hangt...
Oh ja , Dat springveertje moet je echt goed in de gaten houden ...anders ben je hem kwijt *ketjoink*
Succes :)
I know.. ik heb gister een uur lopen zoeken naar het veertje wat achter de aan/uit knop zit klote dingen maaar goed. thanks for the hulp en ik zal nog wel eens wat van me laten horen deze dage. bijvoorbeeld met een topic als [cm] Verstopplaats van veertjes .. wie?

Strava | AP | IP | AW